Factuur Alternate nederland

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GianniDPC
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 13:18
Kan iemand mij aub eens een factuur doorgeven uit Alternate Nederland, ik heb er enkele staan uit Alternate België door mijn eigen aankopen, maar deze zijn volgens mij verschillend met de versie uit Nederland.

De reden dat ik deze vraag stel is omdat ik denk opgelicht te gaan worden door iemand op vraag en aanbod. Zal de gebruiker zijn naam nog niet prijsgeven aangezien ik er nog niet 100% zeker van ben en ik niemand vals wil beschuldigen.

Maar ik heb er een naar gevoel bij daarmee dat ik de doorgestuurde factuur door deze persoon eens wil vergelijken met een ander op legitimiteit.

Alvast bedankt voor de hulp!

Beste antwoord (via Verwijderd op 31-08-2017 09:06)

Verwijderd

Actie is ondernomen; geen zaken mee doen inderdaad. Iedereen die via DM contact heeft gehad is geinformeerd.

We zien de laatste tijd steeds meer activiteit van oplichters naar vraag-advertenties omdat ze dan zelf geen ad in zicht hoeven te plaatsen die verdacht kan zijn. Vooral in die situaties: ben op je hoede en als prijzen te mooi zijn...

Sowieso, gewilde artikelen in vraag zetten in de hoop een betere prijs te krijgen dan wat in aanbod staat is vragen om reactie van oplichters :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Vraag Alternate of het klopt? (Geen idee of ze helpen, maar nee heb je en ja kun je krijgen)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dat is toevallig, recentelijk was er een gelijkwaardig topic.
Hulp/ advies factuur controlleren

Wellicht dat iemand van Tweakers.net kan kijken of het dezelfde persoon en of misschien maatregelen treffen.
Ik tag @Verwijderd en @Microkid even aangezien zij de mensen zijn die meer dan gemiddelde mod aan rechten hebben.

edit:
Ik zie dat het andere topic via marktplaats is gegaan.

@route99 je gegevens zijn nog te lezen

[ Voor 15% gewijzigd door Fietsbel op 30-08-2017 23:27 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GianniDPC
F_J_K schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 23:08:
Vraag Alternate of het klopt? (Geen idee of ze helpen, maar nee heb je en ja kun je krijgen)
Ja, maar kan anders gewoon iemand de bovenkant ofzo van een Nederlandse factuur tonen, de naam mag geblurd worden.. aan het bovenste deel zou ik al kunnen zien of het vals is of niet.

PS: zal intussen eens mailen naar Alternate nederland ben er 50% zeker van dat ik genept wordt..

[ Voor 11% gewijzigd door GianniDPC op 30-08-2017 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-06-2024

route99

just passionately curious...

Een digi rekening van mij (wel 2013)
https://ibb.co/jGhPHQ
Latere worden in e mail verwerkt.. moet je apart opvragen, heb ik gedaan maar nog niet binnen.
edit: net binnen nog effe blurren..
Edit: nov 2016
https://ibb.co/kHOs45

[ Voor 8% gewijzigd door route99 op 30-08-2017 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GianniDPC
route99 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 23:22:
Een digi rekening van mij (wel 2013)
https://ibb.co/jGhPHQ
Latere worden in e mail verwerkt.. moet je apart opvragen, heb ik gedaan maar nog niet binnen.
edit: net binnen nog effe blurren..
Ik zal even mijn bewijzen voorleggen waardoor ik verdenk genept te worden..

