Voor zover ik weet, hebben alleen mensen in de UK de headphones ontvangen in de afgelopen paar dagen. Het leek voor hen niet uit te maken wanneer de headphones geclaimd waren, aangezien zelfs iemand die op 20/10 de claim had gemaakt de headphones al binnen heeft. Het kan dus vrij snel gaan als ze bij Sony eindelijk aan het werk gaan. Het kan wel zo zijn dat Kondor (die alle pre-orders in de UK doet) druk bij Sony heeft uitgeoefend, en dat de plotselinge impuls alleen daaraan te danken is. Overigens kregen zij pas bericht op het moment dat het pakketje onderweg was, dus geen melding vooraf of het goedgekeurd was.
Op 2 oktober.Whatever7 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:00:
[...]
[...]
Wanneer hebben jullie je telefoon gekregen en je headphone geclaimd??
De eerste 4 weken van de actie zijn nu bijna om. Dus hoop dat er her en der wat berichten gaan komen volgende week
Mareh, was dat pakketje nou de koptelefoon of niet?!

Whoopwhoop, de MDR-1000X is gearriveerd_Spark_ schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:00:
[...]
Mareh, was dat pakketje nou de koptelefoon of niet?!
Jaloers... Hier nog geen bericht.
Ook gelijk op 2 oktober aangevraagd (11:43), hopelijk duurt het niet te lang meer..
Toch jammer dat zo’n mooie actie wordt ‘verpest’ door het lange wachten.
Ook gelijk op 2 oktober aangevraagd (11:43), hopelijk duurt het niet te lang meer..
Voor mij is het meer de onduidelijkheid en het ontbreken van communicatie bij deze actie.Wouter1337 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:25:
Jaloers... Hier nog geen bericht.
Maar goed, er wordt in ieder geval geleverd
Awesome, in het andere xz1 topic is er ook al iemand die de h900n heeft ontvangen.
Nu voorzichtig met het draaimechanisme van de 1000x, voor je het weet breekt je hoofdband 😉
BTW, hoe zou het zitten qua garantie? We hebben niet echt een bon ofzo geloof ik?
Is het niet handiger om beide topics samen te voegen ?_Spark_ schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:39:
[...]
Awesome, in het andere xz1 topic is er ook al iemand die de h900n heeft ontvangen.
Lijkt me dat merendeel van vragen ed zelfde zijn.
Vandaag ook de 1000x ontvangen, klinkt lekker! Ben over het algemeen wel fan van een zo clean mogelijk geluid; dus twijfel nog een beetje over het al dan niet aanzetten van clearaudio+... denk dat ik het maar uit laat. Jullie?
Gisteren ook de headset gehad.. zat er bij jullie een bon bij voor garantie? Bij mijn zat alleen de headset in de doos verder helemaal niets, ook geen pakbon ofzo..
DaveD
Hier ook alleen de headset in de doos, geen pakbon of garantiebewijs
Ik heb nog niks ontvangen. Zijn er nog meer die niets hebben ontvangen?
Ja, ik heb de bestelling ook pas een paar dagen later kunnen doen.stevevb schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:06:
Ik heb nog niks ontvangen. Zijn er nog meer die niets hebben ontvangen?
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
De koptelefoonactie heb ik op 3 oktober ingevuld. Heeft de rest het dan zo veel eerder ingevuld? Heb de telefoon trouwens bij coolblue gekocht. Weet niet of dat uitmaakt?stevens20 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:12:
[...]
Ja, ik heb de bestelling ook pas een paar dagen later kunnen doen.
Begin nu ongeduldig te worden...
Ik heb inderdaad bij Coolblue besteld. De coptelefoon die ik claimde staat gewoon op "de volgende dag leverbaar"Dus waarom het zo lang moet duren snap ik niet.stevevb schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:15:
[...]
De koptelefoonactie heb ik op 3 oktober ingevuld. Heeft de rest het dan zo veel eerder ingevuld? Heb de telefoon trouwens bij coolblue gekocht. Weet niet of dat uitmaakt?
Begin nu ongeduldig te worden...
Zojuist contact gehad met sony care.
Ze hadden niet verwacht dat er zoveel aanvragen gedaan zouden worden op deze actie. Daardoor kan het langer duren dan de vooropgestelde vier weken. Wanneer je wel de bevestiging hebt dat je een headset geclaimd hebt dan mag je hem binnenkort verwachten. Ze zijn er in ieder geval druk mee bezig.
Ik heb ook aangedragen dat er op meerdere fora onrust ontstaat over deze actie en dat het misschien handig zou zijn om hierover iets op de site te zetten. De man waarmee ik sprak gaf aan dit mee te nemen en heeft er een notitie van gemaakt (hij heeft hem voorgelezen).
Ze hadden niet verwacht dat er zoveel aanvragen gedaan zouden worden op deze actie. Daardoor kan het langer duren dan de vooropgestelde vier weken. Wanneer je wel de bevestiging hebt dat je een headset geclaimd hebt dan mag je hem binnenkort verwachten. Ze zijn er in ieder geval druk mee bezig.
