Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
eerstre Game pc om net als zijn broek wat spellen te spelen. dit zijn oa rocket legue, ARK MIneraft en evt BF1 hij heeft zijn Nintendo Switch verkocht om nu toch over te gaan naar Game P
Wat mag het systeem gaan kosten?
hopend op een een goed 750 euro excl monitor. mogelijk wat minder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee niets
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
basis ssd, harde schijf 1 videokaart en redelijk compacte kast.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
liefst een systeem .die meeste bang for buck heeft. en redelijke in de tijd mee kan.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
graag advies voor mijn zoontje, helaas niet al te veel kennis van mij. windows licentie kan hij via school voorgezet onderwijs krijgen. installatie kan een vriendje van hem doen of mee helpen.
ook heeft hij evt een kant en klaar systeem gezien in Duitsland. deze kan ik evt via vriend laten overkomen.
Vorige keer heb ik voor mijn oudste zoon , 2 jaar gelden, ook jullie hulp ingeroepen en veel aan gehad. zijn steem werkt nog steeds
hij kan via een vriend een gforce GTX 750 ti windwforce 2X oc 4 gb over kopen voor 75 euro.
is dit evt een goede optie? vorige keer heb ik ook via VenA een nvidia r9 280x kunnen kopen refurbished..
vergelijkbaar systeem wat hij kan kopen voor 750 euro in geheel is : https://www.otto.de/p/len...variationId=549852321-M24
lijst met samengevoegde onderdelen
graag hoop ik op reacties wat de beste oplossing is
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
eerstre Game pc om net als zijn broek wat spellen te spelen. dit zijn oa rocket legue, ARK MIneraft en evt BF1 hij heeft zijn Nintendo Switch verkocht om nu toch over te gaan naar Game P
Wat mag het systeem gaan kosten?
hopend op een een goed 750 euro excl monitor. mogelijk wat minder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee niets
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
basis ssd, harde schijf 1 videokaart en redelijk compacte kast.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
liefst een systeem .die meeste bang for buck heeft. en redelijke in de tijd mee kan.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
graag advies voor mijn zoontje, helaas niet al te veel kennis van mij. windows licentie kan hij via school voorgezet onderwijs krijgen. installatie kan een vriendje van hem doen of mee helpen.
ook heeft hij evt een kant en klaar systeem gezien in Duitsland. deze kan ik evt via vriend laten overkomen.
Vorige keer heb ik voor mijn oudste zoon , 2 jaar gelden, ook jullie hulp ingeroepen en veel aan gehad. zijn steem werkt nog steeds
hij kan via een vriend een gforce GTX 750 ti windwforce 2X oc 4 gb over kopen voor 75 euro.
is dit evt een goede optie? vorige keer heb ik ook via VenA een nvidia r9 280x kunnen kopen refurbished..
vergelijkbaar systeem wat hij kan kopen voor 750 euro in geheel is : https://www.otto.de/p/len...variationId=549852321-M24
lijst met samengevoegde onderdelen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1500X Boxed Wraith Spire koeler | € 180,- | € 180,- |
| 1 | Asus Prime A320M-K | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 Windforce 6G | € 260,50 | € 260,50 |
| 1 | Seagate Firecuda Compute, 1TB | € 59,88 | € 59,88 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 135,95 | € 135,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 95,20 | € 95,20 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 905,38 | |
graag hoop ik op reacties wat de beste oplossing is