Ook besteld bij belsimpel.nl erg benieuwd hoe lang het duurt voordat ze uitleveren
Ben benieuwd, op het moment van bestellen stond inderdaad "morgen in huis"wian schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:30:
[...]
Geen slechte deal want je hebt hem morgen binnen en NL after sales.
Order status geeft aan:
"Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 06-10-2017 weer op voorraad te hebben."
Gisteren pre-order geplaatst bij Geekbuying a €182,- (coupon) kan wachten en die prijs is hard to beat ATM voor de zwarte.
Ik heb ook mij order bij BangGood geannuleerd en bij Belsimpel.nl besteld. Ik zag op de website dat het pas 17-10 zou worden voor mijn order verstuurd zou worden. En garantie is toch ook wel handig.
wat dan wel weer grappig is bij BelSimpel, er staat dat deze telefoon snelladen ondersteund, terwijl we er allemaal nog steeds niet uit over zijn of dat ook echt klopt xD
Echt super dat de Xiaomi MI A1 wordt aangeboden via Belsimpel. Ik was nog al huiverig over eventuele garanties bij het aankopen van een smartphone in China. Die worden nu in een keer weggenomen!
Mijn muis hangt boven de bestelknop, ik heb echter nog één onbeantwoorde vraag: Is de smartphone in te stellen in het Nederlands? Voor mij is dit namelijk een deal-breaker. @rens-br heeft al eerder aangegeven: “Gezien het een Google / Stock rom is kun je daar wel vanuit gaan, dat zijn allemaal multilanguage ROM's”. Ook staat er bij Belsimpel onder de specificaties: “Taal: Nederlands” BRON: https://www.belsimpel.nl/...-64gb-zwart/specificaties
Daarnaast staat in de Q&A van Belsimpel: “Waarom kan ik de Nederlandse taal niet instellen op mijn Xiaomi Mi A1 Black? Antwoord: Dit toestel is zeer schaars in Europa. De smartphonefabrikant heeft de weg naar de Europese markt nog niet gevonden. Daarom wordt de Nederlandse taal nog niet aangeboden wanneer je de telefoon voor het eerst in gebruik neemt. Je kunt wel kiezen voor Engels, Frans of Spaans.” BRON: https://www.belsimpel.nl/xiaomi/xiaomi-mi-a1-64gb-zwart/info
Dit geeft allemaal erg veel verwarring. Ik heb de vraag per mail bij Belsimpel neergelegd, maar ik verwacht niet dat ze daar écht een kloppend antwoord op kunnen geven. Daarnaast heb ik bij Belsimpel gevraagd of ze het EAN nummer kunnen doorgeven zodat ik zelf nog even verder kan zoeken.
Mijn muis hangt boven de bestelknop, ik heb echter nog één onbeantwoorde vraag: Is de smartphone in te stellen in het Nederlands? Voor mij is dit namelijk een deal-breaker. @rens-br heeft al eerder aangegeven: “Gezien het een Google / Stock rom is kun je daar wel vanuit gaan, dat zijn allemaal multilanguage ROM's”. Ook staat er bij Belsimpel onder de specificaties: “Taal: Nederlands” BRON: https://www.belsimpel.nl/...-64gb-zwart/specificaties
Daarnaast staat in de Q&A van Belsimpel: “Waarom kan ik de Nederlandse taal niet instellen op mijn Xiaomi Mi A1 Black? Antwoord: Dit toestel is zeer schaars in Europa. De smartphonefabrikant heeft de weg naar de Europese markt nog niet gevonden. Daarom wordt de Nederlandse taal nog niet aangeboden wanneer je de telefoon voor het eerst in gebruik neemt. Je kunt wel kiezen voor Engels, Frans of Spaans.” BRON: https://www.belsimpel.nl/xiaomi/xiaomi-mi-a1-64gb-zwart/info
Dit geeft allemaal erg veel verwarring. Ik heb de vraag per mail bij Belsimpel neergelegd, maar ik verwacht niet dat ze daar écht een kloppend antwoord op kunnen geven. Daarnaast heb ik bij Belsimpel gevraagd of ze het EAN nummer kunnen doorgeven zodat ik zelf nog even verder kan zoeken.
Ik heb zojuist mijn telefoon binnen gekregen.
Ik verwacht eerlijk gezegd de informatie op de website van Simpel de standaard tekst is die bij alle Xiaomi staat. Er staat ook dat 4G mogelijk niet goed werkt, maar band 20 wordt gewoon ondersteund.Aurera schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:24:
Tenminste er staat:
Frequenties: 800, 850, 900, 1800, 1900, 2100, 2600.
Verwijderd
Dit vind ik dan weer jammer van belsimpel, verschillende EAN codes..
Bedankt voor je e-mail aan Belsimpel.nl.
De EAN-code kan ik niet vertellen omdat het niet zo is dat onze voorraad dezelfde EAN-code deelt. Hierdoor is het voor ons ook niet mogelijk om de EAN-code op de website te zetten, deze verschilt namelijk per product. Mag ik vragen waarom je geïnteresseerd bent in de EAN-code van één van onze producten? Waarschijnlijk kan ik je met die vraag verder helpen.
