Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasmargalagam
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-04-2024
reactie ontvangen van Sony:

Ten eerste gefeliciteerd met de aankoop van uw Sony Xperia XZ1 Compact telefoon. Aangezien u de pre-order bon wel heeft maar het toestel nog niet hebben wij specifiek voor deze actie tot 29 october sluitingsdatum gezet. U zult het toestel tot die datum waarschijnlijk ontvangen hebben. Zo niet dan graag nog even contact met ons opnemen.

Voor verdere vragen kunt u altijd contact opnemen met de Sony Xperia Support. Bezoekt u ook gerust onze website. Op www.sonymobile.com ontvangt u altijd het laatste nieuws en de meest interessante content.

U kunt e-mails sturen naar het volgende adres: questions.nl@support.sonymobile.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barcode123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-05 21:05
Kreeg net een mailtje van Tele2 "Jouw Sony Xperia XZ1 Compact Black 32GB is helaas nog steeds niet bij ons binnengekomen."...

Duurt lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
MrProper schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:49:
had op 1 oktober bij coolblue nog rap besteld maar had geen kaartlezer bij de hand en koos voor overschrijving....heb dan gemaild of dit probleem is voor deelname voor headphone.... enkele dagen later zoeken ze nog steeds uit hoe het zit...ene zegt dat ik geen aanspraak kan maken en andere dan weer wel....ik vind de prijs voor dit type van 599€ alleen maar interessant als ik headphone kan claimen natuurlijk...anders doe ik voort met xperia x compact tot de xz1 compact iets goedkoper staat....in elk geval is het tot nog toe flink balen
melding coolblue gehad dat factuurdatum van belang is...dus dat ik bestelde op 1 oktober is niet ok voor cashback..toch raar waarom dan nog pre-orderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
https://www.eglobalcentra...RwEALw_wcB#/product/22090

Is dit betrouwbaar... Lijkt mij van niet maar misschien iemand ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

657800

Wat gebeurt er eigenlijk als je een simkaart niet activeert?

Dit omdat ik de telefoon via Belsimpel kocht met een maandelijks opzegbaar Simyo abonnement (met 100 euro korting op het toestel) dat ik niet ga gebruiken. In de kleine lettertjes lees ik dat het contract pas ingaat als ik de simkaart laat activeren, en aangezien ik dat nog niet heb gegaan is er dus nog niets afgeschreven. Ben ik er vanaf of kunnen ze me nog iets maken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-06 10:28
657800 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 18:57:
Wat gebeurt er eigenlijk als je een simkaart niet activeert?

Dit omdat ik de telefoon via Belsimpel kocht met een maandelijks opzegbaar Simyo abonnement (met 100 euro korting op het toestel) dat ik niet ga gebruiken. In de kleine lettertjes lees ik dat het contract pas ingaat als ik de simkaart laat activeren, en aangezien ik dat nog niet heb gegaan is er dus nog niets afgeschreven. Ben ik er vanaf of kunnen ze me nog iets maken? :P
Weet niet precies hoe het bij Belsimpel zit, maar Sony wil wel graag dat je het toestel activeert (zie bovenaan pagina 2 van de actievoorwaarden: https://campaigns.sonymob...20-XZ1-EN-XZ1-COMPACT.pdf ) . Je kunt uiteraard de telefoon ook met een andere SIM activeren, aangezien het om het EMEI nummer gaat dat "live" moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

657800

HAWK Wizard schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 19:40:
[...]

Weet niet precies hoe het bij Belsimpel zit, maar Sony wil wel graag dat je het toestel activeert (zie bovenaan pagina 2 van de actievoorwaarden: https://campaigns.sonymob...20-XZ1-EN-XZ1-COMPACT.pdf ) . Je kunt uiteraard de telefoon ook met een andere SIM activeren, aangezien het om het EMEI nummer gaat dat "live" moet zijn.
Ja, uiteraard heb ik de telefoon zelf wel geactiveerd; hetzij met een andere simkaart dan die van simyo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessys
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 24-03-2021
Grrrr... bij Coolblue hebben ze gewoon weer voorraad, en wij horen maar helemaal niets! Waardeloze service Media Markt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmargalagam
Gisteren Media Markt nog maar eens gebeld. Kreeg ik eerst te horen dat ik vorige week toch ook al een status update had gekregen via de telefoon.. Wat een volk.. Volgens hen is er geen datum bekend maar komt hij deze week nog en deze week loopt nog tot en met zaterdag meneer. Heb er weinig vertrouwen 😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

657800

Iemand al iets vernomen van de koptelefoons/al iets ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevevb
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-11-2023
657800 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 18:36:
Iemand al iets vernomen van de koptelefoons/al iets ontvangen?
Vraag ik mij ook af. Op 3 oktober direct de actiepagina ingevuld en alleen een automatische bevestiging ontvangen. Iemand al wat meer gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessys
Jasmargalagam schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:05:
Kreeg ik eerst te horen dat ik vorige week toch ook al een status update had gekregen via de telefoon
Ik heb helemaal niets gehoord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-10-2024
stevevb schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 23:03:
[...]

