Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Speel muziek via mijn s7 op mijn autoradio via bluetooth.
Mijn vorige telefoon was een htc one m7, met deze telefoon kan ik ook via de radio de muziek op mijn telefoon(spotify premium)bedienen(nummer skippen/pauze)
Met mijn huidige telefoon kan dit niet.
Alles is up to date telefoon en autoradio

Alle reacties

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:22
*knip idd te flauw
Wil je proberen wat meer informatie te geven?
Bijvoorbeeld een type autoradio.
Wat heb je al geprobeerd?
Wat heb je zelf al gevonden toen je zelf zocht op het grote wijde web?

[ Voor 24% gewijzigd door Prulleman op 31-08-2017 10:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:32
Welkom op dit forum :). Het is hier wel de bedoeling om eerst zelf wat te onderzoeken, voordat je hier de vraag stelt. We zijn namelijk geen helpdesk ;). Mocht je dit al hebben gedaan, geef dit dan ook aan, zodat we niet dingen gaan voorstellen die je allang hebt geprobeerd, dat scheelt voor iedereen tijd. Laat ook even weten om wat voor autoradio het gaat, wellicht zijn er bekende issues met deze specifieke combinatie)

Graag je start post uitbreiden met het type radio en wat je zelf al hebt gevonden, anders gaat dit topic dicht.

Wat me overigens ook niet duidelijk is uit je post is of het afspelen nu wel werkt en alleen pauze en skippen niet?

Lees ook dit nog even door:
Forum FAQ

Het algemeen beleid

Strava

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:17

DarkSide

theres no place like ::1

Geef even idd wat meer info.
Werkt niets met BT? Dus ook niet bellen. Of werkt alleen A2DP niet?
En hoe staan alle BT instellen. En zijn er zaken bekend als je googled op S7 + Autoradio (vul hier je type in) BT problemen spotify?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:30:
Alles is up to date telefoon en autoradio
Nee hoor; de Galaxy heeft een hogere BT-versie en LE-ondersteuning. Ik vraag me af of dat geen issue; kan me zomaar voorstellen dat jouw autoradio struikelt over LE, zeker als jouw S7 zelf zijn scherm uitzet tijdens het spelen van muziek.

Aangezien de autoradio een fabrikant en type-nummer heeft en/of zelfs direct door de dealer is geleverd, lijkt het erop dat je daar het euvel initieel mag gaan neerleggen.

Heb je kennissen met een S7 of een S7 toevallig en werkt het dan wel/niet op jouw radio?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Is een bekend probleem na de nougat update: https://us.community.sams...er-android-7-0/td-p/72943

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:49

Wvr

kijk hier even: Het Android Autoradio Topic

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor de blijkbaar summiere info,
Heb gezocht op het enge wijde web
Telefoon doet het wel via bluetooth alleen muziek skippen doet het dus niet
alles is up to date: bedoel ik de laatste software is geïnstalleerd....
De verdere informatie lijkt me een beetje to much omdat het waarschijnlijk een simpele oplossing is(die ik helaas niet kan vinden)vandaar mijn vraag hier.
Was ook op zoek naar een makkelijke oplossing, want zo storend ervaar ik het ook niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2017 11:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Prulleman schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:34:
[mbr]Welkom op dit forum :). Het is hier wel de bedoeling om eerst zelf wat te onderzoeken, voordat je hier de vraag stelt. We zijn namelijk geen helpdesk ;). Mocht je dit al hebben gedaan, geef dit dan ook aan, zodat we niet dingen gaan voorstellen die je allang hebt geprobeerd, dat scheelt voor iedereen tijd. Laast ook even weten om wat voor autoradio het gaat, wellicht zijn er bekende issues met deze specifieke combinatie)

Graag je start post uitbreiden met het type radio en wat je zelf al hebt gevonden, anders gaat dit topic dicht.

Wat me overigens ook niet duidelijk is uit je post is of het afspelen nu wel werkt en alleen pauze en skippen niet? Speel muziek via mijn s7 op mijn autoradio via bluetooth.

Lees ook dit nog even door:
Forum FAQ
[/mbr]
Het algemeen beleid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd het type autoradio lijkt mij anders geen overbodige informatie, we vragen er namelijk niet voor niets om ;)

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 31-08-2017 11:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
je hebt ook gelijk, ben een beetje lui.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:32
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:10:
je hebt ook gelijk, ben een beetje lui.
Maar... kunnen we nog wat meer info verwachten, anders gaat ie namelijk gelijk op slot, op deze manier werkt het niet op een (of in ieder geval dit) forum

Strava

Pagina: 1