Wanneer het toestel ter reparatie aangeboden moet worden, wordt deze teruggestuurd naar de leverancier in China. Houd er dus rekening mee dat de reparatie langer kan duren dan normaal. Echter, indien de reparatie aanzienlijk langer duurt dan de gestelde termijn hiervoor, bekijken wij passende alternatieven in die situatie. Er zit twee jaar fabrieksgarantie op, dus als het onder garantie gerepareerd kan worden, brengt de reparateur geen kosten voor in rekening. Daarom is een nieuwe telefoon geen standaard keuze die we bieden bij een fabrieksfout, daar het in dat geval kosteloos gerepareerd kan worden.
De EAN-code kan ik niet vertellen omdat het niet zo is dat onze voorraad dezelfde EAN-code deelt. Hierdoor is het voor ons ook niet mogelijk om de EAN-code op de website te zetten, deze verschilt namelijk per product. Mag ik vragen waarom je geïnteresseerd bent in de EAN-code van één van onze producten? Waarschijnlijk kan ik je met die vraag verder helpen.
Wanneer het toestel ter reparatie aangeboden moet worden, wordt deze teruggestuurd naar de leverancier in China. Houd er dus rekening mee dat de reparatie langer kan duren dan normaal. Echter, indien de reparatie aanzienlijk langer duurt dan de gestelde termijn hiervoor, bekijken wij passende alternatieven in die situatie. Er zit twee jaar fabrieksgarantie op, dus als het onder garantie gerepareerd kan worden, brengt de reparateur geen kosten voor in rekening. Daarom is een nieuwe telefoon geen standaard keuze die we bieden bij een fabrieksfout, daar het in dat geval kosteloos gerepareerd kan worden.
Wel gek met de taal er zit gewoon android op androidone nederlandse taal zou jje kunnen of moeten instellen,Aurera schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:24:
Echt super dat de Xiaomi MI A1 wordt aangeboden via Belsimpel. Ik was nog al huiverig over eventuele garanties bij het aankopen van een smartphone in China. Die worden nu in een keer weggenomen!
van een ander site plaatje geplakt.MrOsman schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:06:
[...]
Wel gek met de taal er zit gewoon android op androidone nederlandse taal zou jje kunnen of moeten instellen,

Aftersales bij Belsimpel zijn ook maar... simpel.wian schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:30:
[...]
Geen slechte deal want je hebt hem morgen binnen en NL after sales.
Pixel XL konden ze niet laten repareren want "ze hebben geen partner die het kan". Ik denk niet dat dat bij een Xiaomi toestel anders gaat zijn

Android developer & dürüm-liefhebber
Nee, blijkbaar sturen ze hem voor reparatie naar Xiaomi in China. Scheelt dus alleen verzendkosten, geen tijd.
En als je met Paypal betaald scheelt het ook geen verzendkosten
Ik heb ook een ticket aangemaakt bij ibuygou om de bestelling te annuleren. Hopelijk doen ze niet moeilijk. Ondertussen al een nieuwe bestelling geplaatst bij Belsimpel.nl.karine1 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:31:
Ik ook geannuleerd bij Ibuygou en bij belsimpel besteld.
Deden ze bij jou moeilijk? Krijg je al je geld terug?
ik heb ze ook al gevraagd nog geen reactie.wij schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:49:
[...]
Ik heb ook een ticket aangemaakt bij ibuygou om de bestelling te annuleren. Hopelijk doen ze niet moeilijk. Ondertussen al een nieuwe bestelling geplaatst bij Belsimpel.nl.
Deden ze bij jou moeilijk? Krijg je al je geld terug?
En binnen een paar uur had ik ook mijn geld terug op PayPal. Wat dat betreft geeft het bestellen in China wel vertrouwen.BytePhantomX schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:25:
Ik heb ook mij order bij BangGood geannuleerd en bij Belsimpel.nl besteld. Ik zag op de website dat het pas 17-10 zou worden voor mijn order verstuurd zou worden. En garantie is toch ook wel handig.
Zoals al lang geleden vermeldt is deze gsm in het Nederlands in te stellen.
Betreft ibuygou, in het begin vroegen ze of ik met het geld geen ander toestel wilde kopen maar ik zei dat ik mijn geld gewoon terug wou, en dat was geen enkel probleem.
Betreft de andere vraag aan ibuygou komt de reactie ook van een zeker Michael :
Hi ,
thanks for your order on Ibuygou.
1) the extra €10.73 euros is for the duty insurance.
you have selected this option.
if you are charged tax/vat, we will cover it for you.
2) it is o.k. if you want to remove it.
but sorry to say that we will not be responsible for that if you are charged tax/vat.
waiting for your reply.
Kind regards,
Michael
Ik heb dan ook vanmorgen bij Belsimpel besteld en toen was deze gewoon nog in voorraad en zou die binnen
3 a 4 dagen geleverd worden.
Als je nu kijkt bij Belsimpel staat er : niet op voorraad.
Ik heb een mailtje gestuurd om te vragen hoe het zit, laat iets weten wanneer ik reactie heb gekregen.
Ik denk wel dat ze bij Belsimpel mega bestellingen gaan binnen krijgen nu.
Betreft ibuygou, in het begin vroegen ze of ik met het geld geen ander toestel wilde kopen maar ik zei dat ik mijn geld gewoon terug wou, en dat was geen enkel probleem.