Vraag ik mij ook af. Op 3 oktober direct de actiepagina ingevuld en alleen een automatische bevestiging ontvangen. Iemand al wat meer gehoord?
Hier nog niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessys
Net bericht gehad van MediaMarkt dat hij vandaag verstuurd wordt! Yeahj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barcode123
Tele2 zegt nu dat het nog 2 weken gaat duren. Hij is besteld in de pre-order gebundeld met de koptelefoonactie.

De levering gaat dus buiten de geldige periode van claimen koptelefoon vallen. Weer fantastisch geregeld van Tele2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasmargalagam
barcode123 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:19:
.

De levering gaat dus buiten de geldige periode van claimen koptelefoon vallen. Weer fantastisch geregeld van Tele2.
Even Sony mailen dat je niet binnen de termijn geleverd gaat krijgen. Heb ik ook gedaan.Kreeg als reply nog even te wachten en als de 29ste niet gehaald ging worden nogmaals Sony te mailen.

Ik heb overigens ook net de mail gekregen van de Media Markt dat hij verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessys
Hij is binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmargalagam
Telefoon is binnen, headset geclaimed. Werd tijd 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter1337
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-01 15:23
Nog steeds niemand waarbij de koptelefoon is geleverd? Je zou toch denken dat met een goed voorbereide actie het niet nu al ruim 3 weken zou duren? Telefoon al 4 weken in huis inmiddels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevevb
Wouter1337 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:16:
Nog steeds niemand waarbij de koptelefoon is geleverd? Je zou toch denken dat met een goed voorbereide actie het niet nu al ruim 3 weken zou duren? Telefoon al 4 weken in huis inmiddels..
Hier ook nog niets. Ik word nu wel een beetje ongeduldig. Dit duurt namelijk wel heel lang. Zoals ik had begrepen krijg je eerst een bevestiging dat de gegevens kloppen en dan wordt de koptelefoon pas verstuurd. Dit versturen zou dan ook nog eens 4 weken moeten duren. Ik heb dus ook nog geen bevestiging ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraatzer
  • Laatst online: 05-12-2018
stevevb schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:01:
[...]

Hier ook nog niets. Ik word nu wel een beetje ongeduldig. Dit duurt namelijk wel heel lang. Zoals ik had begrepen krijg je eerst een bevestiging dat de gegevens kloppen en dan wordt de koptelefoon pas verstuurd. Dit versturen zou dan ook nog eens 4 weken moeten duren. Ik heb dus ook nog geen bevestiging ontvangen...
Las in het XZ1C forum dat iemand een medewerker had gesproken op 14 oktober, en dat die medewerker had gezegd dat ze tot die tijd "er nog niet aan toe waren gekomen om iets te controleren".
Kan het nog begrijpen dat het met zo'n actie wat vertraging oploopt door onverwacht hoge deelname, maar dit is gewoon respectloos gedrag van Sony jegens haar klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barcode123
Ik heb de telefoon uit de pre-order bij Tele2 nog niet eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:51
Ik heb vandaag reactie gehad dat de (blauwe) headset die ik besteld heb voorlopig niet leverbaar is. Aangegeven dat ik dan liever een andere wil, hopelijk zit er nu schot in de zaak en heb ik m snel in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Spark_
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-12-2023
Nog maar eens proberen: iemand al wat gehoord over de gratis headset actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-06 16:52
_Spark_ schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:16:
Nog maar eens proberen: iemand al wat gehoord over de gratis headset actie?
Volgens mij niet, maar het wordt enigszins besproken in [Sony Xperia XZ1 Compact] Levertijd & Prijzen

/edit: ok, inmiddels is dit bericht verplaatst naar dit topic, dus irrelevant.

