Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Hansw1
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 13-08 16:27
Iemand bied op marktplaats een IPhone SE 164 GB aan

Die heeft ze eind augustus gekocht bij Belsimpel en zij geeft als reden op dat ze niet met IOS om kan gaan en
liever een Android telefoon wil aanschaffen.
Ik vroeg haar waarom ze hem dan niet omruilt ipv te verkopen
Zij beweert dat dit niet kan omdat het zegel is verbroken.
Ik vindt dit een raar verhaal omdat ik onlangs zelf een tablet heb omgeruild waarvan het zegel van de verpakking ook was verbroken.
Heeft iemand ervaring hiermee
Zij biedt hem ongeveer 25 euro goedkoper aan als de winkelprijs want anders had ik het helemaal niet
vertrouwd .
Zij heeft hem via internet aangeschaft

Mvg

Alle reacties

• Hegeman
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 20-09 13:59

Hegeman

Weet van alles wat

164 GB, dat is knap! 128 of 256GB it is

PSN: hegeman

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 07:49
quote:
Hansw1 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:06:
Iemand bied op marktplaats een IPhone SE 164 GB aan

Die heeft ze eind augustus gekocht bij Belsimpel en zij geeft als reden op dat ze niet met IOS om kan gaan en
liever een Android telefoon wil aanschaffen.
Ik vroeg haar waarom ze hem dan niet omruilt ipv te verkopen
Zij beweert dat dit niet kan omdat het zegel is verbroken.
Ik vindt dit een raar verhaal omdat ik onlangs zelf een tablet heb omgeruild waarvan het zegel van de verpakking ook was verbroken.
Heeft iemand ervaring hiermee
Zij biedt hem ongeveer 25 euro goedkoper aan als de winkelprijs want anders had ik het helemaal niet
vertrouwd .
Zij heeft hem via internet aangeschaft

Mvg
Voor 25 euro ga je risico's lopen?
Koop dat ding gewoon in de winkel.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• SpoekGTi
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 23:44

SpoekGTi

wat nou 30 tekens..verdulleme

quote:
Hegeman schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:08:
164 GB, dat is knap! 128 of 256GB it is
Euh 32 of 128GB als het 64GB is is het oude stock

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Hansw1
Excuses ik bedoel 128 GB ( tikfout )
Toestel is niet voor mij zelf maar voor mijn kleindochter : ik zou zelf nooit een apple kopen
Veels te duur en geen uitbreiding mogelijk met SD kaart .
Ik heb niet echt onderhandeld maar haar vraagprijs ligt 25 euro lager als de winkelprijs .
Als zij zakt met de prijs is het misschien interessant voor mijn kleindochter omdat ze het geld met veel moeite heeft gespaard . Zoniet dan leg ikzelf wel die 25 euro erbij.

Mvg

• Flappiewappie
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 20-09 13:59

Flappiewappie

Hier nog meer

Ik denk dat je klein dochter blijer gaat zijn met een iphone 6.

En ik zou dan direct kijken bij het aanbod van tweakers;
serie: iPhone

De hoeveelheid troep iphones die op marktplaats staan is te groot, dan moet je echt weten wat je koopt. Tweakers is daarin een stuk betrouwbaarder (mijn ervaring).

Hier staat wat

• SpoekGTi
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 23:44

SpoekGTi

wat nou 30 tekens..verdulleme

quote:
Hansw1 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:20:
Toestel is niet voor mij zelf maar voor mijn kleindochter : ik zou zelf nooit een apple kopen
Ik heb niet echt onderhandeld maar haar vraagprijs ligt 25 euro lager als de winkelprijs .
Als zij zakt met de prijs is het misschien interessant voor mijn kleindochter omdat ze het geld met veel moeite heeft gespaard . Zoniet dan leg ikzelf wel die 25 euro erbij.