Betreft de andere vraag aan ibuygou komt de reactie ook van een zeker Michael :
Hi ,
thanks for your order on Ibuygou.
1) the extra €10.73 euros is for the duty insurance.
you have selected this option.
if you are charged tax/vat, we will cover it for you.
2) it is o.k. if you want to remove it.
but sorry to say that we will not be responsible for that if you are charged tax/vat.
waiting for your reply.
Kind regards,
Michael
Ik heb dan ook vanmorgen bij Belsimpel besteld en toen was deze gewoon nog in voorraad en zou die binnen
Ik heb een mailtje gestuurd om te vragen hoe het zit, laat iets weten wanneer ik reactie heb gekregen.
Ik denk wel dat ze bij Belsimpel mega bestellingen gaan binnen krijgen nu.
[ Voor 3% gewijzigd door karine1 op 06-10-2017 15:03 ]
Ik heb hetzelfde aan de hand en laat het ook wel even weten.karine1 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:01:
....
[update]
Begrijpelijk dat je wilt weten wanneer je nieuwe toestel wordt geleverd. Uiteraard gaan we voor je aan de slag om het het toestel zo snel mogelijk bij je te laten leveren.
Op de site staat 2-4 werkdagen deze verwachting kun je dan ook aanhouden. Op de orderstatuspagina staat “levering onbekend”, dit betekent dat we nog geen exacte leverdatum van onze leverancier hebben gekregen. Dit wordt gewijzigd zodra we de leverdatum wel hebben.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
[/update]
[ Voor 77% gewijzigd door -Marc- op 06-10-2017 16:56 ]
Goede prijs! Metk welke kortingscode was dat? Nog douanekosten verzekering erbij kunnen nemen?Mvdbeld schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:03:
Gisteren pre-order geplaatst bij Geekbuying a €182,- (coupon) kan wachten en die prijs is hard to beat ATM voor de zwarte.
De rose gold versie kost bij Gearbest 205 euro, via Marktplaats bieden ze 'm met kortingscode (die je eerst moet aanvragen) voor 191 euro.
VQDDVWOZ, verzekering vind ik onzin dus geen idee of ze die mogelijkheid hebben. De "golden" versie is met coupon zelfs voor ongeveer €178 te krijgen bij Geekbuying.musicfreak schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:13:
[...]
Goede prijs! Metk welke kortingscode was dat? Nog douanekosten verzekering erbij kunnen nemen?
De rose gold versie kost bij Gearbest 205 euro, via Marktplaats bieden ze 'm met kortingscode (die je eerst moet aanvragen) voor 191 euro.
[ Voor 7% gewijzigd door Mvdbeld op 06-10-2017 15:27 ]
Check zojuist nog even de status bij Belsimpel.nl. Is ook ineens €10,00 duurder geworden..
Belsimpel heeft de status van mijn order geupdate naar: "Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 09-10-2017 weer op voorraad te hebben."
Prijsverhogingen, lever data die veranderd... Ze kijken in ieder geval goed naar de Chinese webwinkels
Ik heb de telefoon bij banggood besteld. Afgelopen dinsdag is deze verzonden met tracking code. Echter deze werkt nog steeds niet. Kan dit te maken hebben met de feestdagen in china? Hebben nog meer mensen dit probleempje?
Net mail ontvangen van Belsimpel :
Uit onderstaande e-mail begrijp ik dat je een vraag hebt omtrent de leverstatus van de Xiaomi Mi A1 Black. Van onze leverancier hebben wij doorgekregen dat de binnenkomst bij ons wordt verwacht op 9 oktober 2017. Over ongeveer 3 dagen verwachten wij het toestel weer op voorraad te hebben. Zodra wij het toestel hebben ontvangen van onze leverancier, kunnen wij het meteen naar je toezenden.
Ze krijgen veel bestellingen binnen denk ik bij Belsimpel, prijs tegen vanmorgen al €10 gestegen.
Uit onderstaande e-mail begrijp ik dat je een vraag hebt omtrent de leverstatus van de Xiaomi Mi A1 Black. Van onze leverancier hebben wij doorgekregen dat de binnenkomst bij ons wordt verwacht op 9 oktober 2017. Over ongeveer 3 dagen verwachten wij het toestel weer op voorraad te hebben. Zodra wij het toestel hebben ontvangen van onze leverancier, kunnen wij het meteen naar je toezenden.
Ze krijgen veel bestellingen binnen denk ik bij Belsimpel, prijs tegen vanmorgen al €10 gestegen.
[ Voor 10% gewijzigd door karine1 op 06-10-2017 19:54 ]
Lucky me.
Mijn xiaomi komt morgen binnen.
Vroeg opstaan loont kennelijk toch...
Mijn xiaomi komt morgen binnen.
Vroeg opstaan loont kennelijk toch...
Mijne komt waarschijnlijk maandag, is nu in Gatwick UK. Hoop stiekem nog op morgen, maar weet niet of DHL ook op zaterdag bezorgd.
24 september besteld via Aliexpress.
24 september besteld via Aliexpress.
De enige status die ik nu te zien krijg na dat ik 3 dagen geleden men trackingcode kreeg van banggood.
Blijkbaar vrijgegeven door de duoane in south London, andere stappen staan er niet bij...
