Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmargalagam
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-04-2024
Met de wh 1000xm2 is geen slechte deal 😀

• tomcatha
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-05-2022
Jorunn schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:39:
* om even te duiden: deze post was origineel gepost in het ervaringen-topic maar werd verplaatst door de admin.*

Als je goed zoekt kom je nog veel goedkopere prijzen tegen. Hier op een italiaanse website bijvoorbeeld:

https://www.bravobuy.co.i...0w9A47EAQYAiABEgKIFvD_BwE

Enkel nog een kwestie van alles te verstaan en het geleverd te krijgen :D

Nog eentje in't Engels en goedkoper:
https://www.eglobalcentra...8441-desimlocke-noir.html
beide lijken gebaseerd te zijn in hong kong waardoor je gewoon icm invoer belasting praktisch evenveel kwijt bent als in NL.

• Jorunn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 20:19
Bedankt om het even op te zoeken, dat was me namelijk ontgaan.

Als ik alles zowat lees lijken ze wel gewoon te leveren bij ons en wordt er nergens gesproken van additional fees.

"We currently offer free shipping service to Ireland, Finland, Belgium, Netherland, Sweden, Norway, Slovakia, Czech Republic, Greece, Slovenia, Portugal, Denmark and Hungary"

Natuurlijk kan het altijd zo zijn dat er extra kosten bijkomen, maar ik vermoed dat er wel meer bedrijven hun zetel ergens in een ander land hebben zitten dan vanwaar ze sturen?

In ieder geval, moest ik daar toch bestellen hou ik je hier op de hoogte van eventuele extra kosten!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
Jorunn schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:31:
Bedankt om het even op te zoeken, dat was me namelijk ontgaan.

Als ik alles zowat lees lijken ze wel gewoon te leveren bij ons en wordt er nergens gesproken van additional fees.

"We currently offer free shipping service to Ireland, Finland, Belgium, Netherland, Sweden, Norway, Slovakia, Czech Republic, Greece, Slovenia, Portugal, Denmark and Hungary"

Natuurlijk kan het altijd zo zijn dat er extra kosten bijkomen, maar ik vermoed dat er wel meer bedrijven hun zetel ergens in een ander land hebben zitten dan vanwaar ze sturen?

In ieder geval, moest ik daar toch bestellen hou ik je hier op de hoogte van eventuele extra kosten!
eglobal heeft ook een Nederlandse site en hun reageren ook op mail in het Nederlands. Toestel is daar nu €423,99

https://www.eglobalcentra...K_EALw_wcB#/product/22090

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcatha
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-05-2022
site kan dan wel in het nederlands zijn maar er word gewoon geimporteerd vanuit china, het is geen webshop met een locatie in nederland.

edit:
wacht eens even: "eGlobal Central bied gratis lokale levering (Economy Express Levering) binnen Nederland en België. Met onze gratis Economy Express Shipping diensten, worden bestellingen meestal binnen 6-8 werkdagen na verzending aangeboden. Als toegevoegde waarde van onze dienstverlening voor de verzending, bieden wij ook drie verschillende lokale premium services aan, als keuze tijdens het betalingsproces. Extra verzendkosten voor de onderstaande 3 verzendings diensten zullen worden toegevoegd aan het totale bedrag."

toch blijft het bedrag verdacht laag en zou me niets verbazen als je gewoon sprake is van misleiding.