Ik heb ook aangedragen dat er op meerdere fora onrust ontstaat over deze actie en dat het misschien handig zou zijn om hierover iets op de site te zetten. De man waarmee ik sprak gaf aan dit mee te nemen en heeft er een notitie van gemaakt (hij heeft hem voorgelezen).
Slechte smoes. (alhoewel zo'n klantenservice-medewerker daar niet echt wat aan kan doen natuurlijk)
Ik neem aan dat de meeste mensen zich vrij snel na het ontvangen van de telefoon geregistreerd hebben, dus ze moeten al weken weten dat er meer registraties zijn dan ze verwacht hadden. Daarnaast hebben ze van iedereen gewoon een e-mailadres, dus het was wel een heel erg kleine moeite geweest om even een berichtje te sturen dat het wat langer duurt, dan had je niemand horen klagen: problemen kunnen voorkomen, maar daar niet over communiceren is wat wat mensen ontevreden maakt.
Ik begrijp ook dat niemand een verzendbevestiging heeft gekregen, ook dat was weer een handig communicatiemomentje geweest dat ze hebben laten liggen. Die hele actie komt bijzonder amateuristisch over.
Ik heb ook nog geen idee wanneer mijn koptelefoon (geregistreerd op 4 oktober) komt, en daar heb ik inmiddels toch echt wel genoeg van.
Ik neem aan dat de meeste mensen zich vrij snel na het ontvangen van de telefoon geregistreerd hebben, dus ze moeten al weken weten dat er meer registraties zijn dan ze verwacht hadden. Daarnaast hebben ze van iedereen gewoon een e-mailadres, dus het was wel een heel erg kleine moeite geweest om even een berichtje te sturen dat het wat langer duurt, dan had je niemand horen klagen: problemen kunnen voorkomen, maar daar niet over communiceren is wat wat mensen ontevreden maakt.
Ik begrijp ook dat niemand een verzendbevestiging heeft gekregen, ook dat was weer een handig communicatiemomentje geweest dat ze hebben laten liggen. Die hele actie komt bijzonder amateuristisch over.
Ik heb ook nog geen idee wanneer mijn koptelefoon (geregistreerd op 4 oktober) komt, en daar heb ik inmiddels toch echt wel genoeg van.
Ik heb Sony gemaild hierover en dit was het antwoord (binnen 5 minuten nadat ik de vraag gesteld had overigens):_Spark_ schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:39:
[...]BTW, hoe zou het zitten qua garantie? We hebben niet echt een bon ofzo geloof ik?
Hartelijk dank voor uw contact met Sony Xperia Support.
Fijn dat u de headset heeft mogen ontvangen!
Wat betreft uw vraag over de garantie van de headset:
U heeft een jaar garantie op de headset, en Sony electronics heeft voor deze headsets een speciale procedure mocht er iets aan schelen.
U hoeft dan alleen aan te geven dat het de headset is van de actie, en dan zullen zij u verder helpen.
Veel plezier met de headset en uw Xperia!
Een jaar garantie dus en een speciale procedure, wat dat ook moge inhouden...
Als baas boven baas van "late leveringen". Ik heb zojuist, 1 dag na sluiten pre-order koptelefoonactie, mijn teleofoon ontvangen via Tele2...
Ben nu dikke 1,5 week verder maar nog niet eens een bevestigings mail ontvangen dat ik de headset geclaimed heb.
Even Sony contacten via Facebook, ik heb ook nooit een mail ontvangen maar mijn registratie is wel binnengekomen.Jasmargalagam schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 18:27:
Ben nu dikke 1,5 week verder maar nog niet eens een bevestigings mail ontvangen dat ik de headset geclaimed heb.
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Zijn er meerdere mensen die hem al hebben of is deze beste heer de enige? De vier weken zijn bijna om namelijk.dageeknerd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:55:
Mijn koptelefoon is zojuist afgeleverd, zwarte hear on 2. Is verzonden door dynafix.
Zojuist ook de Hear.on.2 (Zwart) van mij ontvangen via Dynafix. Zonder vooraankondiging...........dacht even dat er Halloween gasten aan de deur stonden, maar was dus leuke verrassing!wiespt schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:35:
[...]
Zijn er meerdere mensen die hem al hebben of is deze beste heer de enige? De vier weken zijn bijna om namelijk.
Nog steeds niets ontvangen. Er zijn de afgelopen dagen dus wel veel hoofdtelefoons bezorgd. Heeft nu iedereen de hoofdtelefoon ontvangen. Of ben ik niet de enige?
Ik wacht nog steeds, vorige week meldde Sony dat de blauwe H900N wat langer op zich lieten wachten. Daarop heb ik gekozen voor een zwarte, welke volgens Sony “direct” afgestuurd kon worden. Ik wacht echter alweer meer dan een week.
