Enige tijd geleden zijn we verhuisd. Door het ontbreken van een watertoevoer voor een vaatwasser doen we de vaat nog met de hand. Toch willen we daar graag verandering in brengen. Ik heb wel een idee hoe dat te gaan doen, echter vind ik het verstandig dit eerst te laten checken door de wat verder gevorderde klussers 
Eerst een foto van de huidige situatie, dan de uitleg van m'n plan.

Het lijkt erop dat de leiding uit de muur een schroefdraad aansluiting heeft, waar nu de kraan op aangesloten zit. M'n idee was om er een Y-stuk tussen te zetten waarop ik aan een van de kanten van de splitsing de huidige kraan aansluiting op schroef en aan de andere kant een wasmachinekraan met ontluchting. Nu vermoed ik dat het een Y-stuk moet zijn met twee verschillende formaten uiteinden van het Y-stuk.
Klopt het wat ik bedacht heb en kan ik zo'n wasmachine kraan los van de muur hangend aan het Y-stuk zonder rusico bevestigen?
Hopelijk is m'n omschrijving duidelijk genoeg.
Eerst een foto van de huidige situatie, dan de uitleg van m'n plan.

Het lijkt erop dat de leiding uit de muur een schroefdraad aansluiting heeft, waar nu de kraan op aangesloten zit. M'n idee was om er een Y-stuk tussen te zetten waarop ik aan een van de kanten van de splitsing de huidige kraan aansluiting op schroef en aan de andere kant een wasmachinekraan met ontluchting. Nu vermoed ik dat het een Y-stuk moet zijn met twee verschillende formaten uiteinden van het Y-stuk.
Klopt het wat ik bedacht heb en kan ik zo'n wasmachine kraan los van de muur hangend aan het Y-stuk zonder rusico bevestigen?
Hopelijk is m'n omschrijving duidelijk genoeg.