Irritant (moderatie)gedrag

Pagina: 1
Acties:
  • 1.128 views

Anoniem: 961019

Topicstarter
Ik wordt bij elke discussie omlaag gemod, ook als ik met feiten aankom.
Dat ik af en toe een -1 krijg kan ik me inkomen, maar het maakt niet meer uit.
Ik kan gewoon meepraten of er tegen in gaan - gewoon een -1 op mijn rekest.

Dit begint te lijken op een klopjacht.

Topicstarter
scheldpartijen en vernederingen in het openbaar
nieuws: AMD toont kostenbesparing van multichipontwerp Epyc-processors

Topicstarter
vernederingen
DeathMaster
@strontkar • 24 augustus 2017 15:17
Dat oeverloos gelul is komedie te noemen.
DeathMaster in 'nieuws: Amerikaanse rechter: reactievideo op YouTube kan onde...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

@Anoniem: 961019 wijzig even je post, in plaats om telkens een nieuwe post aan te maken, is wat overzichtelijker.

😆 - Denk ook eens om ;)

• DeathMaster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-11-2022
Als je even zoekt naar de comment waar 'oeverloos gelul' in staat, heb je al door dat ik op de verkeerde comment reageerde. Hell, ik wilde je zelfs naar dit topic toe verwijzen in de aangepaste versie.

spoiler:
Ik sta achter je hoor, want je hebt overduidelijk een rancuneus antifa-figuur boos gemaakt die je nu monddood probeert te maken zoals dat tuig altijd te werk gaat.

Topicstarter
DeathMaster schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:27:
[...]

Als je even zoekt naar de comment waar 'oeverloos gelul' in staat, heb je al door dat ik op de verkeerde comment reageerde. Hell, ik wilde je zelfs naar dit topic toe verwijzen in de aangepaste versie.

spoiler:
Ik sta achter je hoor, want je hebt overduidelijk een rancuneus antifa-figuur boos gemaakt die je nu monddood probeert te maken zoals de linksmensch altijd te werk gaat.
Mijn excuses daarvoor, ik zie dat er een klopjacht op me geopend is en zag dit duidelijk niet goed.
Nogmaals mijn excuses.

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:35
Terecht -1 want je bent off topic, je toon is onprettig en je zeurt over moderaties wat een punt aftrek is.
Bedoel je Anoniem: 961019 in 'nieuws: AMD toont kostenbesparing van multichipontwerp Epyc-pro... ?
Ook terecht -1 want wederom off topic, onprettige toon, etc.
Link ff naar directe berichten want anders moeten wij gaan zoeken waar je op doelt

Verder zit je hier in het verkeerde topic, je moet deze hebben: Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX

Ik reageer ff hier in de verwachting dat een moderator het wel zal verplaatsen en het dan denk ik handiger is dat alles bij elkaar staat.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Dit begint te lijken op een klopjacht.
Zelf heb ik geen modrechten, dus die -1's komen niet van mij, maar het valt me wel op dat je reacties doorgaans heel kort en vrij fel uitgesproken zijn.

Je reageert sinds je registratie eergisteren zo'n 60x per dag op berichten.

Tip: Neem ff pauze met reageren. Het is buiten lekker weer. Zo belangrijk zijn de comments van Tweakers.net niet. (We zijn maar nerds die over tech praten). Als je over een paar dagen nog steeds zin hebt om terug te komen, dan wordt er vast positiever gereageerd.

Nog een tip: Ik zou een nieuwe nick registreren. De eerste associatie die ik heb bij de term "strontkar" is "ergens de strontkar over uitstorten". Dat is niet zo'n goeie binnenkomer en zal (terecht of onterecht) niet helpen met wat moderatoren van je vinden.

Topicstarter
Ger schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:39:
[...]

Terecht -1 want je bent off topic, je toon is onprettig en je zeurt over moderaties wat een punt aftrek is.

[...]

Bedoel je Anoniem: 961019 in 'nieuws: AMD toont kostenbesparing van multichipontwerp Epyc-pro... ?
Ook terecht -1 want wederom off topic, onprettige toon, etc.

[...]

Link ff naar directe berichten want anders moeten wij gaan zoeken waar je op doelt

Verder zit je hier in het verkeerde topic, je moet deze hebben: Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX

Ik reageer ff hier in de verwachting dat een moderator het wel zal verplaatsen en het dan denk ik handiger is dat alles bij elkaar staat.
Ik heb hier ook maar meteen een screenshot van gemaakt, dank U voor uw schrijven.