Ik heb er in de tussentijd maar eentje gekocht die ik over een paar weken weer terugstuur naar Sony via deze actie. Hopelijk is hij tegen die tijd wel binnen.
Ik heb er in de tussentijd maar eentje gekocht die ik over een paar weken weer terugstuur naar Sony via deze actie. Hopelijk is hij tegen die tijd wel binnen.
Heb eergisteren een mail gestuurd naar Sony. Kreeg als antwoord dat het normaal is dat je geen bevestigingsmail hebt gekregen. Alleen als er iets niet juist was met de info zou ik al een mail gekregen hebben. De levering gebeurd door een extern bedrijf en de helpdesk weet niet wanneer de headset wordt verzonden. Al met al qua communicatie kan het allemaal wel wat beter 🤔
Ik wacht ook nog altijd... Terwijl ik mn telefoon juist wel als 1 van de eerste hier binnen had. Jammer
Ik wil de rest niet alteveel lekker maken, maar: man wat een top ding zo'n moderne wireless koptelefoon! Ik heb de 1000x en ben uiterst tevreden over wat ik toch maar even 'gratis' bij m'n telefoon heb gekregen: lekker geluid, ondersteund door de tamelijk unieke LDAC support in combinatie met recente Xperia telefoons. Noise cancelling is ook echt geweldig; en de voice/normal ambient sound modes zijn ook écht nuttig. Swipen op je rechter shell om één en ander te controleren (werkt prima!), hand erop om even te kunnen praten met iemand en tot slot de kers op de taart: long press om via je Google assistant mondeling muziek op te zetten via Spotify (pas sinds kort mogelijk, perfect timing wat mij betreft).
Kortom, living in the future!
Kortom, living in the future!
Ik heb mijn koptelefoon nog niet ontvangen, 4 weken zijn al ruim om. Heb contact gezegd met Sony, maar zij melden dat ze geen inzicht hebben in welke koptelefoon wel en welke niet is verstuurd. Hebben meer mensen hier last van?HAWK Wizard schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:01:
[...]
Zojuist ook de Hear.on.2 (Zwart) van mij ontvangen via Dynafix. Zonder vooraankondiging...........dacht even dat er Halloween gasten aan de deur stonden, maar was dus leuke verrassing!
Hee, da's handig! Die had ik nog niet ontdekt. Long press op??_Spark_ schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 00:30:
long press om via je Google assistant mondeling muziek op te zetten via Spotify (pas sinds kort mogelijk, perfect timing wat mij betreft).
Ik heb hetzelfde. Op 3 oktober de MDR-1000X "besteld" en alleen een bevestiging van mijn aanvraag gehad op dezelfde dag. Sindsdien geen enkele communicatie.supertrom schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:59:
[...]
Ik heb mijn koptelefoon nog niet ontvangen, 4 weken zijn al ruim om. Heb contact gezegd met Sony, maar zij melden dat ze geen inzicht hebben in welke koptelefoon wel en welke niet is verstuurd. Hebben meer mensen hier last van?
We wachten geduldig af!
Ik heb op 3 oktober de 900 besteld en alleen bevestigingsmail gehad, maar verder nog niets gezien of gehoord....
Je rechter oorschelp 😉Whatever7 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:51:
[...]
Hee, da's handig! Die had ik nog niet ontdekt. Long press op??
Tot op heden nog niks ontvangen. Hoe kan je nu weten wanneer er iets mis gaat met de verzending?
Ik heb de MDR-1000x gisteren binnen gekregen. Gewoon via PostNL, afzender net als de andere Dynafix.
Post gemist. Morgen kan ik hem ophalen
Geen berichten op voorhand ontvangen, PostNL heeft t over een dynafix pakketje. Zal anderen hier wel bekend in de oren klinken
Vanmiddag mag ik m ophalen. PostNL was gisteren langs geweest maar was er toen niet. Ook een pakketje van Dynafix.
past t pakketje in zo'n oudewetse groene plastic brievenbus?
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Zeker niet, de doos van de koptelefoon zelf al is enorm.Tusk schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:34:
past t pakketje in zo'n oudewetse groene plastic brievenbus?
Hier ook nog steeds aan het wachten. 3 oktober de actie ingevuld en alleen een bevestigingsmiddelen daarvan ontvangen...supertrom schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:59:
[...]
Ik heb mijn koptelefoon nog niet ontvangen, 4 weken zijn al ruim om. Heb contact gezegd met Sony, maar zij melden dat ze geen inzicht hebben in welke koptelefoon wel en welke niet is verstuurd. Hebben meer mensen hier last van?
Ik krijg nu net bericht dat mijn registratie goedgekeurd is:
Ben benieuwd hoe lang het nu nog duurt.Goed nieuws! Jouw registratie voor de headset actie van Sony is goedgekeurd.
Als je headset onder weg is ontvang je van ons weer een email met een track en Trace code.
Dit kan nog enkele dagen duren.