Op onderstaande factuur staat rechtsboven geen barcode, het adres linksboven komt maar op een vreemde plaats uit voor een persoon.. Ik denk niet dat die daar kan wonen. (Ik heb trouwens zijn naam nu nog geblurd)

http://imgur.com/a/Un1sZ

Tweede bewijs is, ik vroeg de persoon afbeeldingen te maken van de videokaart, je moet eens onderstaande afbeelding opzoeken met de "Google Afbeeldingen" afbeelding zoek optie.

http://imgur.com/a/vEIUo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-10 16:27
Gaat het om een tweaker met beoordelingen op zijn of haar account? Zo niet zou ik het niet doen. Je voorgevoel zegt al nee, het is ook nog eens een verzamelpand voor bedrijven als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GianniDPC
Jaer schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 23:45:
Gaat het om een tweaker met beoordelingen op zijn of haar account? Zo niet zou ik het niet doen. Je voorgevoel zegt al nee, het is ook nog eens een verzamelpand voor bedrijven als ik het goed heb.
De persoon heeft één goeie en één slechte beoordeling, en juist daarom looks fishy..

[ Voor 8% gewijzigd door GianniDPC op 30-08-2017 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 07:19
GianniDPC schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 23:09:
[...]

...

PS: zal intussen eens mailen naar Alternate nederland ben er 50% zeker van dat ik genept wordt..
Dit was in het andere topic ook doorslaggevend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GianniDPC
analogworm schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 23:50:
[...]

Dit was in het andere topic ook doorslaggevend
Als deze persoon wel degelijk aan oplichting doet waar rapporteer ik deze dan best? Zal nu natuurlijk nog wachtten op Alternate hun antwoord.

[ Voor 10% gewijzigd door GianniDPC op 30-08-2017 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Als Alternate (NL) originele facturen op déze manier naar een particuliere klant verzendt dan moeten ze d'r (.PDF?) printers eens gaan laten kalibreren én over de inhoudelijke tekst na gaan denken.

Waarom zou ik als particulier op een bijgevoegde/ingesloten factuur moeten kunnen tekenen voor ontvangst terwijl ik 't spul fysiek al in handen heb?

[ Voor 37% gewijzigd door Will_M op 31-08-2017 00:04 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:47

g0tanks

Moderator CSA
Naast dat de nepfactuur er zeer amateuristisch uitziet door de slechte uitlijning en verschillende lettertypen, kloppen de verzendkosten volgens mij ook niet. De verzendkosten zijn €2,95 tot 1 kg (staat op de Alternate website) en de kaart zelf is al 974 gram, dus met doos en alles erbij vermoed ik dat de verzendkosten hoger moeten uitvallen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Betwijfel of die kaart uberhaupt toen al 400,- kostte, kocht rond die tijd de mijne voor net geen 300,-...

@wimmel_1 Dit is overigens op de alternate facturen al jaren zo (iig sinds 2006), is voor zover ik weet voor wanneer je de spullen in Ridderkerk bij Alternate ophaalt oid maar ze doen het ook voor spul wat verzonden wordt.

@TS: Als je twijfelt: langsgaan en de kaart ophalen en ter plekke testen etc. en anders verder kijken. Als je 50% zeker weet dat je opgelicht wordt is het de moeite toch niet waard?

Overigens is deze factuur nep, of Alternate heeft ineens e.a. aangepast.
De kleur van 'Alternate' is grijs ipv zwart, op het vierkantje rechts met de nummers etc. staat 'FACTUUR', een echte factuur heeft daar 'REKENING' staan, geen idee waarom 'Betalingssoort' ineens dikgedrukt staat bij deze, waarom het gewicht niet meer vermeldt wordt, de uitlijning zo slecht is en een of ander #ID ding er tussen staat, allemaal zaken die ik in mijn PDF's heel anders zie staan...
Verder staat er 'Leverdatum bij deze factuur ipv 'Leveradres', staat 'Btw' ipv 'BTW' en de text onderaan is ook ineens dikgedrukt...
Dit is iig niet zoals Alternate de facturen aan mij stuurt sinds 2006...

[ Voor 39% gewijzigd door RGAT op 31-08-2017 00:18 ]

Fixing things to the breaking point...

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

RGAT schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 00:11:
Betwijfel of die kaart uberhaupt toen al 400,- kostte, kocht rond die tijd de mijne voor net geen 300,-...