06/10/2017
22:25
Zending vrijgegeven door douane
GBSLLA
06/10/2017
Zending afgegeven
INTERNATIONAL POST
Blijkbaar vrijgegeven door de duoane in south London, andere stappen staan er niet bij...
06/10/2017
Zending vrijgegeven door douane
GBSLLA
06/10/2017
Zending afgegeven
INTERNATIONAL POST
Toch even goed nieuws vanmorgen :
Dear,
Ibuygou Digital.,LTD just sent you a full refund of €241,57 EUR for your purchase.
Dear,
Ibuygou Digital.,LTD just sent you a full refund of €241,57 EUR for your purchase.
ibuygou verzend mijn bestelling waarschijnlijk maandag vanaf eu warehouse, vertelde ze mij net. 230eu totaal, toch 30 EUR minder dan belsimpel. Voor garantie zaken moet de telefoon zo ie zo naar China, schrijft belsimpel op hun site
Voor alle duidelijk ivm Ibuygou, wanneer de verzending vanuit een EU warehouse gebeurt worden er geen import taxen nog btw aangerekend.
De import duty-verzekering is dus niet nodig.
Toch?
Toch?
Klopt,Tec7lol schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:30:
Voor alle duidelijk ivm Ibuygou, wanneer de verzending vanuit een EU warehouse gebeurt worden er geen import taxen nog btw aangerekend.
Toch?
DHL TAX FREE wordt aangegeven
ik zelf heb ook geen verzekering ofzo tegen douna volgens support is dat ook niet nodig.
Verwijderd
Global versie?M.vanderbos schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:58:
Yes, heb m in huus!
Geen idee.. volgens mij is er geen verschil zoals al vaker aangegeven,
Hoe dan ook;
heb gewoon 4g (Tele2) en alles (behalve het simkaart menu) is in het Nederlands.
Hoe dan ook;
heb gewoon 4g (Tele2) en alles (behalve het simkaart menu) is in het Nederlands.
Inderdaad, als je zeker bent dat de verzending vanuit een EU warehouse vertrekt is er geen probleem.Tec7lol schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:30:
Toch?
Vertrek de verzending uit HK en wordt de gsm opgemerkt betaal je douanekosten en eventuele boete.
Al iemand spijt dat er geen NFC op de Mi A1 zit ?
Bij mij ook nietwian schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 09:10:
Bah tracking van mijn Banggood PDM verzending werkt nog steeds niet...
Ik heb de mijne vrijdag binnen gekregen van Banggood via PDM, geen douanekosten. Het is de global version. Erg mooi toestel, Nederlands kan trouwens ook gewoon ingesteld worden.
Hier ook niet.wian schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 09:10:
Bah tracking van mijn Banggood PDM verzending werkt nog steeds niet...
Gisteren nog op zoek naar een moto g5s plus maar nu toch net een mi A1 bij mi global store besteld via AliExpress. Wilde eerst bij Belsimpel bestellen maar daar ook niet op voorraad en toch 55 euro duurder. Zonder douane kosten is de belofte...
Hoi, welke aliexpress shop heb je besteld? En deden ze de belofte dat je geen douanekosten moest betalen? Groetjack_ schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:52:
Gisteren nog op zoek naar een moto g5s plus maar nu toch net een mi A1 bij mi global store besteld via AliExpress. Wilde eerst bij Belsimpel bestellen maar daar ook niet op voorraad en toch 55 euro duurder. Zonder douane kosten is de belofte...
mi global store. http://s.aliexpress.com/bUBJBj6f en dat van no customs duty for the EU by DHL stond met dikke letters in de foto. Meestal is DHL wel met extra kosten, dus ben benieuwd.Converted007 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 17:28:
[...]
Hoi, welke aliexpress shop heb je besteld? En deden ze de belofte dat je geen douanekosten moest betalen? Groet
[ Voor 18% gewijzigd door jack_ op 08-10-2017 17:55 ]
Dan moet je DHL wel selecteren, dan betaal je ruim €22,- extra voor verzending...jack_ schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 17:43:
[...]
mi global store. http://s.aliexpress.com/bUBJBj6f en dat van no customs duty for the EU by DHL stond met dikke letters in de foto. Meestal is DHL wel met extra kosten, dus ben benieuwd.
Hmm raar, ik kon alleen standard shipping selecteren. Dan is het in eens minder interessant als er zo 50 euro bij komt. zie nu net idd als ik via de laptop kijk dat ik DHL kan selecteren voor idd die 22 euro.. Ik kan de bestelling via AliExpress annuleren, maar vervolgens moet de seller dat nog accepteren en kan er volgens mij nog steeds geshipped worden. Heb gelijk een berichtje naar de store gestuurd, hoop dat de communicatie goed is.. Iemand anders ervaring met annulering via AliExpress?kootje70 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 20:56:
[...]
Dan moet je DHL wel selecteren, dan betaal je ruim €22,- extra voor verzending...
[ Voor 36% gewijzigd door jack_ op 08-10-2017 21:17 ]
Heeft iemand ervaring met het 4g netwerk van België? Is dat hetzelfde als Nederland? Ik kom er niet aan uit. Dank u
Misschien heb je aan deze site wat?davy_online schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 04:18:
Heeft iemand ervaring met het 4g netwerk van België? Is dat hetzelfde als Nederland? Ik kom er niet aan uit. Dank u
http://maps.mobileworldli...k.php?cid=4&cname=Belgium
Iemand hem al hier besteld?
https://www.belsimpel.nl/xiaomi/xiaomi-mi-a1-64gb-zwart
Gezien de kans op douanekosten, is het geen gek idee om gewoon met Nederlands en Europees recht uit NL te bestellen voor een kleine meerprijs.