Team Sony Mobile Nederland
Met vriendelijke groet,
Team Sony Mobile
Vandaag ook bericht gekregen, heeft langer geduurd dan de beloofde 4 weken. Helaas wel afgekeurd, datum stond niet op de factuur. Nu de pakbon met datum erop verstuurd.
De actie begon op 2 oktober. Je bericht is van 4 november. Das een maandje...ditbenikecht schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 23:47:
Vandaag ook bericht gekregen, heeft langer geduurd dan de beloofde 4 weken. Helaas wel afgekeurd, datum stond niet op de factuur. Nu de pakbon met datum erop verstuurd.
Ik heb ook bericht gehad dat het is goedgekeurd! Binnenkort krijg ik een track and trace-code
Koptelefoon binnen (en inmiddels al verkocht)
Ik had na bijna vijf weken nog niets gehoord, dus dacht zal de spam van mijn mail eens checken.
Zit daar al sinds zondag een goedkeuring in
Ik vond het nog spannend, want ik had de telefoon zakelijk besteld, maar KPN bood de telefoon niet zakelijk aan voor oktober. Dus van september had ik niet meer dan een email naar KPN dat ik de telefoon wilde.
Zit daar al sinds zondag een goedkeuring in
Ik vond het nog spannend, want ik had de telefoon zakelijk besteld, maar KPN bood de telefoon niet zakelijk aan voor oktober. Dus van september had ik niet meer dan een email naar KPN dat ik de telefoon wilde.
Ik heb de koptelefoon zojuist "spontaan" ontvangen. Beetje brakke communicatie, maar het is allemaal gelukt
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Nog niks ontvangen, behalve wel de registratie mail. Klantenservice gebeld vanochtend: ze werden "30 keer, per persoon per dag" gebeld. Aan de hand van zijn belletjes had hij het idee dat eerst de aanvragen voor XZ1 werden afgehandeld - daarvan kwamen al inhoudelijke vragen over de koptelefoons - en daarna die voor de XZ1 Compact - met de vraag wanneer de koptelefoon bezorgd werd.
Edit [2 uur later]: Postbode voor de deur met pakketje, met daarin mijn MDR-1000X. Klantenservice wist dus van niks. Blij dat het gelukt is.
Edit [2 uur later]: Postbode voor de deur met pakketje, met daarin mijn MDR-1000X. Klantenservice wist dus van niks. Blij dat het gelukt is.
[ Voor 16% gewijzigd door Dr. Zoidberg op 08-11-2017 16:34 ]
Ik krijg net een mail binnen dan mijn headset (oranje 900) onderweg is 
Nu nog bedenken of ik hem gewoon hou of ga verkopen, om echt muziek te luisteren heb ik al een veel betere shure nml....
Nu nog bedenken of ik hem gewoon hou of ga verkopen, om echt muziek te luisteren heb ik al een veel betere shure nml....
Ik heb zojuist de koptelefoon ontvangen. Vooraf helemaal niks gehoord dat hij verzonden zou zijn. (pas op de dinsdagavond geclaimd)
Die van mij is ook binnen! Heb de mdr-1000x gekozen. Waanzinnig apparaat.
Het is een leuke extra koptelefoon als je de bluetooth en noise-cancelling echt gebruikt, anders is het niets vergeleken met je Shure (neem aan dat het een SLR 1540 of beter is) en kan je hem beter verpatsen.DDX schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:42:
Ik krijg net een mail binnen dan mijn headset (oranje 900) onderweg is
Heb de MDR-1000X vandaag ook binnen gehad. Vreemd genoeg kreeg ik hem binnen voor de mail met de track&trace code was verstuurd.
Erg mooi en vol geluid in low, mid en high. Net iets te veel bass in mijn opinie, maar gelukkig niet van die vieze Beats bass;) Wil je het optimale geluid eruit halen, dan moet je toch echt nog steeds bekabeld luisteren. Zeker de hoge ratings waardig die hij overal krijgt. Fragiliteit van de band, wat sommigen claimden, lijkt wat nonsens te zijn; volgens mij hebben diegenen die breukjes erin hadden de koptelefoon simpelweg zonder case in hun volle rugzak gepropt.
Wat vind je van LDAC? Is er echt nog een hoorbaar verschil met bekabeld?Kraatzer schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:05:
[...]
Wil je het optimale geluid eruit halen, dan moet je toch echt nog steeds bekabeld luisteren.
Weinig, maar als je achter elkaar hetzelfde nummer luistert merk je toch wel degelijk wat verschil. Ik heb geen idee wat de technische details erachter zijn, maar zelfs met LDAC zijn je lossy files toch niet lossless. Ik kan overigens normaal echt niet het verschil horen tussen 320kb/s en lossy, en maar net bij sommige nummers tussen 256kb/s en lossy, maar hoor wel het verschil tussen LDAC en bekabeld._Spark_ schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:44:
[...]
Wat vind je van LDAC? Is er echt nog een hoorbaar verschil met bekabeld?
Heb eerder ook gelezen dat LDAC best regelmatig even uitvalt, al heb ik dat zelf niet ervaren.
