Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Tweakers.net i.c.m. Firefox

Pagina: 1
Acties:

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-10 00:27
Beste mede-Tweakers,

sinds kort heb ik een probleem met Firefox i.c.m. de frontpage/nieuws sectie van t.net.
Na een korte periode reageert heel de website niet meer. Niet de hele browser loopt vast, ik kan nog over linkjes "hoveren" en zie netjes waarheen ze verwijzen, maar zodra ik "klik", gebeurt er gewoon niets. Ik zie wel de "puntjes" om een aangeklikte link verschijnen. Ik heb dit op meerdere computers,
een refresh helpt niet, klik ik echter op de URL en druk ik op enter heeft dat wel het gewenste effect.
Ik heb tevens Firefox in veilige modus geprobeerd, dit maakt geen verschil.

Mijn vraag: zijn er meer mensen met dit probleem, of moet ik het toch echt in mijn eigen computers zoeken?
Ik heb even niet de mogelijkheid om op mijn andere pc te kijken welke versie van Firefox ik draai, maar op het huidige systeem versie 55.0.3 (32-bits) i.c.m. Windows 10 Pro 64bit.

Alvast bedankt voor jullie inbreng :).

Excuus als ik dit in het verkeerde subforum geplaatst heb

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

55.0.3 (32-bits) i.c.m. Windows 10 Pro 64bit.
Same here maar geen enkele hik... Niet op T.net en ook niet op nog "ranziger geprogrammeerde" sites.

Heb je al geprobeerd met een nieuw profiel ipv Safe Mode? Let wel even op hoe dit moet; ik sta niet in voor data-verlies van je huidige FF-profiel.

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 12-09-2017 15:25 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:48
Ja, heb ik ook, dacht dat ik FF stuk had gemaakt ofzo. URL balk past zich aan naar t.net/pricewatch, maar beeld blijft staan op frontpage. een F5 geeft dan wel de pricewatch.

W10, Firefox op 55.0.3 (32-bits), en uBlock Origin met whitelist.

[ Voor 7% gewijzigd door Slaut op 12-09-2017 15:27 ]

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-10 00:27
Dank @emnich , dan gaan we dat maar even volgen :).

Edit:

Het probleem lijkt hem inderdaad in uBlock Origin te zitten.
Alleen het compleet disable'n van de plug-in lost het probleem op.

[ Voor 57% gewijzigd door spNk op 13-09-2017 13:50 ]