Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het wordt een systeem van de buurman, die er vooral op emailt en internet. Maar ook een fervent Formule 1 speler is en zijn systeem voldoet niet meer nu F1 2017 is uitgekomen. Ik wil een systeem waar hij de komende jaren mee vooruit kan en F1 op de hoogste grafische instellingen kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is ongeveer 1500 euro voor het systeem alleen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag snel opstarten en daarom een SSD als windows schijf en nog een TB opslag, meer heeft hij voorlopig echt niet nodig (Hij doet het nu met 500GB).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik denk dat ik het systeem ga laten assembleren bij Azerty. De reden van een custom build is omdat ik vind dat de kwaliteit van de spullen beter is en dat je zelf weet waarop je beknibbelt.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Het liefs zou ik willen dat jullie kijken of alles goed bij elkaar past. En daarnaast zie ik het verschil gewoon niet tussen bv. een MSI B50 PC Mate, Tomahawk, Gaming Pro, Gaming Plus, Mortair Arctic.
Zelfde eigenlijk met de videokaarten.
Wat is nou precies het verschil tussen een 1080ti van MSI of van Gigabyte (met 11G)? En zijn Gaming edities echt puur om de LEDs?
In ieder geval alvast bedankt voor jullie hulp en input. Ik had dit lijstje als eerste aanzet:
Het wordt een systeem van de buurman, die er vooral op emailt en internet. Maar ook een fervent Formule 1 speler is en zijn systeem voldoet niet meer nu F1 2017 is uitgekomen. Ik wil een systeem waar hij de komende jaren mee vooruit kan en F1 op de hoogste grafische instellingen kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is ongeveer 1500 euro voor het systeem alleen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag snel opstarten en daarom een SSD als windows schijf en nog een TB opslag, meer heeft hij voorlopig echt niet nodig (Hij doet het nu met 500GB).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik denk dat ik het systeem ga laten assembleren bij Azerty. De reden van een custom build is omdat ik vind dat de kwaliteit van de spullen beter is en dat je zelf weet waarop je beknibbelt.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Het liefs zou ik willen dat jullie kijken of alles goed bij elkaar past. En daarnaast zie ik het verschil gewoon niet tussen bv. een MSI B50 PC Mate, Tomahawk, Gaming Pro, Gaming Plus, Mortair Arctic.
Zelfde eigenlijk met de videokaarten.
Wat is nou precies het verschil tussen een 1080ti van MSI of van Gigabyte (met 11G)? En zijn Gaming edities echt puur om de LEDs?
In ieder geval alvast bedankt voor jullie hulp en input. Ik had dit lijstje als eerste aanzet:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 199,60 | € 199,60 |
| 1 | MSI B350 PC Mate | € 86,70 | € 86,70 |
| 1 | Gigabyte GeForce® GTX 1080 Ti Gaming OC 11G | € 748,95 | € 748,95 |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 45,28 | € 45,28 |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart/Rood | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 139,95 | € 139,95 |
| 1 | LG GP57EB40 Zwart | € 20,- | € 20,- |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 87,95 | € 87,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 146,95 | € 146,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.565,28 | |
[ Voor 50% gewijzigd door Phoebe op 30-08-2017 17:29 ]