Lijkt mij vooral handig met bluetooth voor thuis, nog even over nadenken dus.Kraatzer schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:05:
[...]
Het is een leuke extra koptelefoon als je de bluetooth en noise-cancelling echt gebruikt, anders is het niets vergeleken met je Shure (neem aan dat het een SLR 1540 of beter is) en kan je hem beter verpatsen.
(ik heb de shure se846)
Oef, da's nog wel een tandje beter. Denk dat je gaat huilen bij het verschil in geluid;)DDX schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:17:
[...]
Lijkt mij vooral handig met bluetooth voor thuis, nog even over nadenken dus.
(ik heb de shure se846)
Ik ga er even van uit dat je een redelijk budget hebt, in welk geval ik je dan aanraad om hem te verkopen en wat bij te leggen voor de Sony WH-1000xm2. Heb toevallig vanmiddag nog op zowel de WH-900N en de WH-1000XM2 geluisterd en het verschil was behoorlijk groot. Dit natuurlijk als je besluit toch echt een BT headset te willen hebben.
* om even te duiden: deze post was origineel gepost in het ervaringen-topic maar werd verplaatst door de admin.*
Als je goed zoekt kom je nog veel goedkopere prijzen tegen. Hier op een italiaanse website bijvoorbeeld:
https://www.bravobuy.co.i...0w9A47EAQYAiABEgKIFvD_BwE
Enkel nog een kwestie van alles te verstaan en het geleverd te krijgen
Nog eentje in't Engels en goedkoper:
https://www.eglobalcentra...8441-desimlocke-noir.html
Als je goed zoekt kom je nog veel goedkopere prijzen tegen. Hier op een italiaanse website bijvoorbeeld:
[ Voor 26% gewijzigd door Jorunn op 10-11-2017 10:56 . Reden: extra link ]
Ook hier inmiddels binnen gekomen. Wat een heerlijk apparaat! In een oude lawaaiige trein de noise cancelling aan en het is in één klap die vijf weken wachten waard geweest!Jackisgek schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:51:
[...]
Ik heb hetzelfde. Op 3 oktober de MDR-1000X "besteld" en alleen een bevestiging van mijn aanvraag gehad op dezelfde dag. Sindsdien geen enkele communicatie.
We wachten geduldig af!
Headset ondertussen ook binnen na de nodige problemen. Aanvraag 2x afgewezen om onduidelijke reden. 2e keer was een fout van Sony waarbij ze al mijn bijlages hadden gedelete.. Maar goed hij is binnen en het is een pracht ding😃
In België en Luxemburg is er terug een actie met een hoofdtelefoon van 13 november tot 31 december!
De voorwaarden vind je hier: https://www.mediamarkt.be/static/pdf/Sony/0001NL.PDF
Ik kwam er op via mediamarkt.be (https://www.mediamarkt.be...mus-64639497-1693231.html) De banner boven het product geeft aan dat de actie bezig is.
De hoofdtelefoon die je kan krijgen is de wh-1000xm2
*Als je italiaanse connecties hebt: 411 euro:
https://globalworkmobile....ack-eu-7311271594482.html
De voorwaarden vind je hier: https://www.mediamarkt.be/static/pdf/Sony/0001NL.PDF
Ik kwam er op via mediamarkt.be (https://www.mediamarkt.be...mus-64639497-1693231.html) De banner boven het product geeft aan dat de actie bezig is.
De hoofdtelefoon die je kan krijgen is de wh-1000xm2
*Als je italiaanse connecties hebt: 411 euro:
https://globalworkmobile....ack-eu-7311271594482.html
[ Voor 17% gewijzigd door Jorunn op 17-11-2017 13:05 . Reden: datums actie bijgevoegd - extra link voor lagere prijs ]
Met de wh 1000xm2 is geen slechte deal 😀
beide lijken gebaseerd te zijn in hong kong waardoor je gewoon icm invoer belasting praktisch evenveel kwijt bent als in NL.Jorunn schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:39:
* om even te duiden: deze post was origineel gepost in het ervaringen-topic maar werd verplaatst door de admin.*
Bedankt om het even op te zoeken, dat was me namelijk ontgaan.
Als ik alles zowat lees lijken ze wel gewoon te leveren bij ons en wordt er nergens gesproken van additional fees.
"We currently offer free shipping service to Ireland, Finland, Belgium, Netherland, Sweden, Norway, Slovakia, Czech Republic, Greece, Slovenia, Portugal, Denmark and Hungary"
Natuurlijk kan het altijd zo zijn dat er extra kosten bijkomen, maar ik vermoed dat er wel meer bedrijven hun zetel ergens in een ander land hebben zitten dan vanwaar ze sturen?
In ieder geval, moest ik daar toch bestellen hou ik je hier op de hoogte van eventuele extra kosten!
Als ik alles zowat lees lijken ze wel gewoon te leveren bij ons en wordt er nergens gesproken van additional fees.
