ASUS STRIX 1070 8GB 475,- eu waard?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iegatus
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-04-2024
Mijn vraag
...
2e hands ASUS STRIX OC 8GB 1070 van Nvidia 475,- waard?

...

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Matthiassnoep
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-01 12:47
Voor 50 euro meer heb je n nieuwe gtx 1080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:46
2 woorden: mining hype

Doordat alle miners deze kaarten willen hebben zijn ze heel erg schaars nieuw te krijgen en als je ze al kunt krijgen zijn ze wel ~ €200.- duurder dan een paar maanden geleden, wat zich ook doorrekent bij de tweedehands prijzen.

Ga er maar vanuit dat naast de gebruikelijke waarde vermindering ze straks nog minder waard gaan worden doordat ze niet meer rendabel zijn om te minen maar ook omdat al die miners ze dan gaan verkopen.

Ik verwacht zelf dat dit gaat gebeuren zo rond het eerste kwartaal van 2018, prijzen van €100 - €150 zijn dan zeker geen uitzondering voor een GTX 1070.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XFlame
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21:06
Matthiassnoep schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 00:42:
Voor 50 euro meer heb je n nieuwe gtx 1080.
Dit dus.

categorie: Videokaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohanNL schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 18:38:
2 woorden: mining hype

Doordat alle miners deze kaarten willen hebben zijn ze heel erg schaars nieuw te krijgen en als je ze al kunt krijgen zijn ze wel ~ €200.- duurder dan een paar maanden geleden, wat zich ook doorrekent bij de tweedehands prijzen.

Ga er maar vanuit dat naast de gebruikelijke waarde vermindering ze straks nog minder waard gaan worden doordat ze niet meer rendabel zijn om te minen maar ook omdat al die miners ze dan gaan verkopen.

Ik verwacht zelf dat dit gaat gebeuren zo rond het eerste kwartaal van 2018, prijzen van €100 - €150 zijn dan zeker geen uitzondering voor een GTX 1070.
Bedankt voor dit advies ik was zelf aan het denken om mijn pc te gaan upgraden maar ik denk dat ik het toch maar even uitstel tot die tijd. _/-\o_
Pagina: 1