Mechanische keyboard

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik wil graag een nieuw keyboard kopen maar deze keer mechanisch, ik wil graag een met mediakeys voor spotify, ik wou graag de corsair k63 speed switches maar de led verlichting is rood en wou graag blauw zou ik dit kunnen aanpassen? ik ken iemand die technisch is. of weet iemand anders een andere optie
- Mechanisch
- blauwe led of rgb
- mediakeys
-rond de 100 euro
- voor gaming csgo gta etc
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
... corsair k63

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het grote mechanische toetsenborden topic - deel 2 ?

Lijkt me sterk dat er maar 1 keyboard is met blauwe LED...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2017 @ 21:08:
Mijn vraag
Ik wil graag een nieuw keyboard kopen maar deze keer mechanisch
Dus een verhuizing naar Componenten Aankoopadvies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op zondag 10 september 2017 @ 21:11:
Het grote mechanische toetsenborden topic - deel 2 ?
maar zou ik dat toetsen die ik aan geef ook de led van kunnen veranderen dat is mijn vraag....
Lijkt me sterk dat er maar 1 keyboard is met blauwe LED...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Grote kans dat dit vrij makkelijk te doen is door iemand die vaker soldeert. Hou er wel rekening mee dat je dan wel per direct al je garantie kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

TommyboyNL schreef op zondag 10 september 2017 @ 21:27:
[...]
Grote kans dat dit vrij makkelijk te doen is door iemand die vaker soldeert. Hou er wel rekening mee dat je dan wel per direct al je garantie kwijt bent.
Grote kans dat het SMD is, er zijn maar weinig die gek genoeg is om het voor hem te doen.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
GoT schreef op zondag 10 september 2017 @ 21:34:
[...]

Grote kans dat het SMD is, er zijn maar weinig die gek genoeg is om het voor hem te doen.
Dat valt heel erg mee hoor, SMD is zeer goed te doen. Zeker LEDjes aangezien die meestal 0805 of 0603 formaat hebben. Zolang je ogen je niet in de steek laten en je geen parkinson (of een liter koffie gedronken) hebt, is er niks aan het handje. Mijn record voor het met de hand solderen staat op chips zonder pootjes met 0,4mm hart-hart afstand van de aansluitingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Het is te doen, maar dit zijn er meer dan honderd. Ik zou het iig niet aanraden, en gewoon eentje kopen met de juiste kleur, danwel RGB.

Overigens weet ik niet hoeveel mediakeys je nodig hebt, maar ik heb zelf dat opgelost door wat toetsen van numerieke eiland te remappen voor volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Ik zeg niet dat het niet kan, maar gezien je veel moeite moet doen voor SMD solderen zijn er niet veel die even >100 SMD ledjes voor hem gaat solderen. Het ging met name om de uitspraak: "vrij makkelijk te doen".
Maar zo te zien heb je je al vrijwillig aangemeld, aangezien je het simpel vindt.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intense
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 23:14
https://www.alternate.nl/...4&utm_source=tweakers.net

Deze heeft dezelfde switches als de K63 en heeftblauwe LEDs. Er zijn geen losse media keys, maar je kan toets combinaties instellen voor media functies. Ik gebruik bijvoorbeeld voor "volgende nummer" FN+>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
GoT schreef op maandag 11 september 2017 @ 00:02:
Ik zeg niet dat het niet kan, maar gezien je veel moeite moet doen voor SMD solderen zijn er niet veel die even >100 SMD ledjes voor hem gaat solderen. Het ging met name om de uitspraak: "vrij makkelijk te doen".
Maar zo te zien heb je je al vrijwillig aangemeld, aangezien je het simpel vindt.
100 LEDjes vervangen is pak em beet een uur werk, inclusief demontage en montage van het hele toetsenbord. Als TS (of wie dan ook) bereid is mijn uurtarief te betalen doe ik het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steelseries Apex m500
Pagina: 1