Hey!
Ik ben momenteel bezig met het samenstellen van een game PC. Ik ben op zoek naar een fatsoenlijke desktop welke niet al te veel ruimte in beslag neemt maar sterk genoeg is om recente games op ultra te spelen. Mijn voorkeur ligt bij intel voor de processor en nvidia voor de videokaart. Voor dergelijke onderdelen is het gemakkelijk om vergelijkingen op te zoeken op internet, maar bijvoorbeeld van moederborden heb ik totaal geen verstand. Benieuwd wat jullie van mijn samenstelling vinden en advies of alternatieve hoor ik graag!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gaming!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1400 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een 500gb ssd, 16gb ram met een fatsoenlijke videokaart en processor.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies
.
Bij deze:
Ik ben momenteel bezig met het samenstellen van een game PC. Ik ben op zoek naar een fatsoenlijke desktop welke niet al te veel ruimte in beslag neemt maar sterk genoeg is om recente games op ultra te spelen. Mijn voorkeur ligt bij intel voor de processor en nvidia voor de videokaart. Voor dergelijke onderdelen is het gemakkelijk om vergelijkingen op te zoeken op internet, maar bijvoorbeeld van moederborden heb ik totaal geen verstand. Benieuwd wat jullie van mijn samenstelling vinden en advies of alternatieve hoor ik graag!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gaming!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1400 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een 500gb ssd, 16gb ram met een fatsoenlijke videokaart en processor.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies
Bij deze:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 329,- | € 329,- |
| 1 | ASRock Fatal1ty Z270 Gaming-ITX/ac | € 176,75 | € 176,75 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 6GT OC | € 334,95 | € 334,95 |
| 1 | Fractal Design Define Nano S Zwart | € 64,- | € 64,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 103 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS16G4D240FSB | € 133,95 | € 133,95 |