Gezien de kans op douanekosten, is het geen gek idee om gewoon met Nederlands en Europees recht uit NL te bestellen voor een kleine meerprijs.
Ik heb hem vrijdagochtend bij belsimpel besteld. Als het goed is komt hij daar vandaag weer op voorraad.erikieperikie schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 06:12:
Iemand hem al hier besteld?
Ik ben daar wel benieuwd naar, dus laat het aub hier weten of je vandaag bericht krijgt over hun voorraad of de verzending.-Marc- schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 06:31:
[...]
Ik heb hem vrijdagochtend bij belsimpel besteld. Als het goed is komt hij daar vandaag weer op voorraad.
Mailtje gestuurd naar banggood dat tracking niet werkt. En heb antwoord gehad! Vervangend nummer gehad, wat blijkt...
Land Van Bestemming - Nederland
Land Van Herkomst - Verenigd Koninkrijk
Europe Processing center, Item in transit
2017-10-04 21:47
Europe Processing center, Item dispatched.
2017-10-04 15:46
2017-10-04 11:53
Europe Processing center, Item received
2017-10-04 10:53
Word gewoon verzonden vanaf Engeland. Niks uit Hk. Verzendmetode is PDM.
[ Voor 3% gewijzigd door plaspvd op 09-10-2017 07:10 ]
Besteld bij light in the box op 15 September €220 incl verzenden en douane protectie
Vandaag bericht ontvangen dat het nog een week kan duren.
Heb veel items besteld bij verschillende aanbieders in China maar deze slaat alles. Kritische berichten op de site worden verwijderd. Klantenservice meldt item is in stock bij bestelling en daarna begint het gez**k. Dus mensen bij deze niet of liefst niets bestellen. Refund is aangevraagd en ticket aangemaakt bij PayPal.
Na vandaag kijken of idd Belsimpel kan uitleveren anders maar bij banggood Europa bestellen. Wordt iig gemeld dat deze in wharehouse Europa op voorraad is. Niet te hopen dat dit ook weer een lokkertje is.
Heb veel items besteld bij verschillende aanbieders in China maar deze slaat alles. Kritische berichten op de site worden verwijderd. Klantenservice meldt item is in stock bij bestelling en daarna begint het gez**k. Dus mensen bij deze niet of liefst niets bestellen. Refund is aangevraagd en ticket aangemaakt bij PayPal.
Na vandaag kijken of idd Belsimpel kan uitleveren anders maar bij banggood Europa bestellen. Wordt iig gemeld dat deze in wharehouse Europa op voorraad is. Niet te hopen dat dit ook weer een lokkertje is.
Als je naar je banggood order pagina gaat en dan in je browser "view source" kiest zie je een Flyt express shipping number dat begint met A000. Dit nummer kun je tracken op 17track.net.
Aangezien het uit de UK komt zal het bij aankomst in NL sneller moeten gaan (geen douane). Met een beetje geluk worden de telefoons een dag later bezorgd.
Aangezien het uit de UK komt zal het bij aankomst in NL sneller moeten gaan (geen douane). Met een beetje geluk worden de telefoons een dag later bezorgd.
Ik zie geen EU warehouse bij BangGood; ik zie 2 Mi A1's die allebei uit HK komen. Heb je een link met een productpagina?diemsetoren schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 08:41:
Besteld bij light in the box op 15 September €220 incl verzenden en douane protectie
Banggood lijkt hem weer op vooraad te hebben, iig volgens de website,
Heb hem besteld voor €222,08 inclusief PDM.
Nu is het wachten begonnen.
Had al eerder een hoesje en een glasplaatje besteld.
Heb hem besteld voor €222,08 inclusief PDM.
Nu is het wachten begonnen.
Had al eerder een hoesje en een glasplaatje besteld.
Sry Mijn fout. Ik keek bij honorbuy niet banggood. Inclusief kortingen zou ik hem in EU warehouse kunnen bestellen voor €238erikieperikie schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 08:44:
[...]
Ik zie geen EU warehouse bij BangGood; ik zie 2 Mi A1's die allebei uit HK komen. Heb je een link met een productpagina?
Hoe zijn de ervaringen bij honorbuy ... ?
Heb hem ook net bij Banggood besteld. Voor €222.
Nu zie ik dat ze ook de "global"? Hebben.
Zijn er 2 versies? Anders ga ik nog rap annuleren.
Gr Wesley
Gr Wesley
Banggood zegt dat beide versies op hun website dezelfde (global) versie zijn. Ik heb zelf degene net binnen waarbij niet 'global' stond, maar het is ook de global.Wessel0077 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:15:
Heb hem ook net bij Banggood besteld. Voor €222.
Gr Wesley
@Celica_T20 , ah gelukkig. Ik was net het hele topic aan t doorlezen. Wel vreemd dat ze 2 verschillende prijzen hanteren.