"We currently offer free shipping service to Ireland, Finland, Belgium, Netherland, Sweden, Norway, Slovakia, Czech Republic, Greece, Slovenia, Portugal, Denmark and Hungary"
Natuurlijk kan het altijd zo zijn dat er extra kosten bijkomen, maar ik vermoed dat er wel meer bedrijven hun zetel ergens in een ander land hebben zitten dan vanwaar ze sturen?
In ieder geval, moest ik daar toch bestellen hou ik je hier op de hoogte van eventuele extra kosten!
eglobal heeft ook een Nederlandse site en hun reageren ook op mail in het Nederlands. Toestel is daar nu €423,99Jorunn schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:31:
Bedankt om het even op te zoeken, dat was me namelijk ontgaan.
https://www.eglobalcentra...K_EALw_wcB#/product/22090
DaveD
site kan dan wel in het nederlands zijn maar er word gewoon geimporteerd vanuit china, het is geen webshop met een locatie in nederland.
edit:
wacht eens even: "eGlobal Central bied gratis lokale levering (Economy Express Levering) binnen Nederland en België. Met onze gratis Economy Express Shipping diensten, worden bestellingen meestal binnen 6-8 werkdagen na verzending aangeboden. Als toegevoegde waarde van onze dienstverlening voor de verzending, bieden wij ook drie verschillende lokale premium services aan, als keuze tijdens het betalingsproces. Extra verzendkosten voor de onderstaande 3 verzendings diensten zullen worden toegevoegd aan het totale bedrag."
toch blijft het bedrag verdacht laag en zou me niets verbazen als je gewoon sprake is van misleiding.
edit:
wacht eens even: "eGlobal Central bied gratis lokale levering (Economy Express Levering) binnen Nederland en België. Met onze gratis Economy Express Shipping diensten, worden bestellingen meestal binnen 6-8 werkdagen na verzending aangeboden. Als toegevoegde waarde van onze dienstverlening voor de verzending, bieden wij ook drie verschillende lokale premium services aan, als keuze tijdens het betalingsproces. Extra verzendkosten voor de onderstaande 3 verzendings diensten zullen worden toegevoegd aan het totale bedrag."
toch blijft het bedrag verdacht laag en zou me niets verbazen als je gewoon sprake is van misleiding.
[ Voor 70% gewijzigd door tomcatha op 24-11-2017 15:27 ]
Nou mijn ervaring met hen is.. ik had daar een Google pixel besteld maar mij toch bedacht. Het bedrag wat ik had betaald werd netjes binnen 3 dagen retour gestort op mijn Paypal.tomcatha schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:23:
site kan dan wel in het nederlands zijn maar er word gewoon geimporteerd vanuit china, het is geen webshop met een locatie in nederland.
edit:
Dus wat dat betreft..
Over de daadwerkelijke leveringen kan ik dus niets zeggen tevens als even garantie afhandelingen.
Maar het terugstorten van je geld wel en daar kunnen een hoop andere retailers een voorbeeld aan nemen.
DaveD
Op amazon.fr staat de XZ1 compact nu aan €462,83 (bij levering naar België).
https://www.amazon.fr/gp/product/B075CQXKJ5
De 70€ korting geldt enkel voor Franse onderdanen. Het jaarabonnement op Amazon Music (twv 99€) zou voor zover ik lees wel te verzilveren zijn.
https://www.amazon.fr/gp/product/B075CQXKJ5
De 70€ korting geldt enkel voor Franse onderdanen. Het jaarabonnement op Amazon Music (twv 99€) zou voor zover ik lees wel te verzilveren zijn.
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Mooie deal! Er blijkt ook een actiepagina voor te zijn, die gek genoeg niet vermeld staat op www.sony.be/nl/deals-aanbiedingen. Actievoorwaarden staan hier.Jorunn schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:50:
In België en Luxemburg is er terug een actie met een hoofdtelefoon van 13 november tot 31 december!
Zijn er buiten de pricewatch shops nog andere (liefst web) winkels in België die smartphones doorgaans redelijk goedkoop aanbieden? Ik woon zelf in Nederland maar heb vrienden in België, vandaar.
[ Voor 6% gewijzigd door musicfreak op 26-11-2017 08:27 ]
Toen ik de vraag aan bol.com stelde of de toestellen die zij leveren een Belgisch imei nummer hebben, wisten ze me te vertellen dat er geen aparte Belgische imeinummers bestaan. Enkel internationale nummers. Kan iemand dit bevestigen?
Ik vermoed wel dat voor de actie het toestel wel degelijk in België moet gekocht worden. Al dan niet via een Belgische webshop.
Ik ben nog verder op zoek. De laagste prijzen op dit moment zijn wel diegene die je terugvindt in de pricewatch voor België. De blauwe is op dit moment verkrijgbaar voor 519 dacht ik.
Ik vermoed wel dat voor de actie het toestel wel degelijk in België moet gekocht worden. Al dan niet via een Belgische webshop.