[ Voor 11% gewijzigd door Coocoocachoo op 26-10-2017 09:36 . Reden: dacht even dat ik gisteren dronken was toen ik dit bericht had getypt, maar gelukkig, hij is gewoon verplaatst :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silexh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-04 20:10
straat schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:53:
Ik heb vandaag reactie gehad dat de (blauwe) headset die ik besteld heb voorlopig niet leverbaar is. Aangegeven dat ik dan liever een andere wil, hopelijk zit er nu schot in de zaak en heb ik m snel in huis.
Ik heb hetzelfde bericht gehad. Aangezien er binnen 3 dagen moest gereageerd moest worden neem ik aan dat ze dan gaan kijken naar onze headphones. Bij het formulier stond dat ze de zwarte binnen enkele dagen na goedkeuring gingen leveren, dus ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Spark_
Ik heb toch ook maar even met Sony gebeld; en het is me nu duidelijk: de periode van 4 weken gaat pas in nádat de gegevens zijn gecontroleerd. En wanneer de gegevens dan gecontroleerd worden kon de medewerker niks over zeggen |:(

Tja, zo kan het nog wel even duren (alhoewel ik persoonlijk verwacht dat ze volgende week gaan controleren en headsets versturen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 987653

Aanstaande dinsdag is het ook al 4 weken geleden dat ik de headset heb geclaimd maar nog niks gehoord dat de gegevens goed waren. Zou haast denken dat je opgelicht bent. Heb hem trouwens nog helemaal niet in gebruik. Zou het daar misschien ook mee te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
Ook ik had een mail gestuurd over hoe lang het nog ging duren met de levering van de headset..

Zojuist een reactie gehad en doet stond er onderhand in..

Wanneer de registratie is goedgekeurd, zult u een melding ontvangen. Dan zal het 2 – 4 weken duren voordat u de melding zult ontvangen.
Wij hebben wel een tip gekregen. Wanneer u de registratie opnieuw invoert op de website, en u krijgt de foutcode “96”, dan is de eerste registratie goed doorgekomen.

Ik heb het zelf nog niet getest dus weet niet of het werkt!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:29

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Uit de actievoorwaarden:
Zodra de inzending van de gegevens van de Deelnemer binnen is en deze gegevens correct en
volledig zijn, ontvangt de aankoper van het Actieproducten de Sony Wireless Noise Cancelling
Headphone WH-H900N of MDR-1000X binnen vier weken nadat alle gevraagde informatie
correct door de Deelnemer is verstrekt.

Deelnemer is verantwoordelijk voor de informatie die hij/zij instuurt. De Deelnemer verklaart
door het versturen van de gegevens dat hij/zij bevoegd is deze in te sturen, deze informatie
juist is en dat deze informatie op geen enkele wijze inbreuk maakt op rechten van anderen of
privacy van anderen.

lndien gegevens onvolledig en/of incorrect zijn, is er geen sprake van Deelname aan de Actie
en zal Sony Mobile de deelname aan de Actie pas laten gelden vanaf het moment dat gegevens
bekend zijn, doch niet later dan 29-10-2017. Na die periode komt het recht op Deelname te
vervallen.
Ik zie twee dingen: binnen vier weken nadat de correcte informatie is opgestuurd versturen zei de headphone. Dit lijkt mij onafhankelijk van wanneer zei toetsen of de informatie correct is of niet.

Daarnaast wordt er dus gesuggereerd dat als ze na 29 oktober nog laten weten dat de info niet correct is dat dan deelname aan de actie vervalt.

Vooralsnog vind ik het dus een slordige afhandeling van Sony. Ik ben benieuwd wanneer ik wat te horen krijg :) .

Maar nu lees ik mijn e-mail (van 3 oktober):
We hebben je gegevens succesvol ontvangen. De door jou opgegeven informatie wordt nu gecontroleerd. Je ontvangt van ons binnen vier weken bericht op het moment dat je gegevens gecontroleerd zijn. Wanneer je gegevens in orde zijn sturen we de Sony headphone naar je op. Wanneer je gegevens niet in orde zijn, krijg je uiterlijk twee keer de kans dit te verbeteren, tot uiterlijk 26 november 2017. Hierna sluit de actie.
Daar zit wat meer ruimte in. Ik ben benieuwd!