@wimmel_1 Dit is overigens op de alternate facturen al jaren zo (iig sinds 2006), is voor zover ik weet voor wanneer je de spullen in Ridderkerk bij Alternate ophaalt oid maar ze doen het ook voor spul wat verzonden wordt.

@TS: Als je twijfelt: langsgaan en de kaart ophalen en ter plekke testen etc. en anders verder kijken. Als je 50% zeker weet dat je opgelicht wordt is het de moeite toch niet waard?
Er is betaald met "iDeal" én gelijktijdig op lokatie afgehaald... Dan snap je volgens mij niet veel van betaalsystemen, écht niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RGAT
  • Niet online
wimmel_1 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 00:17:
[...]

Er is betaald met "iDeal" én gelijktijdig op lokatie afgehaald... Dan snap je volgens mij niet veel van betaalsystemen, écht niet.
Want?...
Kijk dan gewoon eerst even op Alternate, dan zie je dat je prima kan betalen op het internet tegenwoordig en het kan ophalen, de techniek tegenwoordig he :z

Zoals ik zei staan die regels er altijd, hoewel ze op deze factuur ineens heel raar uitlijnen.
Dus ophalen/bezorgen/iDeal/cash/gouden munten, die text staat daar altijd.

[ Voor 16% gewijzigd door RGAT op 31-08-2017 00:25 ]

• route99

route99

[b]GianniDPC schreef op woensdag 30 au[b]gustus 2017 @ 23:04:De reden dat ik deze vraag stel is omdat ik denk opgelicht te gaan worden door iemand op vraag en aanbod. ...........
Imho.. je bent toch niet verplicht om met die persoon zaken te doen.
dat staat mi los van dat je eventueel ergens onderbouwd dit aan wilt kaarten. Bij alternate bijv, zij kunnen iig het checken. Mss mogen ze je niet de naam hard op bevestigen waar wellicht met een JA/NEEN de vinger op de zere pleister leggen of niet...

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

RGAT schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 00:19:
[...]

Want?...
Kijk dan gewoon eerst even op Alternate, dan zie je dat je prima kan betalen op het internet tegenwoordig en het kan ophalen, de techniek tegenwoordig he :z

Zoals ik zei staan die regels er altijd, hoewel ze op deze factuur ineens heel raar uitlijnen.
En dan krijg ik als "afhaler" gewoon een zelfde "print-out" als dat ik krijg bij online bestellen en afrekenen + verzenden?

Ik begin langzaam maar zeker te snappen wáár 't ooit mis heeft kunnen gaan als dit als "normaal" geaccepteerd word

• RGAT
  • Niet online
wimmel_1 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 00:25:
[...]

En dan krijg ik als "afhaler" gewoon een zelfde "print-out" als dat ik krijg bij online bestellen en afrekenen + verzenden?

Ik begin langzaam maar zeker te snappen wáár 't ooit mis heeft kunnen gaan als dit als "normaal" geaccepteerd word
Eh ja?... Ik ben nog geen winkel tegen gekomen die andere facturen uitprint, wil je dat je bij afhalen het op A3 oid krijgt? :+ Wat maakt dat nou uit.

• GianniDPC
route99 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 00:23:
[...]
Imho.. je bent toch niet verplicht om met die persoon zaken te doen.
dat staat mi los van dat je eventueel ergens onderbouwd dit aan wilt kaarten. Bij alternate bijv, zij kunnen iig het checken. Mss mogen ze je niet de naam hard op bevestigen waar wellicht met een JA/NEEN de vinger op de zere pleister leggen of niet...
Ik ben inderdaad niet verplicht om met deze persoon zaken te doen, maar de persoon leek vriendelijk via bericht op tweakers en het is pas toen deze persoon 's avonds deze factuur doorstuurde ik het door had dat er iets aan de hand was. Daarmee dat ik dit topic heb aangemaakt eigenlijk om de factuur te vergelijken met een andere Nederlandse factuur en zoals je zelf kunt zien zijn er toch verschillen.