Topicstarter
Keypunchie schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:43:
[...]

Zelf heb ik geen modrechten, dus die -1's komen niet van mij, maar het valt me wel op dat je reacties doorgaans heel kort en vrij fel uitgesproken zijn.

Je reageert sinds je registratie eergisteren zo'n 60x per dag op berichten.

Tip: Neem ff pauze met reageren. Het is buiten lekker weer. Zo belangrijk zijn de comments van Tweakers.net niet. (We zijn maar nerds die over tech praten). Als je over een paar dagen nog steeds zin hebt om terug te komen, dan wordt er vast positiever gereageerd.

Nog een tip: Ik zou een nieuwe nick registreren. De eerste associatie die ik heb bij de term "strontkar" is "ergens de strontkar over uitstorten". Dat is niet zo'n goeie binnenkomer en zal (terecht of onterecht) niet helpen met wat moderatoren van je vinden.
Okay goed advies, maar wat gaan jullie doen tegen al die pesterijen, want laatste keer dat ik gekeken heb, is dit illegaal en verboden, om iemand in het openbaar te vernederen en te kleineren.

In afwachting van Uw antwoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:13

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik zie meerdere problemen: jouw toon is niet prettig en je nickname laat mensen direct van het negatieve uitgaan, 'strontkar' is gewoon een slechte keuze. Voor dat laatste heb ik wel een oplossing, ik heb Anoniem: 451893 voor je in de aanbieding?

Verder niet dubbelposten, je kunt reacties gewoon samenvoegen. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:35
Wat zijn de "pesterijen"? Er is gewoon een duidelijke ModeratieFAQ en als ik die langs de genoemde berichten van jou leg kom ik gewoon uit op -1.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Topicstarter
Dirk schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:47:
Ik zie meerdere problemen: jouw toon is niet prettig en je nickname laat mensen direct van het negatieve uitgaan, 'strontkar' is gewoon een slechte keuze. Voor dat laatste heb ik wel een oplossing, ik heb Anoniem: 451893 voor je in de aanbieding?

Verder niet dubbelposten, je kunt reacties gewoon samenvoegen. :)
Je hebt het er nog steeds niet over, wat jullie aan die pesterijen en vernederingen gaan doen.Zou ik even
het telefoon nummer mogen weten, van jouw chef ?

712641

Zie ik nou dubbel, want dit stond toch ook al in het andere centrale topic?

• hoi3344
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06 19:42
Sommige mensen zijn zo blind, wauw; gewoon wauw ( en dan doel ik niet op jou maxi)

[ Voor 27% gewijzigd door hoi3344 op 24-08-2017 15:52 ]

• Dirk

Dirk

Anoniem: 961019 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:48:
[...]

Je hebt het er nog steeds niet over, wat jullie aan die pesterijen en vernederingen gaan doen.Zou ik even
het telefoon nummer mogen weten, van jouw chef ?
Ik zie hier twee zaken die aangepakt kunnen worden om 'die pesterijen en vernederingen' aan te pakken. Jouw nickname en je toon. Voor je nickname heb ik al een voorstel gedaan, je toon zul je zelf moeten aanpassen.
712641 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:51:
Zie ik nou dubbel, want dit stond toch ook al in het andere centrale topic?
Ik kan reacties afsplitsen. ;)
hoi3344 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:51:
Sommige mensen zijn zo blind, wauw; gewoon wauw
Reageer netjes of reageer niet...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Topicstarter
Ger schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:48:
Wat zijn de "pesterijen"? Er is gewoon een duidelijke ModeratieFAQ en als ik die langs de genoemde berichten van jou leg kom ik gewoon uit op -1.
Laat maar, ik neem contact op met mijn advocaat, daarbij overhandig ik alle screenshots ( voordat deze ge-edit waren ) en neem nog even wat screenshots van alle haat commentaar, wat er nog steeds bijkomt.

Mijn advocaat neemt, spoedig dan wel weer contact met het kantoor van Tweakers.net op

• Dirk

Dirk

Prima, dan wachten we dat af.

Aangezien wij als vrijwilligers geen zaken voor Tweakers mogen afhandelen waarbij advocaten betrokken zijn, zet ik dit topic op slot.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.