Ik ben nog verder op zoek. De laagste prijzen op dit moment zijn wel diegene die je terugvindt in de pricewatch voor België. De blauwe is op dit moment verkrijgbaar voor 519 dacht ik.
Dank voor de update @Jorunn!
Voor wie geen hoofdtelefoon wil, bij Amazon Frankrijk zijn - alleen vandaag - alle kleuren leverbaar voor € 408,33.
Voor wie geen hoofdtelefoon wil, bij Amazon Frankrijk zijn - alleen vandaag - alle kleuren leverbaar voor € 408,33.
Ik heb ook nog eens naar Sony Mobile zelf gebeld. Zij spreken bol.com tegen. Ze zeggen dat er wel degelijk nationale imei nummers zijn, of dat die zo bepaald worden bij uitlevering aan winkels. Als voorbeeld haalde hij NLalert (ofzoiets) aan, de nood-berichtendienst in Nederlands voor rampen. Dit zou via imei nummers werken volgens hen... ik denk dan weer van niet want dan zou je toeristen in het gebied niet bereiken als je enkel de nederlandse imeinummers probeert aan te sturen... Heeft er iemand ervaring met IMEI en of deze mogelijks nationaal gebonden is?
Ik heb ondertussen nogmaals contact gehad met Sony mobile:
Zij kunnen zelf niet 100% zeggen welke winkels toestellen verkoopt met belgische imei-nummers. Als oplossing gaven zij aan om een toestel aan te kopen en voor het openen van de verpakking even via de support (chat/telefoon/mail) het imei-nummer te laten nakijken door hen. Al weet ik niet of het imei nummer ergens van buiten op de verpakking staat
Ik heb ondertussen nogmaals contact gehad met Sony mobile:
Zij kunnen zelf niet 100% zeggen welke winkels toestellen verkoopt met belgische imei-nummers. Als oplossing gaven zij aan om een toestel aan te kopen en voor het openen van de verpakking even via de support (chat/telefoon/mail) het imei-nummer te laten nakijken door hen. Al weet ik niet of het imei nummer ergens van buiten op de verpakking staat
[ Voor 27% gewijzigd door Jorunn op 28-11-2017 14:48 . Reden: Extra info ]
€388 bij Amazon.de (via nl.pepper.com).
Stam + t
Inmiddels 429,
herstel. Prijs van 388 is pas zichtbaar aan het eind van de bestelling. Tnx mooie deal!
[ Voor 21% gewijzigd door Hanky74 op 12-12-2017 09:16 ]
Heb lange tijd de boot afgehouden, en lang getwijfeld of ik niet op een of andere amazon-actie zou ingaan, maar de zilverwitte is besteld en gaat onder de kerstboom.
Gelukkig kon ik via een B2B-actie de gsm aan 560 euro kopen, en heb ik nog recht op de WH-1000xm2 koptelefoon.
Al bij al tevreden. De Z1compact heb ik drie jaar geleden aan 399 euro gekocht, en nu heb ik het idee dat ik er een betere deal aan overhou.
Nu nog een hoesje bestellen, maar daarover is er, noch op dit forum, noch op het andere, weinig animo.
Gelukkig kon ik via een B2B-actie de gsm aan 560 euro kopen, en heb ik nog recht op de WH-1000xm2 koptelefoon.
Al bij al tevreden. De Z1compact heb ik drie jaar geleden aan 399 euro gekocht, en nu heb ik het idee dat ik er een betere deal aan overhou.
Nu nog een hoesje bestellen, maar daarover is er, noch op dit forum, noch op het andere, weinig animo.
Om hierop in te haken: of je NL-Alert berichtjes krijgt ligt niet aan je IMEI nummer, maar aan je firmware customization.Jorunn schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:11:
Ik heb ook nog eens naar Sony Mobile zelf gebeld. Zij spreken bol.com tegen. Ze zeggen dat er wel degelijk nationale imei nummers zijn, of dat die zo bepaald worden bij uitlevering aan winkels. Als voorbeeld haalde hij NLalert (ofzoiets) aan, de nood-berichtendienst in Nederlands voor rampen. Dit zou via imei nummers werken volgens hen... ik denk dan weer van niet want dan zou je toeristen in het gebied niet bereiken als je enkel de nederlandse imeinummers probeert aan te sturen... Heeft er iemand ervaring met IMEI en of deze mogelijks nationaal gebonden is?
[...]
Ikzelf heb momenteel nog een Z1 Compact met een Oostenrijkse customization. Merk ik verder niets van, maar ik heb nog nooit een NL-Alert bericht ontvangen terwijl alle Nederlandse telefoons er standaard geschikt voor zijn. Zoiets is aan te passen door een andere firmware in te laden maar heb me er nooit erg druk om kunnen maken.
Kun je hierbij ook nog aanspraak maken op de koptelefoon?Hanky74 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:09:
[...]
Inmiddels 429,
herstel. Prijs van 388 is pas zichtbaar aan het eind van de bestelling. Tnx mooie deal!
