Offtopic discussie krijgt +2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-06 16:14

mark-k

AKA markkNL

Topicstarter
Voordat mensen gaan denken dat ik het een mismoderatie vind omdat ik een andere mening zou hebben, het zijn onder andere mijn eigen comments waar ik vind dat ze te hoog ingeschat worden.

In reviews: Mid Laners, slayers en begeleiders - Hoe ziet een e-sportteam eruit? heb ik een comment geplaatst waar ik van tevoren al wist dat sommige mensen het verkeerd zouden opvatten aangezien het nogal een ongewenst onderwerp is voor sommigen. Over het wel of niet correct zijn van die meningen ga ik het nu niet hebben.

Het feit is hier dat dit een reactie was die op zich al met enige moeite maar tot 'ontopic' gerekend kon worden. Uiteraard zijn er daarna een paar mensen opgesprongen die, in mijn ogen, niet fatsoenlijk kunnen lezen en nogal snel gekwetst zijn, waardoor een flinke offtopic discussie ontstaan is. Ook hier ga ik niet in op wie fout/goed zat, dat is namelijk niet belangrijk. Wel vond ik het apart om te zien dat een aantal comments, zowel van mij als van anderen, hierin een +2 of +1 moderatie kregen, terwijl dit naar mijn mening niet correct is.

Ondanks weer een nieuwe reactie van iemand die weer niet snapt waar ik het over had ga ik daar nu niet terug op reageren om mezelf te verdedigen aangezien ik van mening ben dat het nu al te ver uit de hand gelopen is / te ver offtopic is gegaan.

Ik zou dus persoonlijk ook willen vragen/voorstellen om mijn reacties en de reacties daarop op 0 of -1 te zetten aangezien ze zeker de +2 niet waard zijn met het onderwerp van het nieuwsbericht in gedachten. Uiteraard sta ik nog steeds achter mijn uitspraak en ben ik blij dat anderen mijn mening delen, maar een discussie hierover hoort niet in het eSports nieuwsbericht thuis. (het zou beter in het levensbeschouwing deel ofzo passen maar aangezien ik geen zin heb om eindeloos met mensen te discussieren ga ik daar in elk geval geen topic starten)

Misschien een beetje een lang bericht voor zoiets simpels, maar ik ga het niet weer aanpassen :P
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Gaat het dan om deze reactie en de reacties eronder? mark-k in 'reviews: Mid Laners, slayers en begeleiders - Hoe ziet een e-sport...

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Topicstarter
Dat klopt. Ik doelde op al mijn reacties aangezien ik alleen maar gepost heb als reactie daarop, vandaar dat ik ze ook niet gelinkt heb want ze zijn simpel genoeg te vinden gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Ze staan inmiddels - ook zonder fixatie o.i.d. - op een mooie score. Waren er maar meer mensen die keurig zo'n verzoek deden. Respect @mark-k!

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Je kunt dit soort dingen beter melden in:
Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Topicstarter
Zal er de volgende keer aan proberen te denken. In het vakje voor de moderaties staat dat je het hier moet melden, vandaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:25

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit hele forum is ervoor. Of het nu in het verzameltopic meldt of in een eigen topic, maakt niet zoveel uit. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Dirk schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:38:
Dit hele forum is ervoor. Of het nu in het verzameltopic meldt of in een eigen topic, maakt niet zoveel uit. :)
Waarom is er dan een speciaal topic? Om het overzicht te bewaren of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:25

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Een verzameltopic is voor de meeste mensen laagdrempeliger, losse topics zijn dan weer makkelijker terug te vinden. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1