Vraag

• Rissie06
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08-10-2020
Mijn vraag...

Kwam een interessante telefoon tegen op internet maar vraag me nu af welke extra's / opties je nodig zou zijn. Heb weinig verstand van dingen aanpassen etc op een smartphone en wil dat dus graag voorkomen.

Kan iemand mij hierin helpen?

link naar deze telefoon: https://www.fastcardtech.com/hdc-space-s8-plus-neo.html

*******************************************************************************************************************

Versie: simulation fingerprints unlocked of real fingerprints unlocked

Kleur:

Telefoon Adapter: eu

*knip*. Alle opties hier neerzetten is niet nodig.

[ Voor 69% gewijzigd door rens-br op 31-08-2017 15:33 ]

Alle reacties

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ontgrendeld en Geworteld Phone [+ US $ 2,99]

Vanaf nu ga ik al mijn telefoons ontwortelen ! _O-

Maar verder. al die software opties kun je zelf ook installeren.
En hoe moeten wij weten wat jij er verder bij wil ?

[ Voor 38% gewijzigd door heuveltje op 31-08-2017 13:53 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:33

Grannd

da Granndest

Ik raad je af dit toestel te kopen, het lijkt erop dat het een toestel is dat gemaakt is om zoveel mogelijk op een Samsung Galaxy S8 te lijken. Perfect om simpele mensen mee op te lichten (zie bv. "Real 2GB RAM + 8GB ROM (show 4GB RAM + 32GB ROM").

Behalve het uiterlijk en mogelijk het scherm zal er op elk aspect van het toestel bespaard zijn, bereid je voor op slechte prestaties en een belabberde camera. Er ontbreekt zelfs volledige 4G-ondersteuning.

Lees je eens in op dit topic: Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 3 Er zijn zeer interessante Chinese toestellen om te importeren, kijk dan vooral naar Xiaomi telefoons of de Lenovo Zuk serie.

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:21

Barrycade

Through the...

En selecteer je ook even BTW? En invoervoerbelasting?
Maar gezien dat dit je eerste post is zou het zo ook maar opeens spam kunnen zijn?

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:02
Wat zijn je verwachtingen? Denk ook aan snelheid, camera's etc. Dit is verre, verre van een echte Galaxy S8 vandaan. Ook qua uiterlijk, je kijkt hier naar renders.

Ik vind het allemaal ontzettend shady :P ook geen idee waar ze dat display vandaan halen en welke fabrikant dat maakt. Het toestel toont andere specs dan dat het daadwerkelijk heeft, enzovoort.
Zeer waarschijnlijk krijg je geen Google Play Store en geen software updates.

En wat je er verder bij nodig bent? Ik denk dat je zelf wel begrijpt dat je niet 1 dollar hoeft te betalen voor het installeren van Instagram.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:46

jeka

Support your local club.

Rissie06 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:50:
Mijn vraag...

Kwam een interessante telefoon tegen op internet maar vraag me nu af welke extra's / opties je nodig zou zijn. Heb weinig verstand van dingen aanpassen etc op een smartphone en wil dat dus graag voorkomen.
Als je er weinig verstand van hebt moet je geen telefoon kopen uit het buitenland. Ga lekker naar je lokale shop of kijken op tweakers wat mensen aanraden rond dat bedrag. Zijn genoeg topic over.

FCG

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:12

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Rissie06 welkom op Tweakers.

Op tweakers is het echter niet toegestaan om te discussiëren over namaak spullen en deze telefoon is overduidelijk een Samsung Galaxy S8 kopie. Daarbij kan ik je, net zoals velen, niet aanraden dat toestel te kopen. Grote kans dat je een toestel krijgt wat totaal niet werkt en één ding is in ieder geval zeker je hebt geen garantie en geen software updates.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.