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeeovee
  • Laatst online: 03-06 21:37
Zojuist berichtje van post.nl dat er een pakketje klaarstaat van Dynafix waar ik niets van af weet, zal me benieuwen of dit de hoofdtelefoon zal zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSt@rter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-06 08:00
Heb ook een zending klaarstaan van Dynafix, dat kan geen toeval zijn. Nu maar hopen dat ze bij Dynafix de refurbished voorraad niet aan het uitdelen zijn :)

[ Voor 13% gewijzigd door FireSt@rter op 26-10-2017 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatever7
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-11-2024
jeeovee schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:16:
Zojuist berichtje van post.nl dat er een pakketje klaarstaat van Dynafix waar ik niets van af weet, zal me benieuwen of dit de hoofdtelefoon zal zijn :)
FireSt@rter schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 23:21:
Heb ook een zending klaarstaan van Dynafix, dat kan geen toeval zijn. Nu maar hopen dat ze bij Dynafix de refurbished voorraad niet aan het uitdelen zijn :)
Wanneer hebben jullie je telefoon gekregen en je headphone geclaimd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Whatever7 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:00:
[...]

[...]

Ik op 2 oktober. Heb nog niets gehoord qua eventuele levering

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-04 11:58
Ik 2 oktober. Ook nog niets gehoord. Vind het een vreemde gang van zaken dat je zelfs geen bevestiging hebt van goedkeuring oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatever7
Ik heb 12 september het toestel besteld (pre order), op 24 september bericht gekregen dat ik hem kon ophalen en op 2 oktober mijn headphone geclaimd. Heb, afgezien van de bevestigingsmail, daarna niks meer van ze gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraatzer
Voor zover ik weet, hebben alleen mensen in de UK de headphones ontvangen in de afgelopen paar dagen. Het leek voor hen niet uit te maken wanneer de headphones geclaimd waren, aangezien zelfs iemand die op 20/10 de claim had gemaakt de headphones al binnen heeft. Het kan dus vrij snel gaan als ze bij Sony eindelijk aan het werk gaan. Het kan wel zo zijn dat Kondor (die alle pre-orders in de UK doet) druk bij Sony heeft uitgeoefend, en dat de plotselinge impuls alleen daaraan te danken is. Overigens kregen zij pas bericht op het moment dat het pakketje onderweg was, dus geen melding vooraf of het goedgekeurd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeeovee
Whatever7 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:00:
[...]

[...]

Op 2 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimnino
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-05 03:12
De eerste 4 weken van de actie zijn nu bijna om. Dus hoop dat er her en der wat berichten gaan komen volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Spark_
Mareh, was dat pakketje nou de koptelefoon of niet?! oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeeovee
_Spark_ schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:00:
[...]

Mareh, was dat pakketje nou de koptelefoon of niet?! oOo
Whoopwhoop, de MDR-1000X is gearriveerd :) _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wouter1337
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-01 15:23
Jaloers... Hier nog geen bericht.
Ook gelijk op 2 oktober aangevraagd (11:43), hopelijk duurt het niet te lang meer..
Toch jammer dat zo’n mooie actie wordt ‘verpest’ door het lange wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatever7
Wouter1337 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:25:
Jaloers... Hier nog geen bericht.
Ook gelijk op 2 oktober aangevraagd (11:43), hopelijk duurt het niet te lang meer..
Toch jammer dat zo’n mooie actie wordt ‘verpest’ door het lange wachten.
Voor mij is het meer de onduidelijkheid en het ontbreken van communicatie bij deze actie.
Maar goed, er wordt in ieder geval geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Spark_
jeeovee schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:14:
[...]
Awesome, in het andere xz1 topic is er ook al iemand die de h900n heeft ontvangen.

Nu voorzichtig met het draaimechanisme van de 1000x, voor je het weet breekt je hoofdband 😉

BTW, hoe zou het zitten qua garantie? We hebben niet echt een bon ofzo geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatever7
jeeovee schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:14:
[...]

En hier ook!!
Yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:03

DDX

_Spark_ schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:39:
[...]

Awesome, in het andere xz1 topic is er ook al iemand die de h900n heeft ontvangen.
Is het niet handiger om beide topics samen te voegen ?
Lijkt me dat merendeel van vragen ed zelfde zijn.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Spark_
Vandaag ook de 1000x ontvangen, klinkt lekker! Ben over het algemeen wel fan van een zo clean mogelijk geluid; dus twijfel nog een beetje over het al dan niet aanzetten van clearaudio+... denk dat ik het maar uit laat. Jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Gisteren ook de headset gehad.. zat er bij jullie een bon bij voor garantie? Bij mijn zat alleen de headset in de doos verder helemaal niets, ook geen pakbon ofzo..

DaveD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whatever7
Hier ook alleen de headset in de doos, geen pakbon of garantiebewijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevevb
Ik heb nog niks ontvangen. Zijn er nog meer die niets hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Laatst online: 21:48
stevevb schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:06:
Ik heb nog niks ontvangen. Zijn er nog meer die niets hebben ontvangen?
Ja, ik heb de bestelling ook pas een paar dagen later kunnen doen.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevevb
stevens20 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:12:
[...]