• route99

route99

Prima, maar koppel het los.
Ik zou afhaken als ik het niet vertrouw.
En de enige manier om zekerheid te krijgen is om Alternate te contacteren.
Heft imho weinig zin om er nog over te dim dammen als dat je een mogelijke zekerheid kan geven.

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

RGAT schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 00:26:
[...]

Eh ja?... Ik ben nog geen winkel tegen gekomen die andere facturen uitprint, wil je dat je bij afhalen het op A3 oid krijgt? :+ Wat maakt dat nou uit.
Nee, ik wil gewoon een bon waarop die "meuk" voor ontvangst en tekenen niet aanwezig zijn als blanco velden... Hoe kan ik zo'n bon achteraf ergens nog declareren? Er is niet getekend voor ontvangst dus misschien is 't wel een offerte geweest, JE WEET "T NIET, Hé.

• GianniDPC
route99 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 00:29:
Prima, maar koppel het los.
Ik zou afhaken als ik het niet vertrouw.
En de enige manier om zekerheid te krijgen is om Alternate te contacteren.
Heft imho weinig zin om er nog over te dim dammen als dat je een mogelijke zekerheid kan geven.
Of het nu legit is of niet ga ik er zoiezo niet meer mee door, en het zal waarschijnlijk niet legit zijn. Goed, als ik morgen terug hoor van Alternate en ik krijg te horen dat deze factuur nep is, aan wie rapporteer ik dan best deze gebruiker? Zodanig dat deze gebruiker geen andere mensen meer kan neppen.

• RGAT
  • Niet online
Denk dat je het beste dan naar va@tweakers.net kan sturen?

@wimmel_1 Denk dat de discussie over wat voor factuur jij wilt niet heel relevant is hier... Maar als het helpt kan je met typex die lijntjes weg halen :)

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

RGAT schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 00:42:
Denk dat je het beste dan naar va@tweakers.net kan sturen?

@wimmel_1 Denk dat de discussie over wat voor factuur jij wilt niet heel relevant is hier... Maar als het helpt kan je met typex die lijntjes weg halen :)
Je maakt jezelf wel érg ongeloofwaardig als je die velden (incl. timestamp + handtekening/stempel van de leverancier) allemaal middels een potje typ-ex weg gaat halen van een ingescande "factuur", niet?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GianniDPC
wimmel_1 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 00:46:
[...]

Je maakt jezelf wel érg ongeloofwaardig als je die velden (incl. timestamp + handtekening van de leverancier) allemaal middels een potje typ-ex weg gaat halen van een ingescande "factuur", niet?
Kunnen jullie de discussie rond het uitzicht van de factuur stopzetten aub? Is niet echt relevant denk ik.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

TS, Hier heb je toch genoeg aan?

Duidelijk te zien dat nettosom/BTW deel totaal andere uitlijning heeft en lettertype/grootte.

Soms denk ik dan altijd, waarom doen ze dan niet beter hun best en maken ze gewoon heel de factuur in Word na en print hem opnieuw uit, dan zoiets te proberen.

En zover ik de facturen op m'n werk van alternate kan herinneren, lijnt de omschrijving altijd naar beneden uit, niet vanuit 1 regel naarboven (3 regels omschrijving).

Leuke photoshop, dat dan weer wel, een 6je voor de uitwerking.

Maargoed, zulke dingen stuur je naar va@tweakers.net.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 31-08-2017 00:54 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

move --> SF

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wmac
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-08 18:58
de gemaakte foto van de videokaart komt hier vandaan http://www.ebay.at/itm/Sa...f4f573:g:5CsAAOSwWLFZooFc

[ Voor 5% gewijzigd door wmac op 31-08-2017 07:21 ]

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:21
Westerlaan 51. Daar zit op zich een heel leuk game museum (https://www.spelcomputermuseum.nl/). Mocht het daar zijn afgeleverd, dan neem ik aan dat het op naam staat van degene die dat runt?