Mvg
Dus voor 25 tov nieuw in de winkel zou ik gewoon in de winkel gaan halen en geen risico hebben

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• ToFast
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 19-09 19:11
quote:
Hansw1 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:20:

Mvg
Voor die 25 euro gewoon in de winkel kopen. Misschien is het een idee om een 32GB/64GB versie te halen? Veel opslag heb je alleen wat aan bij erg veel foto's, of muziek en video opslaan of voor 'powerusers'/tweakers.
https://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=iphone+se

• Hansw1
Ik heb op Tweakers de testen / ervaringen eerst gelezen en de IPhone SE 128 GB kwam er positief uit.
De opslag ( 128 GB) en de camera ( gelijk aan IPhone 6 ) is voor haar belangrijk .
En uiteraard de prijs ( 430 euro ) momenteel

Mvg

• Arjantje72
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 06:19
Maar voor 25 ga je toch geen risico lopen?

• Hansw1
Ik schreef hier eerder:

Mvg

• Arjantje72
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 06:19
Oke

• LopendeVogel
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 08:38
quote:
Maar om even ontopic te gaan.

Ze heeft bij belsimpel een iPhone SE 128GB besteld, vermoedelijk (ga er maar vanuit) in combinatie met een abonnement.
Zo zal ze het abonnement perfect vinden, maar het toestel niet (ze wilt liever een Android toestel, begrijpelijk).

Gevolg: ze kan dan wel de hele meuk terugsturen, terwijl ze de simkaart gewoon wilt gebruiken en etc of ze verkoopt de telefoon en koopt daarvoor een Android met meer opties.

Oftewel, tot zover vind ik het helemaal niet vreemd?

Indien je denkt/vermoed dat het misschien om oplichterij gaat moet je er al niet aan beginnen, want je zult om elke poep en scheet de verkoper benadelen. Wat weer vervelend voor de verkoper is indien het gewoon allemaal correct en eerlijk verlopen is.

Het kan allemaal aan mij liggen, maar ik zie het probleem niet? :P

LopendeVogel wijzigde deze reactie 13-09-2017 18:03 (3%)

• SuBBaSS
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 08:32

SuBBaSS

Barely Stoppin'

quote:
LopendeVogel schreef op woensdag 13 september 2017 @ 18:00:
[...]

Maar om even ontopic te gaan aannames te maken.

Ze heeft bij belsimpel een iPhone SE 128GB besteld, vermoedelijk (ga er maar vanuit) in combinatie met een abonnement.
Zo zal ze het abonnement perfect vinden, maar het toestel niet (ze wilt liever een Android toestel, begrijpelijk).

Gevolg: ze kan dan wel de hele meuk terugsturen, terwijl ze de simkaart gewoon wilt gebruiken en etc of ze verkoopt de telefoon en koopt daarvoor een Android met meer opties.

Oftewel, tot zover vind ik het helemaal niet vreemd?

Indien je denkt/vermoed dat het misschien om oplichterij gaat moet je er al niet aan beginnen, want je zult om elke poep en scheet de verkoper benadelen. Wat weer vervelend voor de verkoper is indien het gewoon allemaal correct en eerlijk verlopen is.

Het kan allemaal aan mij liggen, maar ik zie het probleem niet? :P
Wel flink natuurlijk! _/-\o_

Ik zou hiermee ook geen risico lopen, of de beste meid op z'n minst vragen naar de reden (ipv. die uit een bepaalde plaats te trekken zoals LopendeVogel doet, er dingen bijhalend die voor hem wellicht van toepassing zijn maar hier gewoon net zo goed niet vernoemd kunnen worden).

Maar goed, om even met hem mee te gaan: aannemelijker is dat ze een SE gekocht heeft en het formaat toch niet helemaal ideaal vond, waardoor ze naar een 6/7 wil kijken.

| Een beetje van jezelf en een beetje van de wereld. | De track 'achter' mijn avatar. | Blogn00b |

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep trying

Dit topic past beter in het Shopping Forum, aangezien het voor de rest weinig met de iPhone te maken heeft. Ik ga het topic daar echter niet naar toe verplaatsen, aangezien het daar op slot zou gaan omdat het niet voldoet aan het beleid. Veel van de antwoorden kun je nl. vinden in Over: (Veilig) tweedehands handelen. Dit topic gaat dan ook op slot.

Daedalus wijzigde deze reactie 13-09-2017 18:42 (9%)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!”
宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone XS HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True