V&A: 1 ster omdat ik niet gereageerd heb op DM

Pagina: 1
Acties:
  • 954 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hyperdry
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-01 14:52
Via een medetweaker kreeg ik te horen dat ik deze review kan laten verwijderen. Ik vraag me af of dit wellicht juist is?

De tweaker in kwestie had een veiling van mijn product gewonnen twv 200 tegen een prijs van 50, waarna ik niet op zijn DMs I'm ging. Niet netjes, maargoed. Daarna heeft hij me een 1/5 review gegeven obv non-reactie.

Deze derde tweaker gaf aan dat een veiling niet bindend is en een review obv niet reageren op DMs tegen de regels is. Klopt dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:48
Persoonlijk vind ik de review wel terecht. Je hebt in je veiling geen disclaimer gezet over het halen van een minimum prijs. In een zekere zin lijkt het me dan ook dat er wel degelijk een overeenkomst is geweest.

Als je dan vervolgens niet reageert omdat de prijs te laag is, vind ik het best terecht dat je een slechte review krijgt. V&A =! Marktplaats tenslotte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Junia schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 18:14:
Persoonlijk vind ik de review wel terecht.
Dat is echter niet zo relevant. Alleen als er een overeenkomst is mag een review geschreven worden, voor zover ik weet. Daarvan lijkt me hier geen sprake. Maar goed, ik reageer hier als user. Een van de V&A admins mag hier wat over vinden uiteindelijk ;)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Junia schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 18:14:
Persoonlijk vind ik de review wel terecht. Je hebt in je veiling geen disclaimer gezet over het halen van een minimum prijs. In een zekere zin lijkt het me dan ook dat er wel degelijk een overeenkomst is geweest.

Als je dan vervolgens niet reageert omdat de prijs te laag is, vind ik het best terecht dat je een slechte review krijgt. V&A =! Marktplaats tenslotte.
6.2 Vraag & Aanbod is een advertentiedienst met de mogelijkheid tot het bieden op hardware en consumentenelektronica en geen veilingdienst. Een bod op een product is niet bindend en verplicht het Lid niet tot aankoop of verkoop.
Bod = niet bindend, geen verder contact is dus geen review :)

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

@hyperdry Antwoorden op al je vragen zijn gewoon te vinden hier op het forum. Het verbaast me dat je wel een veiling start maar dus niet de spelregels weet. Ook al sta je in je recht om de review te laten verwijderen snap ik niet waarom je niet gewoon even de moeite nam om dit met de bieder te bespreken. Hopelijk zie je zelf ook in dat je je wat klantvriendelijker mag opstellen, het is geen Marktplaats hier.

On topic;
Probeer het op deze manier:
BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hyperdry
Ik ben me er van bewust dat mijn gedrag hier niet gewenst was. Ik heb hiervan geleerd en daarna nooit meer een veiling geplaatst.

@Hippocampus Bedankt, dat topic heb ik eerder vanmiddag doorgenomen. Maar dat topic gaat er vanuit dat je discussie is gebaseerd op een review conform de regels, waar je het inhoudelijk over oneens bent. Is er andere afhandeling mogelijk voor een review die conform regelgeving geen grondslag heeft geplaatst te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

hyperdry schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 20:01:
Ik ben me er van bewust dat mijn gedrag hier niet gewenst was. Ik heb hiervan geleerd en daarna nooit meer een veiling geplaatst.

@Hippocampus Bedankt, dat topic heb ik eerder vanmiddag doorgenomen. Maar dat topic gaat er vanuit dat je discussie is gebaseerd op een review conform de regels, waar je het inhoudelijk over oneens bent. Is er andere afhandeling mogelijk voor een review die conform regelgeving geen grondslag heeft geplaatst te zijn?
Er is altijd 1 van de 2 die denkt dat de review geldig is toch? ;)
Als jullie er niet uitkomen dan moet een moderator oordelen. Zo is het gewenst hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hyperdry
Bedankt voor je reactie. Dan ga ik een poging wagen in het betreffende topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb even gekeken, er was geen overeenkomst, noch een transactie. De review is bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.