Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunolan
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 26-08 21:14
hallo

ik heb sinds gister boot loop problemen na een beveiligings update ik ga proberen het op te lossen door middel van een hard reset als dat niet werkt terug voor een RMA en dan word het moeilijk want heb momenteel niet genoeg geld voor een nieuwe telefoon :(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Er zijn meerdere topics over bootloops van de Nexus; over het algemeen wordt een groot gedeelte hiervan onder garantie verholpen.

Aangezien je weinig vragen/discussie in je startpost hebt, vraag ik me af of je uberhaupt al de standaard-stappen hebt gevolgd en/of met de klantenservice hebt gesproken?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Kan prima in: [LG Nexus 5X] Ervaringen & Discussie

Even kort: telefoon aanmelden voor reparatie via het bedrijf waar je hem gekocht hebt.
Reken erop dat je hem 2 a 3 weken kwijt bent en als het onderzoeksbedrijf geen waterschade vindt dan krijg je hem gerepareerd terug.

Is een bekend probleem met de Nexus 5X waar ik zelf ook last van heb gehad. Niet langer dingen proberen maar gewoon opsturen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunolan
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 26-08 21:14
Oké zal ik doen ik heb al contact gehad met de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@teunolan er zijn meerdere mensen die dit probleem ervaringen met de Nexus 5x, dus wat dat betreft heb je een sterke zaak.

Echter is het niet nodig hier een los topic voor te openen, aangezien ook je vraag lijkt te ontbreken. Hier komt dus een slotje op.

Dit topic is gesloten.