Ja, ik heb de bestelling ook pas een paar dagen later kunnen doen.
De koptelefoonactie heb ik op 3 oktober ingevuld. Heeft de rest het dan zo veel eerder ingevuld? Heb de telefoon trouwens bij coolblue gekocht. Weet niet of dat uitmaakt?
Begin nu ongeduldig te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
stevevb schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:15:
[...]

De koptelefoonactie heb ik op 3 oktober ingevuld. Heeft de rest het dan zo veel eerder ingevuld? Heb de telefoon trouwens bij coolblue gekocht. Weet niet of dat uitmaakt?
Begin nu ongeduldig te worden...
Ik heb inderdaad bij Coolblue besteld. De coptelefoon die ik claimde staat gewoon op "de volgende dag leverbaar"Dus waarom het zo lang moet duren snap ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-04 11:58
2 okt ingevuld, nog niets gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Zojuist contact gehad met sony care.

Ze hadden niet verwacht dat er zoveel aanvragen gedaan zouden worden op deze actie. Daardoor kan het langer duren dan de vooropgestelde vier weken. Wanneer je wel de bevestiging hebt dat je een headset geclaimd hebt dan mag je hem binnenkort verwachten. Ze zijn er in ieder geval druk mee bezig.

Ik heb ook aangedragen dat er op meerdere fora onrust ontstaat over deze actie en dat het misschien handig zou zijn om hierover iets op de site te zetten. De man waarmee ik sprak gaf aan dit mee te nemen en heeft er een notitie van gemaakt (hij heeft hem voorgelezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Slechte smoes. (alhoewel zo'n klantenservice-medewerker daar niet echt wat aan kan doen natuurlijk)

Ik neem aan dat de meeste mensen zich vrij snel na het ontvangen van de telefoon geregistreerd hebben, dus ze moeten al weken weten dat er meer registraties zijn dan ze verwacht hadden. Daarnaast hebben ze van iedereen gewoon een e-mailadres, dus het was wel een heel erg kleine moeite geweest om even een berichtje te sturen dat het wat langer duurt, dan had je niemand horen klagen: problemen kunnen voorkomen, maar daar niet over communiceren is wat wat mensen ontevreden maakt.

Ik begrijp ook dat niemand een verzendbevestiging heeft gekregen, ook dat was weer een handig communicatiemomentje geweest dat ze hebben laten liggen. Die hele actie komt bijzonder amateuristisch over.

Ik heb ook nog geen idee wanneer mijn koptelefoon (geregistreerd op 4 oktober) komt, en daar heb ik inmiddels toch echt wel genoeg van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatever7
_Spark_ schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:39:
[...]BTW, hoe zou het zitten qua garantie? We hebben niet echt een bon ofzo geloof ik?
Ik heb Sony gemaild hierover en dit was het antwoord (binnen 5 minuten nadat ik de vraag gesteld had overigens):
Hartelijk dank voor uw contact met Sony Xperia Support.

Fijn dat u de headset heeft mogen ontvangen!
Wat betreft uw vraag over de garantie van de headset:
U heeft een jaar garantie op de headset, en Sony electronics heeft voor deze headsets een speciale procedure mocht er iets aan schelen.
U hoeft dan alleen aan te geven dat het de headset is van de actie, en dan zullen zij u verder helpen.
Veel plezier met de headset en uw Xperia!

Een jaar garantie dus en een speciale procedure, wat dat ook moge inhouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barcode123
Als baas boven baas van "late leveringen". Ik heb zojuist, 1 dag na sluiten pre-order koptelefoonactie, mijn teleofoon ontvangen via Tele2...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasmargalagam
Ben nu dikke 1,5 week verder maar nog niet eens een bevestigings mail ontvangen dat ik de headset geclaimed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:18
Jasmargalagam schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 18:27:
Ben nu dikke 1,5 week verder maar nog niet eens een bevestigings mail ontvangen dat ik de headset geclaimed heb.
Even Sony contacten via Facebook, ik heb ook nooit een mail ontvangen maar mijn registratie is wel binnengekomen.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiespt
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-10-2024
dageeknerd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:55:
Mijn koptelefoon is zojuist afgeleverd, zwarte hear on 2. Is verzonden door dynafix.
Zijn er meerdere mensen die hem al hebben of is deze beste heer de enige? De vier weken zijn bijna om namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
wiespt schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:35:
[...]