• route99

route99

wimmel_1 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 00:46:Je maakt jezelf wel érg ongeloofwaardig als je die velden (incl. timestamp + handtekening/stempel van de leverancier) allemaal middels een potje typ-ex weg gaat halen van een ingescande "factuur", niet?
Hmm zo zou ik het niet willen stellen. Wat bij mij de deur uit gaat... wordt in principe allemaal geanonimiseerd (voor dit soort zaken) . Zeker als het digitaal is. dan wil je niet dat allerlei gegevens potentieel kunnen gaan zwerven her en der.
Wil iemand wel een rekening op naam, dan is er alleen een papieren afdruk met de handmatige vermelding dat overdracht naar die persoon met naam en toenaam erop geschreven plaats heeft gevonden op die datum. Dan staat zijn/haar naam er ook heel duidelijk bij en op zo'n manier dat het niet verwijderd kan worden zonder de rekening onbeschadigd te veranderen....
Ik sta altijd versteld al je ziet links en rechts hoe mensen aan gegevens/papieren komen waarvan je normaliter niet verwacht dat zij de rechtmatige eigenaar zijn.
Ik vind het een onderdeel van de privacy, ter voorkoming van het voorkomen van onderdelen behorende bij een identiteitsdiefstal.
Dus bij het voorbeeld v/d factuur hier heb ik ook de voor mij belangrijke persoonlijke data uitgewist.

[ Voor 6% gewijzigd door route99 op 31-08-2017 08:02 ]

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als ik in de pricewatch kijk voor deze kaart dan zie ik : Verkrijgbaar sinds: 19 april 2017

Klopt het dat het deze zou moeten zijn: pricewatch: Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GB

Die was in april rond de 300 euro ... maar niet op 04-04-2017 al zoals op de factuur ...

Ook de introductie melding op de frontpage was van 18 april. No way dus dat de factuur datum op 4 april kan staan.

[ Voor 16% gewijzigd door redfoxert op 31-08-2017 08:17 ]

https://discord.com/invite/tweakers

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-10 15:58
De kaart op die factuur van 04-04-2017, staat pas vanaf 19-04-2017 in de pricewatch hier (zie link in post van @redfoxert ). Daarnaast is er pas op 18-04-2017 een nieuwbericht op Tweakers geweest dat de 500-serie aangekondigd werd (nieuws: AMD geeft RX 580, 570 en 560 hogere kloksnelheid en komt met RX 550-b...

Volgens mij kan de verkoper die kaart niet eens op 04-04-2017 gekocht hebben? :?
Als dit een oplichter is, is het wel een hele stomme..

redfoxert snelle edit toen ik dit aan het typen was, met dezelfde info :+

[ Voor 10% gewijzigd door Tankiej op 31-08-2017 08:22 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +21 Henk 'm!

Verwijderd

Actie is ondernomen; geen zaken mee doen inderdaad. Iedereen die via DM contact heeft gehad is geinformeerd.

We zien de laatste tijd steeds meer activiteit van oplichters naar vraag-advertenties omdat ze dan zelf geen ad in zicht hoeven te plaatsen die verdacht kan zijn. Vooral in die situaties: ben op je hoede en als prijzen te mooi zijn...