[ Voor 70% gewijzigd door tomcatha op 24-11-2017 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
tomcatha schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:23:
site kan dan wel in het nederlands zijn maar er word gewoon geimporteerd vanuit china, het is geen webshop met een locatie in nederland.

edit:
wacht eens even: "eGlobal Central bied gratis lokale levering (Economy Express Levering) binnen Nederland en België. Met onze gratis Economy Express Shipping diensten, worden bestellingen meestal binnen 6-8 werkdagen na verzending aangeboden. Als toegevoegde waarde van onze dienstverlening voor de verzending, bieden wij ook drie verschillende lokale premium services aan, als keuze tijdens het betalingsproces. Extra verzendkosten voor de onderstaande 3 verzendings diensten zullen worden toegevoegd aan het totale bedrag."

toch blijft het bedrag verdacht laag en zou me niets verbazen als je gewoon sprake is van misleiding.
Nou mijn ervaring met hen is.. ik had daar een Google pixel besteld maar mij toch bedacht. Het bedrag wat ik had betaald werd netjes binnen 3 dagen retour gestort op mijn Paypal.
Dus wat dat betreft..
Over de daadwerkelijke leveringen kan ik dus niets zeggen tevens als even garantie afhandelingen.
Maar het terugstorten van je geld wel en daar kunnen een hoop andere retailers een voorbeeld aan nemen.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 17:44
Op amazon.fr staat de XZ1 compact nu aan €462,83 (bij levering naar België).

https://www.amazon.fr/gp/product/B075CQXKJ5

De 70€ korting geldt enkel voor Franse onderdanen. Het jaarabonnement op Amazon Music (twv 99€) zou voor zover ik lees wel te verzilveren zijn.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:12
Jorunn schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:50:
In België en Luxemburg is er terug een actie met een hoofdtelefoon van 13 november tot 31 december!
Mooie deal! Er blijkt ook een actiepagina voor te zijn, die gek genoeg niet vermeld staat op www.sony.be/nl/deals-aanbiedingen. Actievoorwaarden staan hier.

Zijn er buiten de pricewatch shops nog andere (liefst web) winkels in België die smartphones doorgaans redelijk goedkoop aanbieden? Ik woon zelf in Nederland maar heb vrienden in België, vandaar. :9 Het moet uiteraard wel om shops gaan die een Belgisch toestel leveren, met Belgische IMEI dus, anders heeft het nog weinig zin.

[ Voor 6% gewijzigd door musicfreak op 26-11-2017 08:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorunn
Toen ik de vraag aan bol.com stelde of de toestellen die zij leveren een Belgisch imei nummer hebben, wisten ze me te vertellen dat er geen aparte Belgische imeinummers bestaan. Enkel internationale nummers. Kan iemand dit bevestigen?

Ik vermoed wel dat voor de actie het toestel wel degelijk in België moet gekocht worden. Al dan niet via een Belgische webshop.

Ik ben nog verder op zoek. De laagste prijzen op dit moment zijn wel diegene die je terugvindt in de pricewatch voor België. De blauwe is op dit moment verkrijgbaar voor 519 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Dank voor de update @Jorunn!

Voor wie geen hoofdtelefoon wil, bij Amazon Frankrijk zijn - alleen vandaag - alle kleuren leverbaar voor € 408,33.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorunn
Ik heb ook nog eens naar Sony Mobile zelf gebeld. Zij spreken bol.com tegen. Ze zeggen dat er wel degelijk nationale imei nummers zijn, of dat die zo bepaald worden bij uitlevering aan winkels. Als voorbeeld haalde hij NLalert (ofzoiets) aan, de nood-berichtendienst in Nederlands voor rampen. Dit zou via imei nummers werken volgens hen... ik denk dan weer van niet want dan zou je toeristen in het gebied niet bereiken als je enkel de nederlandse imeinummers probeert aan te sturen... Heeft er iemand ervaring met IMEI en of deze mogelijks nationaal gebonden is?

Ik heb ondertussen nogmaals contact gehad met Sony mobile:
Zij kunnen zelf niet 100% zeggen welke winkels toestellen verkoopt met belgische imei-nummers. Als oplossing gaven zij aan om een toestel aan te kopen en voor het openen van de verpakking even via de support (chat/telefoon/mail) het imei-nummer te laten nakijken door hen. Al weet ik niet of het imei nummer ergens van buiten op de verpakking staat :)

[ Voor 27% gewijzigd door Jorunn op 28-11-2017 14:48 . Reden: Extra info ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 14:19

orejas

Omelette du Fromage

€388 bij Amazon.de (via nl.pepper.com).

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Dat is een hele mooie deal!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:21
Inmiddels 429,

herstel. Prijs van 388 is pas zichtbaar aan het eind van de bestelling. Tnx mooie deal!

[ Voor 21% gewijzigd door Hanky74 op 12-12-2017 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
Heb lange tijd de boot afgehouden, en lang getwijfeld of ik niet op een of andere amazon-actie zou ingaan, maar de zilverwitte is besteld en gaat onder de kerstboom.

Gelukkig kon ik via een B2B-actie de gsm aan 560 euro kopen, en heb ik nog recht op de WH-1000xm2 koptelefoon.

Al bij al tevreden. De Z1compact heb ik drie jaar geleden aan 399 euro gekocht, en nu heb ik het idee dat ik er een betere deal aan overhou.

Nu nog een hoesje bestellen, maar daarover is er, noch op dit forum, noch op het andere, weinig animo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Jorunn schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:11:
Ik heb ook nog eens naar Sony Mobile zelf gebeld. Zij spreken bol.com tegen. Ze zeggen dat er wel degelijk nationale imei nummers zijn, of dat die zo bepaald worden bij uitlevering aan winkels. Als voorbeeld haalde hij NLalert (ofzoiets) aan, de nood-berichtendienst in Nederlands voor rampen. Dit zou via imei nummers werken volgens hen... ik denk dan weer van niet want dan zou je toeristen in het gebied niet bereiken als je enkel de nederlandse imeinummers probeert aan te sturen... Heeft er iemand ervaring met IMEI en of deze mogelijks nationaal gebonden is?
[...]
Om hierop in te haken: of je NL-Alert berichtjes krijgt ligt niet aan je IMEI nummer, maar aan je firmware customization.

Ikzelf heb momenteel nog een Z1 Compact met een Oostenrijkse customization. Merk ik verder niets van, maar ik heb nog nooit een NL-Alert bericht ontvangen terwijl alle Nederlandse telefoons er standaard geschikt voor zijn. Zoiets is aan te passen door een andere firmware in te laden maar heb me er nooit erg druk om kunnen maken.

🖥️ | 🚗

• KoningPaulus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 07:17
Hanky74 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:09:
[...]

Inmiddels 429,

herstel. Prijs van 388 is pas zichtbaar aan het eind van de bestelling. Tnx mooie deal!
Kun je hierbij ook nog aanspraak maken op de koptelefoon?

4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W

• lukadad
KoningPaulus schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:08:
[...]

Kun je hierbij ook nog aanspraak maken op de koptelefoon?
Ik denk het niet. De hoofdtelefoon-actie loopt nog in België via deze link :
http://sonymobilepromotions.be/nl-BE/headset

Hier staan de actievoorwaarden :
https://highactions.highc.../215/forms/215/files/2249

Voorwaarde is dus een Belgisch of Luxemburgs imei-nr.
Ik vermoed dat een toestel via amazon.de een Duits imei-nr. gaat hebben.

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Om de één of andere reden is de blauwe XZ1 Compact (en alleen de blauwe) nu voor €449 bij bol.com

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redparrotnl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09-2024
nu voor €449 bij bol.com
399 bij amazon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redparrotnl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jw-1987
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-09-2024
Verwachten jullie dat de prijs nog ver onder de 350 euro zal zakken, voordat de xz1 compact helemaal niet meer beschikbaar is en deze wordt vervangen voor de xz2 compact?

Aan de ene kant wil ik nog even de prijsdaling afwachten, aan de andere kant ben ik bang dat de voorraad ineens op is straks en geen enkele winkel deze meer inkoopt.

Of blijven ze wellicht beiden leverbaar?
De xz2 compact wil ik sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Gezien de prijzen van vorige Sony modellen verwacht ik niet dat ze in Nederland onder de 400 euro komen voordat ze uiteindelijk niet meer verkrijgbaar zijn. De prijs in het buitenland (Amazon of eglobalcentral) wisselt per dag en is imo koffiedik kijken.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je via amazon.de bestelt, krijg je dan dezelfde telefoon als dat je in Nederland zou kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 18:54:
Als je via amazon.de bestelt, krijg je dan dezelfde telefoon als dat je in Nederland zou kopen?
Jep

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
Door de 21% actie van Mediamarkt zakken de prijzen van de zwarte en zilveren XZ1 compact in België tot 412,40. Maar de hoofdtelefoon actie (gratis WH-1000XM2) is nog altijd lopende, alhoewel deze vermelding 'toevallig' niet bij de promo-prijs vermeld staat.

http://sonymobilepromotions.be/nl-BE/headset

Let wel, vanavond stopt de 21%-actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Volgende week donderdag (26-4) in de aanbieding bij Aldi voor €389

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadMarky schreef op woensdag 18 april 2018 @ 13:18:
Volgende week donderdag (26-4) in de aanbieding bij Aldi voor €389
Mooie prijs, tevens is hij nu leverbaar via amazon.de voor €399,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 22:07
Opnieuw gezien in de Aldi folder, dit maal voor 349.

Edit:
Bron: https://www.aldi.nl/onze-...&utm_campaign=week23-geel

[ Voor 60% gewijzigd door D_Jeff op 10-06-2018 11:36 ]

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrBos
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-03 19:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelsius
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-07 11:57
Ook vandaag aanbiedingen op Amazon.de. 254,95 voor de blauwe variant:
https://www.amazon.de/Son...sony%2Bxz1%2Bcompact&th=1

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

marcelsius schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 21:12:
Ook vandaag aanbiedingen op Amazon.de. 254,95 voor de blauwe variant:
https://www.amazon.de/Son...sony%2Bxz1%2Bcompact&th=1
Dat is een X Compact, geen XZ1 Compact ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelsius
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-07 11:57
MadMarky schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:04:
[...]

Dat is een X Compact, geen XZ1 Compact ;)
Excuses, verkeerde link.
https://www.amazon.de/Son...1&keywords=sony%2Bcompact

Vodafone Sony Xperia XZ1 Compact voor 264,95

• musicfreak
Dagaanbieding bij Amazon.de, geldt voor de zilveren en blauwe versie. Mooie prijs!

product: Sony Xperia XZ1 Compact
Waar:https://www.amazon.de/dp/B074Q144G3/
Categorie:Smartphones
Normale prijs:rond de € 340,-
pre Black friday prijs:€ 199,--

Edit: zilveren is al uitverkocht voor de actieprijs

[ Voor 3% gewijzigd door musicfreak op 22-11-2018 11:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gijs van Sony
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-07-2024

Gijs van Sony

Bedrijfsaccount Sony Mobile
Belsimpel heeft de zilveren voor €229,- tijdens Black Friday

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

musicfreak schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:05:
Dagaanbieding bij Amazon.de, geldt voor de zilveren en blauwe versie. Mooie prijs!

Edit: zilveren is al uitverkocht voor de actieprijs
Ik heb hem op 22 november besteld. Mooie prijs. De verwachte leverdatum is nu 3 december. Hij staat al enkele dagen op verzonden maar DPD heeft hem nog niet binnen, zo lijkt.

Amazon.de
maandag 26 november
5:57 AM
Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR

vrijdag 23 november
6:44 PM
Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR
Pakket is overgedragen aan de transporteur en is onderweg
DPD Afleverstatus:
23.11.2018 04:45 DPD Data centrum
Order informatie is doorgegeven aan DPD
Edit: Pakket is inmiddels bij DPD aangekomen. Momenteel in België. Hopelijk maken onze geel geheste vrienden het de chauffeur niet al te lastig. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Tyrian op 26-11-2018 16:00 ]

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Pagina: 1 2 3 Laatste