Zijn er meerdere mensen die hem al hebben of is deze beste heer de enige? De vier weken zijn bijna om namelijk.
Zojuist ook de Hear.on.2 (Zwart) van mij ontvangen via Dynafix. Zonder vooraankondiging...........dacht even dat er Halloween gasten aan de deur stonden, maar was dus leuke verrassing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Hier is ook net de MDR H900N (Zwart) binnengekomen, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevevb
Nog steeds niets ontvangen. Er zijn de afgelopen dagen dus wel veel hoofdtelefoons bezorgd. Heeft nu iedereen de hoofdtelefoon ontvangen. Of ben ik niet de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:51
Ik wacht nog steeds, vorige week meldde Sony dat de blauwe H900N wat langer op zich lieten wachten. Daarop heb ik gekozen voor een zwarte, welke volgens Sony “direct” afgestuurd kon worden. Ik wacht echter alweer meer dan een week.

Ik heb er in de tussentijd maar eentje gekocht die ik over een paar weken weer terugstuur naar Sony via deze actie. Hopelijk is hij tegen die tijd wel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmargalagam
Heb eergisteren een mail gestuurd naar Sony. Kreeg als antwoord dat het normaal is dat je geen bevestigingsmail hebt gekregen. Alleen als er iets niet juist was met de info zou ik al een mail gekregen hebben. De levering gebeurd door een extern bedrijf en de helpdesk weet niet wanneer de headset wordt verzonden. Al met al qua communicatie kan het allemaal wel wat beter 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimnino
Ik wacht ook nog altijd... Terwijl ik mn telefoon juist wel als 1 van de eerste hier binnen had. Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Spark_
Ik wil de rest niet alteveel lekker maken, maar: man wat een top ding zo'n moderne wireless koptelefoon! Ik heb de 1000x en ben uiterst tevreden over wat ik toch maar even 'gratis' bij m'n telefoon heb gekregen: lekker geluid, ondersteund door de tamelijk unieke LDAC support in combinatie met recente Xperia telefoons. Noise cancelling is ook echt geweldig; en de voice/normal ambient sound modes zijn ook écht nuttig. Swipen op je rechter shell om één en ander te controleren (werkt prima!), hand erop om even te kunnen praten met iemand en tot slot de kers op de taart: long press om via je Google assistant mondeling muziek op te zetten via Spotify (pas sinds kort mogelijk, perfect timing wat mij betreft).

Kortom, living in the future!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supertrom
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-01 09:45
HAWK Wizard schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:01:
[...]

Zojuist ook de Hear.on.2 (Zwart) van mij ontvangen via Dynafix. Zonder vooraankondiging...........dacht even dat er Halloween gasten aan de deur stonden, maar was dus leuke verrassing!
Ik heb mijn koptelefoon nog niet ontvangen, 4 weken zijn al ruim om. Heb contact gezegd met Sony, maar zij melden dat ze geen inzicht hebben in welke koptelefoon wel en welke niet is verstuurd. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatever7
_Spark_ schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 00:30:
long press om via je Google assistant mondeling muziek op te zetten via Spotify (pas sinds kort mogelijk, perfect timing wat mij betreft).
Hee, da's handig! Die had ik nog niet ontdekt. Long press op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackisgek
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-06 06:56
supertrom schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:59:
[...]

Ik heb mijn koptelefoon nog niet ontvangen, 4 weken zijn al ruim om. Heb contact gezegd met Sony, maar zij melden dat ze geen inzicht hebben in welke koptelefoon wel en welke niet is verstuurd. Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb hetzelfde. Op 3 oktober de MDR-1000X "besteld" en alleen een bevestiging van mijn aanvraag gehad op dezelfde dag. Sindsdien geen enkele communicatie.

We wachten geduldig af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Ik heb op 3 oktober de 900 besteld en alleen bevestigingsmail gehad, maar verder nog niets gezien of gehoord....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Spark_
Whatever7 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:51:
[...]
Hee, da's handig! Die had ik nog niet ontdekt. Long press op??
Je rechter oorschelp 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Tot op heden nog niks ontvangen. Hoe kan je nu weten wanneer er iets mis gaat met de verzending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiespt
Ik heb de MDR-1000x gisteren binnen gekregen. Gewoon via PostNL, afzender net als de andere Dynafix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimnino
Post gemist. Morgen kan ik hem ophalen _/-\o_ Geen berichten op voorhand ontvangen, PostNL heeft t over een dynafix pakketje. Zal anderen hier wel bekend in de oren klinken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimnino
Vanmiddag mag ik m ophalen. PostNL was gisteren langs geweest maar was er toen niet. Ook een pakketje van Dynafix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 14:44

Tusk

Sticky Bomb likes you!

past t pakketje in zo'n oudewetse groene plastic brievenbus?