Mijn track and trace nummer van Banggood werkte ook (nog) niet, maar deze workaround blijkbaar wel.wian schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 08:42:
Als je naar je banggood order pagina gaat en dan in je browser "view source" kiest zie je een Flyt express shipping number dat begint met A000. Dit nummer kun je tracken op 17track.net.
Die van mij is sinds 4-10 in de UK. Sindsdien nog geen update.
Mail gehad van lightinthebox
Dear Customer, This is Customer Service Supervisor Rebecca. I would like to help. I am really sorry that your order was delayed due to the unexpected high demand of the product. After checking, it shows the order is ready in the warehouse. It can be shipped out very soon (within 28-48 hours after your confirmation). Would you please kindly consider to keep the order? You will not regret for the phone. As a token of apology, we'd like to refund you EUR20 as compensation. We will process the refund after your confirmation. However, if you still prefer to cancel the order with full refund, please tell us and we are also willing to help. We are looking forward to hearing from you. Note: If we do not receive your reply after 24 hours, we will handle your original request, cancel the order with full refund. Sincerely, Rebecca LightInTheBox Customer Service
217 betaald incl verzending en custom verzekering. Zou het bedrag op 197 brengen. Kijk het nog even aan ;-)
Dear Customer, This is Customer Service Supervisor Rebecca. I would like to help. I am really sorry that your order was delayed due to the unexpected high demand of the product. After checking, it shows the order is ready in the warehouse. It can be shipped out very soon (within 28-48 hours after your confirmation). Would you please kindly consider to keep the order? You will not regret for the phone. As a token of apology, we'd like to refund you EUR20 as compensation. We will process the refund after your confirmation. However, if you still prefer to cancel the order with full refund, please tell us and we are also willing to help. We are looking forward to hearing from you. Note: If we do not receive your reply after 24 hours, we will handle your original request, cancel the order with full refund. Sincerely, Rebecca LightInTheBox Customer Service
217 betaald incl verzending en custom verzekering. Zou het bedrag op 197 brengen. Kijk het nog even aan ;-)
Hee, PostNL tracking werkt nu ook (postnl.post): The item is pre-advised
Normaal duurt het 4 dagen vanaf dit punt, maar nu het via de UK lijkt te gaan wie weet
Normaal duurt het 4 dagen vanaf dit punt, maar nu het via de UK lijkt te gaan wie weet
Hoe kom je aan die post nl tracking code dan? Mailtje van ze ontvangen?wian schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:21:
Hee, PostNL tracking werkt nu ook (postnl.post): The item is pre-advised
Nee, dat is die RS... code die je van Banggood krijgt bij PDM verzending. Die werkt dus wel, maar pas sinds vandaag.
[ Voor 8% gewijzigd door wian op 09-10-2017 13:50 ]
Ik zie het inderdaad. Handig, thanks!wian schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:50:
Nee, dat is die RS... code die je van Banggood krijgt bij PDM verzending. Die werkt dus wel, maar pas sinds vandaag.
Vriendelijke kerels bij Banggood 
https://imgur.com/hyktIdD
Die tracking werkt nu bij mij. Hopelijk krijg ik die snel!
https://imgur.com/hyktIdD
Die tracking werkt nu bij mij. Hopelijk krijg ik die snel!
Dit is de huidige status van mijn bestelling bij belsimpel:erikieperikie schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 07:01:
[...]
Ik ben daar wel benieuwd naar, dus laat het aub hier weten of je vandaag bericht krijgt over hun voorraad of de verzending.
Orderstatus "De order is klaar om ingepakt te worden"
"Status: Op voorraad en alvast voor je gereserveerd"
Dus ik ga er vanuit dat ik hem morgen binnenkrijg
Hopen dat deze het beter doet dan mijn Redmi 3s
Bij mij staat die ook klaar om ingepakt te worden bij Belsimpel. Hopelijk morgenavond binnen.-Marc- schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:36:
[...]
Dit is de huidige status van mijn bestelling bij belsimpel:
Orderstatus "De order is klaar om ingepakt te worden"
"Status: Op voorraad en alvast voor je gereserveerd"
Dus ik ga er vanuit dat ik hem morgen binnenkrijg![]()
Hopen dat deze het beter doet dan mijn Redmi 3s
Wat is dit in vredesnaam:
https://www.eglobalcentra...simlockvrij-zwart-nl.html
Ziet er nog slechter uit dan een willekeurige Chinese webshop met alle bijbehorende slechte vertalingen...
https://www.eglobalcentra...simlockvrij-zwart-nl.html
Ziet er nog slechter uit dan een willekeurige Chinese webshop met alle bijbehorende slechte vertalingen...
Je zou een zoekopdracht in dit topic en het forum kunnen doen. Er zijn zelfs shopreviews.erikieperikie schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 15:35:
Wat is dit in vredesnaam:
Bij Banggood heb ik bestelling geplaatst betaald ik zag verkeerde verzendmethode dus geannuleerd,
wanneer krijg ik me geld terug of moet ik bij Paypal aanmelden?
Iemand idee?
Iemand idee?
Ik denk dat wat er gebeurt ze de toestellen eerst naar Engeland versturen waarna ze vanaf Engeland verder worden gestuurd. Daardoor lijkt het alsof ze direct vanuit Engeland komen, maar volgens mij is dat niet zo.plaspvd schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 07:09:
Mailtje gestuurd naar banggood dat tracking niet werkt. En heb antwoord gehad! Vervangend nummer gehad, wat blijkt...
Dat had ik ook. Ik heb niet geannuleerd, maar ff gemaild met de helpdesk van Banggood.MrOsman schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 15:58:
Bij Banggood heb ik bestelling geplaatst betaald ik zag verkeerde verzendmethode dus geannuleerd,
Iemand idee?
Ik kon alsnog voor PDM betalen (achteraf dus). Mijn bestelstatus wordt niet aangepast, maar ze zeggen dat dat wel goed komt.
Ik vertrouw er wel op.
Ik denk dat het te maken heeft met invoerrechten. HongKong heeft een verdrag met UK en UK (nog) met EU. Bij Alieexpres zit ook zo een leverancier waarbij je geen invoerrechten betaald en gaat altijd via UK. Je zag toen op tracking dat pakketje is afgeleverd (alsof het een klant is) en even later werd pakketje weer aangeboden voor verzending naar NLhrichard schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 17:48:
[...]
Ik denk dat wat er gebeurt ze de toestellen eerst naar Engeland versturen waarna ze vanaf Engeland verder worden gestuurd. Daardoor lijkt het alsof ze direct vanuit Engeland komen, maar volgens mij is dat niet zo.
Deze coupon werkt momenteel voor Banggood: 10BGA1464
Kom je op €206,90 voor de Roze en €214,07 voor de zwarte
Mijne is helaas al onderweg via Gearbest met kans op douanekosten
Bedankt! Overigens geven de meeste cashbacksites ook ~6% terug voor Banggood; ik vermoed echter dat dat niet wel stackt met deze code (die is ook nog veel beter).Ransom_nl schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 19:58:
Deze coupon werkt momenteel voor Banggood: 10BGA1464
EDIT: @wian klopt! Uiteraard had ik het toch geprobeerd, en zojuist een bevestiging gehad, lijkt me wel goed te gaan dus.
Dat maakt € 198,56 totaal voor de zwarte.
[ Voor 16% gewijzigd door Thralas op 09-10-2017 20:56 ]
Volgens mij kun je wel dit soort codes icm met cashback sites gebruiken. Ik zou het iig proberen, in het ergste geval krijg je je cashback niet.
Verwijderd
Welke verzending moet ik kiezen om via UK te gaan om douane kosten te vermijden?
Direct Priority Mail?
Of Express Mail Service?
Direct Priority Mail?
Of Express Mail Service?
Het eersteVerwijderd schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 23:16:
Welke verzending moet ik kiezen om via UK te gaan om douane kosten te vermijden?
Direct Priority Mail?
Of Express Mail Service?
Spotgoedkope site voor fotomateriaal en ander elec materiaal.musicfreak schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 15:40:
[...]
Je zou een zoekopdracht in dit topic en het forum kunnen doen. Er zijn zelfs shopreviews.
Wou ik eerst ook te bestellen maar als je even op google kijkt is het voor velen een hel geweest.
Hier heeft Belsimpel trouwens net geleverd.
Belsimpel heeft hem deze ochtend geleverd, en de verpakking geeft duidelijk aan dat het de Global-version betreft :-)
Ik wacht nog even af. Gisteren besteld toen stond er 2-4 werkdagen...inmiddels staat er 5-7 dagen. En in mijn ordersstatus staat dat het onbekend is wanneer de telefoon weer binnen komt...da_Mastah schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:33:
Belsimpel heeft hem deze ochtend geleverd, en de verpakking geeft duidelijk aan dat het de Global-version betreft :-)
Ik heb 3-10 besteld bij Gearbest. Nu is daar natuurlijk een feestweek geweest, maar ik kan mijn order niet tracken (dpd UK). 4-10 stond hij op verzonden, maar ik heb het gevoel dat dit een automatisch bericht is nadat de zending is aangemeld bij de vervoerder.
Tot op heden niet te volgen. Ik heb 2 dagen na het versturen een bericht gestuurd, ook daar nog steeds geen antwoord op. Wat is jullie ervaring met Gearbest in dit geval? Zag dat een aantal hem ook daar besteld heeft.
Tot op heden niet te volgen. Ik heb 2 dagen na het versturen een bericht gestuurd, ook daar nog steeds geen antwoord op. Wat is jullie ervaring met Gearbest in dit geval? Zag dat een aantal hem ook daar besteld heeft.
Ik zie, dat hij ook via externe partij, bij bol.com te bestellen is.
https://www.bol.com/nl/s/...dex.html?searchtext=mi+a1
https://www.bol.com/nl/s/...dex.html?searchtext=mi+a1
Verwijderd
Welke cashback site heb je gebruikt? Bij Befrugal bijvoorbeeld staat dat je enkel de gepubliceerde coupons mag gebruiken icm de cashback.Thralas schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 20:39:
[...]
Bedankt! Overigens geven de meeste cashbacksites ook ~6% terug voor Banggood; ik vermoed echter dat dat niet wel stackt met deze code (die is ook nog veel beter).
EDIT: @wian klopt! Uiteraard had ik het toch geprobeerd, en zojuist een bevestiging gehad, lijkt me wel goed te gaan dus.
Dat maakt € 198,56 totaal voor de zwarte.
Hebben jullie in het orderoverzicht bij shipping method ook priority air mail staan? Ook al heb je voor priority direct mail gekozen?
Of is dit dezelfde? Heb de bestelling geplaatst via de mobile app...
Bij mij hetzelfde, heb twee verschillende bestellingen lopen en bij allebei gekozen voor PDM, maar bij de verzending staat Priority Air mail.Converted007 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:59:
[...]
Hebben jullie in het orderoverzicht bij shipping method ook priority air mail staan? Ook al heb je voor priority direct mail gekozen?
Of is dit dezelfde? Heb de bestelling geplaatst via de mobile app...
Geloof dat dat correct is.
Bij het kiezen van de verzendings methode staat "Priority Air mail" niet eens tussen.
Oef. Dacht al dat het aan de mobile app lag lol. Laten we maar hopen dat ie vandaag vertrekt:-)Wessel0077 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:06:
[...]
Bij mij hetzelfde, heb twee verschillende bestellingen lopen en bij allebei gekozen voor PDM, maar bij de verzending staat Priority Air mail.
Bij het kiezen van de verzendings methode staat "Priority Air mail" niet eens tussen.
Heb de ervaring dat gearbest altijd wel aankomt. En die tracking codes werken soms enkel voor het laatste stuk van de verzending. Hoop zelf dat het eerst vanuit Hong Kong naar de UK gaat en vervolgens douanevrij naar NL. Als de verzendbevestiging van 4 oktober is zou ik me geen zorgen maken nog.hrichard schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:39:
Ik heb 3-10 besteld bij Gearbest. Nu is daar natuurlijk een feestweek geweest, maar ik kan mijn order niet tracken (dpd UK). 4-10 stond hij op verzonden, maar ik heb het gevoel dat dit een automatisch bericht is nadat de zending is aangemeld bij de vervoerder.
Same here, 100% zeker PDM gekozen en op order details staat idd "Priority Air Mail".
Cashback site die ik op banggood gebruik is cashbackxl, maar die heeft 4,5 ipv 6% korting. Maar ben erg tevreden met cashbackxl: gaat eigenlijk altijd goed en iedere maand uitbetalen zonder minimumbedrag.
Cashback site die ik op banggood gebruik is cashbackxl, maar die heeft 4,5 ipv 6% korting. Maar ben erg tevreden met cashbackxl: gaat eigenlijk altijd goed en iedere maand uitbetalen zonder minimumbedrag.
Mijn Mi A1 is zojuist binnen gekomen.
De telefoon was besteld op 28 september bij Xiaomi Online Store
Het pakket was verzonden op 29 september en was 7 oktober aangekomen in Nederland, en gisteren afgeleverd bij het postkantoor. Vandaag kreeg ik de brief in huis en gelijk gehaald.
Ik had ervoor gekozen om de telefoon op de normale manier te verzenden, om zo douanekosten te voorkomen, wat gelukt is
De verkoper had het pakket een waarde van $45,- gegeven.
In totaal heb ik €214,57 betaald voor deze telefoon en ik heb dus 12 dagen moeten wachten voordat ik de telefoon in huis had. De telefoon was ook goed verzonden met een stevige verpakking erom heen als bescherming.
De telefoon was besteld op 28 september bij Xiaomi Online Store
Het pakket was verzonden op 29 september en was 7 oktober aangekomen in Nederland, en gisteren afgeleverd bij het postkantoor. Vandaag kreeg ik de brief in huis en gelijk gehaald.
Ik had ervoor gekozen om de telefoon op de normale manier te verzenden, om zo douanekosten te voorkomen, wat gelukt is
In totaal heb ik €214,57 betaald voor deze telefoon en ik heb dus 12 dagen moeten wachten voordat ik de telefoon in huis had. De telefoon was ook goed verzonden met een stevige verpakking erom heen als bescherming.
Belsimpel levert 6954176837431 dus waarschijnlijk zonder band 4?KrazyJay schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:51:
Ik heb ondertussen ook een versie gevonden met LTE Band 4 (voor degenen die af en toe 4G in de VS willen hebben; dit is de variant die in Hongkong, Singapore, Maleisië, Rusland verkocht gaat worden (en dus waarschijnlijk ook in Oost-Europa), het EAN-nummer is 6954176837233. De overige banden en specificaties lijken hetzelfde als de "Global version".
In Tsjechië en Portugal gaat de versie met EAN 6954176837431 verkocht worden. Deze wordt in de markt gezet als "Global version", maar sommige websites maken melding van banden B1/3/4/5/7/8/20/38/40, terwijl andere site melding maken van dezelfde zoals op Banggood.com zonder band 4. Dat wordt dus nog ff afwachten, maar misschien dat iemand die hem al ontvangen heeft even kan nakijken of Band 4 er bij zit? (@Repdasarmas @B3rtj3666 )
Zonder band 4, tenzij je root en wat wilt flashen. Uiteindelijk is de hardware hetzelfde.
Staat bij jullie de order ook op ready to process? Heb de telefoon gisteravond besteld bij banggood.Wessel0077 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:06:
[...]
Bij mij hetzelfde, heb twee verschillende bestellingen lopen en bij allebei gekozen voor PDM, maar bij de verzending staat Priority Air mail.