Sowieso, gewilde artikelen in vraag zetten in de hoop een betere prijs te krijgen dan wat in aanbod staat is vragen om reactie van oplichters :)

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10 18:51

Soggney

Zeekomkommer

Kan de reactie van Floppus als antwoord gemarkeerd worden? Dan hoeft men niet het hele topic te doorspitten.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 02-10 19:12
het adres linksboven komt maar op een vreemde plaats uit voor een persoon
Westerlaan 51(a) Zwolle is het Bonami computermuseum
https://www.spelcomputermuseum.nl/
edit: was al gemeld zie ik nu

[ Voor 20% gewijzigd door Bushie op 31-08-2017 09:02 ]

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:35
Is er niet met één belletje naar Alternate het factuurnummer te controleren?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GianniDPC
PROnline schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:05:
Is er niet met één belletje naar Alternate het factuurnummer te controleren?
Zie reactie Alternate:

http://imgur.com/a/LFby8

[ Voor 7% gewijzigd door GianniDPC op 31-08-2017 09:35 ]

• route99

route99

Het blijft altijd uitkijken.... als je iets heel graag wilt hebben... loop je het risico een beetje "blind" te worden voor een aantal zaken..
Is het te mooi om waar te zijn... dan is het meestal ook zo..... :+
Gek he... :'( Neen... helaas zijn er nu eenmaal mensen die daar "een neus voor hebben" en daar misbruik van maken....

• GianniDPC
route99 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:38:
Het blijft altijd uitkijken.... als je iets heel graag wilt hebben... loop je het risico een beetje "blind" te worden voor een aantal zaken..
Is het te mooi om waar te zijn... dan is het meestal ook zo..... :+
Gek he... :'( Neen... helaas zijn er nu eenmaal mensen die daar "een neus voor hebben" en daar misbruik van maken....
Zullen ze toch vroeger moeten opstaan om mij op te lichten, nu ik ben al blij dat ik zo iemand heb kunnen rapporteren. Ik geef toe dat de deal inderdaad te mooi was om waar te zijn, maar ik hoopte zo dat de persoon gewoon eerlijk was haha.

• route99

route99

Gelukkig nog net niet erin getrapt... maar als jij er kort tegen aan zit... grote kans dat er best relatief veel mensen zijn die er wel instinken....
Fijn dat je net alert genoeg was...

Alternate nog contacteren en melden wat de uitkomst was?
Immers, er moet ook geen luchtje aan blijven hangen als het niet terecht is, dat creëert onnodige en onterecht onrust op het forum en tov de (niet genoemde) persoon in kwestie...

• GianniDPC
route99 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:54:
Gelukkig nog net niet erin getrapt... maar als jij er kort tegen aan zit... grote kans dat er best relatief veel mensen zijn die er wel instinken....
Fijn dat je net alert genoeg was...

Alternate nog contacteren en melden wat de uitkomst was?
Immers, er moet ook geen luchtje aan blijven hangen als het niet terecht is, dat creëert onnodige en onterecht onrust op het forum en tov de (niet genoemde) persoon in kwestie...
Maar gaan nu inderdaad erover stoppen, ik zie dat er actie ondernomen is door tweakers dus ik veronderstel dat ze genoeg actie ondernemen zodanig dat hi het niet bij anderen kan proberen.

[ Voor 11% gewijzigd door GianniDPC op 31-08-2017 10:00 ]

• route99

route99

Alternate reactie is duidelijk, tnx voor de feedback, had hem nog niet gezien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

sorted.bits schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 07:34:
Westerlaan 51. Daar zit op zich een heel leuk game museum (https://www.spelcomputermuseum.nl/). Mocht het daar zijn afgeleverd, dan neem ik aan dat het op naam staat van degene die dat runt?
Dat is zo een beetje bij mij in de straat. Dat is het oude postsorteercentrum van de ptt en daar kun je goedkoop op antikraakbasis bedrijfsruimte huren. Een heel groot pand waar verschillende bedrijven inzitten waaronder het spelcomputermuseum. Staat op de nominatie om gesloopt te worden als dat gebied verder wordt ontwikkeld en dat kan nooit meer lang duren.

u can fool all people some time and fool some people alltime

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:23

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik verplaats deze even naar V&A feedback, aangezien dit ging over het aankaarten van een mogelijke oplichter in V&A (in elk geval achteraf gezien). Waarmee het daar meer op zijn plek is dan in het Shopping Forum :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1