gratis hq music speler voor macOS

Pagina: 1
Acties:
  • 1.068 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vivo53280
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2019
Hallo,

Weet niet of het van de mods mag, vorige keer werd mijn topic ook zonder melding verwijderd. Maar ik had een sendspace.com link geplaatst.

Ik ontwikkel nu zo'n 3-4 jaar aan een fork van Cog X van Vincent Spader ( https://cogx.org )

Mocht je interesse hebben kun je hier kijken https://phonix.nl.eu.org (site is under construction ben niet zo'n html en php'er)

Binary is niet ge-signed dus je moet gatekeeper openen.

Source code kan op aanvraag beschikbaar komen. (alles is open source)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10 21:40

nelizmastr

Goed wies kapot

In feite is het aanbieden van een applicatie zonder goedkeuring altijd een risico. Allicht een goed idee om je 3-4 jaar werk te bekronen met een nette applicatie die geen beveiligingen moet omzeilen ;)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vivo53280
@nelizmastr

Ja zal kijken of ik hem kan signen. Dank voor de inbreng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vivo53280
Source code er nu bij op de site. Als je Xcode 8 or 9 hebt kun je hem zelf compileren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cerberusss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-05-2021
Leuk :)

Compile error, trouwens. In de Copy Bundle Resources van Phonix/Preferences/General.xcodeproj staat een update.png verwijzing, die wijst naar ../../../../Downloads/<UUID>/Preferences/General/Icons

Overigens, waarom niet gewoon je code op Github? Of ben je geen git aanhanger?

[ Voor 16% gewijzigd door cerberusss op 04-09-2017 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vivo53280
Hoi Cerberuss,

Ik heb een nieuwe source dan kan je hem opnieuw proberen als je wilt.

Er zitten heel veel 3rd party libs en componenten in en volgens mij is dat een heel gedoe dan.

https://phonix.nl.eu.org/Phonix-source-fixed.zip maar is nog volop in ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

vivo53280 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 12:12:
Weet niet of het van de mods mag, vorige keer werd mijn topic ook zonder melding verwijderd. Maar ik had een sendspace.com link geplaatst.
Als je niet weet of het mag, is handig om eerst contact op te nemen met de moderators :) Zie ook Het algemeen beleid #achteraf. Daarnaast is je vorige topic niet zonder melding verwijderd, maar gesloten met een bericht waarin precies staat waarom en waar dit eventueel beter op z'n plek zou zijn, nl. in [Alg] Welke tools heb jij gemaakt? - deel IV. Dit topic gaat derhalve op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.