Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 96% gewijzigd door 234FaTaLiTy op 20-11-2020 23:22 ]
[ Voor 96% gewijzigd door 234FaTaLiTy op 20-11-2020 23:22 ]
I have stability. The ability to stab.
Verwijderd
I know, maar het is echt een lang verhaal. Als ik de tijd heb zal ik dit hier nog even posten.Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:37:
Er zullen altijd ups&downs zijn dit is geen excuus om school te laten vallen.
Verwijderd
Ben benieuwd, mocht je de tijd hebben om je verhaal te posten, laat het me dan eventjes weten.234FaTaLiTy schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:40:
[...]
I know, maar het is echt een lang verhaal. Als ik de tijd heb zal ik dit hier nog even posten.
[ Voor 10% gewijzigd door Woy op 08-09-2017 15:45 ]
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
No AI tools were used in writing this post. It's a product of human stupidity.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
[ Voor 11% gewijzigd door bangkirai op 08-09-2017 20:48 ]
Tja, MBO2 is nu ook niet echt een opleidingsniveau voor een hoog salaris he. Dat kun je volgens mij al gaan doen als je je VMBO niet eens afgemaakt hebt, zijn dus echt totaal geen eisen/kwalificaties voor nodig.ErikRo schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:25:
BTW volgens mij krijg jij heel slecht betaald. Verder kijken naar andere baan zou al kunnen helpen.
Verder net als de rest zegt. Een opleiding als dat nog lukt, zou ik je zeker aanrader
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Ben ik het niet helemaal mee eens.Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:37:
Er zullen altijd ups&downs zijn dit is geen excuus om school te laten vallen.
[ Voor 22% gewijzigd door DixxyJS op 09-09-2017 15:11 ]
Verwijderd
Balen om te horen Dixxy, ik kan daar zoals ik eerder zei niet over mee praten. Toch vindt ik dat je sterk moet zijn en je opleiding niet moet laten vallen, er zullen altijd enge, heftige en zware dingen gebeuren. Als je dan elke keer stopt met iets zal je het nooit kunnen laten vallen.DixxyJS schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 15:08:
[...]
Ben ik het niet helemaal mee eens.
Misschien in de meeste gevallen wel maar er zijn wel degelijk situaties waarin je niet kunt voorkomen dat je school voor de eindstreep moet verlaten, zelf heb ik helaas ervaring met zo'n situatie.
Daar ben ik het mee eens, als je de kans hebt om een opleiding af te maken is dat absoluut stom om dat niet te doen, toen de tijd had ik het helaas zelf nog niet voor het zeggen.Verwijderd schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 17:36:
[...]
Balen om te horen Dixxy, ik kan daar zoals ik eerder zei niet over mee praten. Toch vindt ik dat je sterk moet zijn en je opleiding niet moet laten vallen, er zullen altijd enge, heftige en zware dingen gebeuren. Als je dan elke keer stopt met iets zal je het nooit kunnen laten vallen.
[ Voor 36% gewijzigd door DixxyJS op 09-09-2017 19:06 ]
Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache
1. gooi het niet perse op een bore-out. Ja het kan zijn dat je je verveeld, maar in the end: jij bent je daar min of meer vrijwillig aan het vervelen234FaTaLiTy schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:27:
***members only***
[ Voor 12% gewijzigd door polthemol op 10-09-2017 14:32 ]
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
No AI tools were used in writing this post. It's a product of human stupidity.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq