Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Aangezien mijn huidige pc alweer 6 jaar oud is lijkt het mij tijd voor een nieuwe.
Ik wil graag de nieuwste spellen op hoge resolutie kunnen spelen. Denk hierbij aan spellen als F1 2017, GTA V en ETS 2. De pc zal verder voor dagelijks gebruik zijn met standaard toepassingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is €1250,- voor de pc inclusief een beeldscherm waarmee ik op 1080p kan spelen.
Muis, toetsenbord en geluidsset is al aanwezig.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mag een geheel nieuwe build zoals hierboven is aangegeven.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben gecharmeerd van de nieuwe AMD Ryzen serie. Verder twijfel ik een beetje over de videokaart is G1060 genoeg of kan ik beter voor de G1070 gaan?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zoals gezegd een lichte voorkeur voor AMD omdat deze naar mijn idee mee bang voor bucks geeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een zo stil mogelijke pc waarmee ik mijn games op een hoge resolutie kan spelen liefst op 1080p
Ga je overklokken?
Ik ben geen held met computers dus in principe is dit niet de planning. mocht het een echte meerwaarde opleveren dan wil ik het overwegen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb een lijstje samengesteld maar weet niet zeker of dit een goede combinatie is of dat ik de plank volledig mis sla? Budget staat wel zo goed als vast mag er heel iets over als dit overtuigend prestatiewinst oplevert. Zijn er onderdelen die beter kunnen of wat altijd goed is goedkoper. Liefst bestel ik bij Azerty omdat deze hem kunnen assembleren aangezien ik mezelf dat niet zie doen. Of jullie moeten een goed adres weten in omgeving Amersfoort/Utrecht, mag ook een Tweaker zijn.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Aangezien mijn huidige pc alweer 6 jaar oud is lijkt het mij tijd voor een nieuwe.
Ik wil graag de nieuwste spellen op hoge resolutie kunnen spelen. Denk hierbij aan spellen als F1 2017, GTA V en ETS 2. De pc zal verder voor dagelijks gebruik zijn met standaard toepassingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is €1250,- voor de pc inclusief een beeldscherm waarmee ik op 1080p kan spelen.
Muis, toetsenbord en geluidsset is al aanwezig.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mag een geheel nieuwe build zoals hierboven is aangegeven.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben gecharmeerd van de nieuwe AMD Ryzen serie. Verder twijfel ik een beetje over de videokaart is G1060 genoeg of kan ik beter voor de G1070 gaan?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zoals gezegd een lichte voorkeur voor AMD omdat deze naar mijn idee mee bang voor bucks geeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een zo stil mogelijke pc waarmee ik mijn games op een hoge resolutie kan spelen liefst op 1080p
Ga je overklokken?
Ik ben geen held met computers dus in principe is dit niet de planning. mocht het een echte meerwaarde opleveren dan wil ik het overwegen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb een lijstje samengesteld maar weet niet zeker of dit een goede combinatie is of dat ik de plank volledig mis sla? Budget staat wel zo goed als vast mag er heel iets over als dit overtuigend prestatiewinst oplevert. Zijn er onderdelen die beter kunnen of wat altijd goed is goedkoper. Liefst bestel ik bij Azerty omdat deze hem kunnen assembleren aangezien ik mezelf dat niet zie doen. Of jullie moeten een goed adres weten in omgeving Amersfoort/Utrecht, mag ook een Tweaker zijn.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 201,95 | € 201,95 |
| 1 | MSI B350 PC Mate | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 349,90 | € 349,90 |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 44,50 | € 44,50 |
| 1 | Fractal Design Focus G | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | AOC G2460VQ6 Zwart | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 139,95 | € 139,95 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 146,95 | € 146,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.203,64 | |