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiespt
Tusk schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:34:
past t pakketje in zo'n oudewetse groene plastic brievenbus?
Zeker niet, de doos van de koptelefoon zelf al is enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevevb
supertrom schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:59:
[...]

Hier ook nog steeds aan het wachten. 3 oktober de actie ingevuld en alleen een bevestigingsmiddelen daarvan ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik krijg nu net bericht dat mijn registratie goedgekeurd is:
Goed nieuws! Jouw registratie voor de headset actie van Sony is goedgekeurd.
Als je headset onder weg is ontvang je van ons weer een email met een track en Trace code.

Dit kan nog enkele dagen duren.

Team Sony Mobile Nederland

Met vriendelijke groet,

Team Sony Mobile
Ben benieuwd hoe lang het nu nog duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ditbenikecht
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-06 23:10
Vandaag ook bericht gekregen, heeft langer geduurd dan de beloofde 4 weken. Helaas wel afgekeurd, datum stond niet op de factuur. Nu de pakbon met datum erop verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimnino
ditbenikecht schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 23:47:
Vandaag ook bericht gekregen, heeft langer geduurd dan de beloofde 4 weken. Helaas wel afgekeurd, datum stond niet op de factuur. Nu de pakbon met datum erop verstuurd.
De actie begon op 2 oktober. Je bericht is van 4 november. Das een maandje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessys
Ik heb ook bericht gehad dat het is goedgekeurd! Binnenkort krijg ik een track and trace-code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-10-2024
Koptelefoon binnen (en inmiddels al verkocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-05 19:06
Ik had na bijna vijf weken nog niets gehoord, dus dacht zal de spam van mijn mail eens checken.

Zit daar al sinds zondag een goedkeuring in :)

Ik vond het nog spannend, want ik had de telefoon zakelijk besteld, maar KPN bood de telefoon niet zakelijk aan voor oktober. Dus van september had ik niet meer dan een email naar KPN dat ik de telefoon wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:52

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik heb de koptelefoon zojuist "spontaan" ontvangen. Beetje brakke communicatie, maar het is allemaal gelukt :p

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Zoidberg
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-06 23:25
Nog niks ontvangen, behalve wel de registratie mail. Klantenservice gebeld vanochtend: ze werden "30 keer, per persoon per dag" gebeld. Aan de hand van zijn belletjes had hij het idee dat eerst de aanvragen voor XZ1 werden afgehandeld - daarvan kwamen al inhoudelijke vragen over de koptelefoons - en daarna die voor de XZ1 Compact - met de vraag wanneer de koptelefoon bezorgd werd.

Edit [2 uur later]: Postbode voor de deur met pakketje, met daarin mijn MDR-1000X. Klantenservice wist dus van niks. Blij dat het gelukt is. _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Dr. Zoidberg op 08-11-2017 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Ik krijg net een mail binnen dan mijn headset (oranje 900) onderweg is :)
Nu nog bedenken of ik hem gewoon hou of ga verkopen, om echt muziek te luisteren heb ik al een veel betere shure nml....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Ik heb zojuist de koptelefoon ontvangen. Vooraf helemaal niks gehoord dat hij verzonden zou zijn. (pas op de dinsdagavond geclaimd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevevb
Die van mij is ook binnen! Heb de mdr-1000x gekozen. Waanzinnig apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraatzer
DDX schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:42:
Ik krijg net een mail binnen dan mijn headset (oranje 900) onderweg is :)
Nu nog bedenken of ik hem gewoon hou of ga verkopen, om echt muziek te luisteren heb ik al een veel betere shure nml....
Het is een leuke extra koptelefoon als je de bluetooth en noise-cancelling echt gebruikt, anders is het niets vergeleken met je Shure (neem aan dat het een SLR 1540 of beter is) en kan je hem beter verpatsen.