4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W
Ik denk het niet. De hoofdtelefoon-actie loopt nog in België via deze link :KoningPaulus schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:08:
[...]
Kun je hierbij ook nog aanspraak maken op de koptelefoon?
http://sonymobilepromotions.be/nl-BE/headset
Hier staan de actievoorwaarden :
https://highactions.highc.../215/forms/215/files/2249
Voorwaarde is dus een Belgisch of Luxemburgs imei-nr.
Ik vermoed dat een toestel via amazon.de een Duits imei-nr. gaat hebben.
399 bij amazonnu voor €449 bij bol.com
Verwachten jullie dat de prijs nog ver onder de 350 euro zal zakken, voordat de xz1 compact helemaal niet meer beschikbaar is en deze wordt vervangen voor de xz2 compact?
Aan de ene kant wil ik nog even de prijsdaling afwachten, aan de andere kant ben ik bang dat de voorraad ineens op is straks en geen enkele winkel deze meer inkoopt.
Of blijven ze wellicht beiden leverbaar?
De xz2 compact wil ik sowieso niet.
Aan de ene kant wil ik nog even de prijsdaling afwachten, aan de andere kant ben ik bang dat de voorraad ineens op is straks en geen enkele winkel deze meer inkoopt.
Of blijven ze wellicht beiden leverbaar?
De xz2 compact wil ik sowieso niet.
Verwijderd
Als je via amazon.de bestelt, krijg je dan dezelfde telefoon als dat je in Nederland zou kopen?
JepVerwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 18:54:
Als je via amazon.de bestelt, krijg je dan dezelfde telefoon als dat je in Nederland zou kopen?
DaveD
Door de 21% actie van Mediamarkt zakken de prijzen van de zwarte en zilveren XZ1 compact in België tot 412,40. Maar de hoofdtelefoon actie (gratis WH-1000XM2) is nog altijd lopende, alhoewel deze vermelding 'toevallig' niet bij de promo-prijs vermeld staat.
Let wel, vanavond stopt de 21%-actie.
Let wel, vanavond stopt de 21%-actie.
Verwijderd
Mooie prijs, tevens is hij nu leverbaar via amazon.de voor €399,-MadMarky schreef op woensdag 18 april 2018 @ 13:18:
Volgende week donderdag (26-4) in de aanbieding bij Aldi voor €389
Opnieuw gezien in de Aldi folder, dit maal voor 349.
Edit:
Bron: https://www.aldi.nl/onze-...&utm_campaign=week23-geel
Edit:
Bron: https://www.aldi.nl/onze-...&utm_campaign=week23-geel
[ Voor 60% gewijzigd door D_Jeff op 10-06-2018 11:36 ]
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
250,- voor Amazon Prime leden: https://www.amazon.de/Son...her-Schwarz/dp/B074PZJXKP
Ook vandaag aanbiedingen op Amazon.de. 254,95 voor de blauwe variant:
https://www.amazon.de/Son...sony%2Bxz1%2Bcompact&th=1
Dat is een X Compact, geen XZ1 Compactmarcelsius schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 21:12:
Ook vandaag aanbiedingen op Amazon.de. 254,95 voor de blauwe variant:
Excuses, verkeerde link.MadMarky schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:04:
[...]
Dat is een X Compact, geen XZ1 Compact
https://www.amazon.de/Son...1&keywords=sony%2Bcompact
Vodafone Sony Xperia XZ1 Compact voor 264,95
Dagaanbieding bij Amazon.de, geldt voor de zilveren en blauwe versie. Mooie prijs!
Edit: zilveren is al uitverkocht voor de actieprijs
product: Sony Xperia XZ1 Compact | |
Waar: | https://www.amazon.de/dp/B074Q144G3/ |
Categorie: | Smartphones |
Normale prijs: | rond de € 340,- |
pre Black friday prijs: | € 199,-- |
[ Voor 3% gewijzigd door musicfreak op 22-11-2018 11:13 ]
Belsimpel heeft de zilveren voor €229,- tijdens Black Friday
Ik heb hem op 22 november besteld. Mooie prijs. De verwachte leverdatum is nu 3 december. Hij staat al enkele dagen op verzonden maar DPD heeft hem nog niet binnen, zo lijkt.musicfreak schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:05:
Dagaanbieding bij Amazon.de, geldt voor de zilveren en blauwe versie. Mooie prijs!
Amazon.de
DPD Afleverstatus:maandag 26 november
5:57 AM
Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR
vrijdag 23 november
6:44 PM
Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR
Pakket is overgedragen aan de transporteur en is onderweg
Edit: Pakket is inmiddels bij DPD aangekomen. Momenteel in België. Hopelijk maken onze geel geheste vrienden het de chauffeur niet al te lastig.23.11.2018 04:45 DPD Data centrum
Order informatie is doorgegeven aan DPD
[ Voor 4% gewijzigd door Tyrian op 26-11-2018 16:00 ]
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs