delete mijn account svp
Fijn om te horen
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Delete jezelf aub. Of is postnatale abortus nog steeds strafbaar?vivo53280 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:43:
delete mijn account svp
I reject your reality and substitute my own
Ja, met deze reactie voldoe ik er zelf ook niet aan. Maar negeer dit mede tweakers.
Rapporteer dit "topic", hoewel het amper in de buurt kan komen van een slecht topic.
Rapporteer dit "topic", hoewel het amper in de buurt kan komen van een slecht topic.
Beetje unsigned zolderbeunsel proberen te slijten, tja. Risicootje.234FaTaLiTy schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:47:
Ach, huilie omdat zijn topic gesloten is![]()
gratis hq music speler voor macOS
Als je niets doet met advies van mods dan snap ik dat het op een gegeven moment niet leuk meer is.
Maar dit heb je geheel aan jezelf te danken.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
Kutforum schrijf je aan elkaar.
Nu staat er "Wat een kut"-forum
Nu staat er "Wat een kut"-forum
Grappigste vind ik nog dat mensen dan uit woede dit topic gaan typen, waar iedereen vervolgens weer om kan lachen. Hulde aan ts!Booberella schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:48:
Als je niets doet met advies van mods dan snap ik dat het op een gegeven moment niet leuk meer is.
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend?
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Laten we niet direct dit topic sluiten maar deze gelegenheid nemen om eens een goed gesprek aan te gaan met TS.
Hahaha. Like that's ever going to work.nst6ldr schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:52:
Laten we niet direct dit topic sluiten maar deze gelegenheid nemen om eens een goed gesprek aan te gaan met TS.
Gestoord word je toch...
Wat een kut topic.
sorry modjes, ik kon het niet laten.
sorry modjes, ik kon het niet laten.
Die is allang geragequitTrucker Her schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:54:
[...]
Hahaha. Like that's ever going to work.
Als je het niet eens bent met de actie van een moderator, neem dan direct contact met ons op, en ga niet een dergelijk rant topic openen. Dat werkt niet echt productief. Dit topic gaat dan ook op slot.
Aan de mensen die hebben gereageerd: lees Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics nog 'ns goed door, en maak voor de volgende keer een topicreport aan (zoals vele anderen wel hebben gedaan).
Aan de mensen die hebben gereageerd: lees Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics nog 'ns goed door, en maak voor de volgende keer een topicreport aan (zoals vele anderen wel hebben gedaan).
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.