Heb de MDR-1000X vandaag ook binnen gehad. Vreemd genoeg kreeg ik hem binnen voor de mail met de track&trace code was verstuurd.
Erg mooi en vol geluid in low, mid en high. Net iets te veel bass in mijn opinie, maar gelukkig niet van die vieze Beats bass;) Wil je het optimale geluid eruit halen, dan moet je toch echt nog steeds bekabeld luisteren. Zeker de hoge ratings waardig die hij overal krijgt. Fragiliteit van de band, wat sommigen claimden, lijkt wat nonsens te zijn; volgens mij hebben diegenen die breukjes erin hadden de koptelefoon simpelweg zonder case in hun volle rugzak gepropt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Spark_
Kraatzer schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:05:
[...]
Wil je het optimale geluid eruit halen, dan moet je toch echt nog steeds bekabeld luisteren.
Wat vind je van LDAC? Is er echt nog een hoorbaar verschil met bekabeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraatzer
_Spark_ schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:44:
[...]

Wat vind je van LDAC? Is er echt nog een hoorbaar verschil met bekabeld?
Weinig, maar als je achter elkaar hetzelfde nummer luistert merk je toch wel degelijk wat verschil. Ik heb geen idee wat de technische details erachter zijn, maar zelfs met LDAC zijn je lossy files toch niet lossless. Ik kan overigens normaal echt niet het verschil horen tussen 320kb/s en lossy, en maar net bij sommige nummers tussen 256kb/s en lossy, maar hoor wel het verschil tussen LDAC en bekabeld.
Heb eerder ook gelezen dat LDAC best regelmatig even uitvalt, al heb ik dat zelf niet ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Kraatzer schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:05:
[...]

Het is een leuke extra koptelefoon als je de bluetooth en noise-cancelling echt gebruikt, anders is het niets vergeleken met je Shure (neem aan dat het een SLR 1540 of beter is) en kan je hem beter verpatsen.
Lijkt mij vooral handig met bluetooth voor thuis, nog even over nadenken dus.
(ik heb de shure se846)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraatzer
DDX schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:17:
[...]

Lijkt mij vooral handig met bluetooth voor thuis, nog even over nadenken dus.
(ik heb de shure se846)
Oef, da's nog wel een tandje beter. Denk dat je gaat huilen bij het verschil in geluid;)
Ik ga er even van uit dat je een redelijk budget hebt, in welk geval ik je dan aanraad om hem te verkopen en wat bij te leggen voor de Sony WH-1000xm2. Heb toevallig vanmiddag nog op zowel de WH-900N en de WH-1000XM2 geluisterd en het verschil was behoorlijk groot. Dit natuurlijk als je besluit toch echt een BT headset te willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorunn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-02 10:25
* om even te duiden: deze post was origineel gepost in het ervaringen-topic maar werd verplaatst door de admin.*

Als je goed zoekt kom je nog veel goedkopere prijzen tegen. Hier op een italiaanse website bijvoorbeeld:

https://www.bravobuy.co.i...0w9A47EAQYAiABEgKIFvD_BwE

Enkel nog een kwestie van alles te verstaan en het geleverd te krijgen :D

Nog eentje in't Engels en goedkoper:
https://www.eglobalcentra...8441-desimlocke-noir.html

[ Voor 26% gewijzigd door Jorunn op 10-11-2017 10:56 . Reden: extra link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackisgek
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-06 06:56
Jackisgek schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:51:
[...]

Ik heb hetzelfde. Op 3 oktober de MDR-1000X "besteld" en alleen een bevestiging van mijn aanvraag gehad op dezelfde dag. Sindsdien geen enkele communicatie.

We wachten geduldig af!
Ook hier inmiddels binnen gekomen. Wat een heerlijk apparaat! In een oude lawaaiige trein de noise cancelling aan en het is in één klap die vijf weken wachten waard geweest! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmargalagam
Headset ondertussen ook binnen na de nodige problemen. Aanvraag 2x afgewezen om onduidelijke reden. 2e keer was een fout van Sony waarbij ze al mijn bijlages hadden gedelete.. Maar goed hij is binnen en het is een pracht ding😃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorunn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-02 10:25
In België en Luxemburg is er terug een actie met een hoofdtelefoon van 13 november tot 31 december!

De voorwaarden vind je hier: https://www.mediamarkt.be/static/pdf/Sony/0001NL.PDF

Ik kwam er op via mediamarkt.be (https://www.mediamarkt.be...mus-64639497-1693231.html) De banner boven het product geeft aan dat de actie bezig is.

De hoofdtelefoon die je kan krijgen is de wh-1000xm2

*Als je italiaanse connecties hebt: 411 euro:
https://globalworkmobile....ack-eu-7311271594482.html

[ Voor 17% gewijzigd door Jorunn op 17-11-2017 13:05 . Reden: datums actie bijgevoegd - extra link voor lagere prijs ]

Pagina: 1 2 3 Laatste