Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommieboy154
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 29-05 15:56
Hallo Tweakers!

Ik ben aan het opruimen in huis en kwam mijn oude nes tegen maar heb geen flauw idee hoeveel die nu waard zijn. Want wil hem graag verkopen zodat iemand anders hier plezier van kan hebben

De NES is wat verkleurd en de 2 controllers die erbij zitten ook, Missen om een of andere reden 2 schroeven aan de onderkant (achterkant van de NES) waardoor je hem een beetje open kan trekken. De Nes gaat nog wel aan met een knipperend rood lampje, kan hem helaas niet uittesten aangezien ik de spellen die erbij zaten niet kan vinden. (Krijg voeding van een originele nintendo ac adapter.

Hoop dat een van jullie mij verder kan helpen :)

Foto's

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0k6MIYV.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yCVnCeJ.jpg

Beste antwoord (via tommieboy154 op 22-08-2017 12:43)

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:55

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Als je zeker weet dat je de spellen nog ergens hebt liggen zou ik die effe gaan zoeken, spellen zijn vaker meer waard dan de console zelf. Waarde is bepaald aan de staat van de NES, verkleuring, schade, schroeven (met 2 schroeven kan je wel stellen dat die open is geweest) en natuurlijk of die functioneel is.

Si vis pacem, para bellum

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-05 13:15
Gewoon even in V&A kijken lijkt me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:10
tommieboy154 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:31:
Hallo Tweakers!

Ik ben aan het opruimen in huis en kwam mijn oude nes tegen maar heb geen flauw idee hoeveel die nu waard zijn. Want wil hem graag verkopen zodat iemand anders hier plezier van kan hebben
Dan doe je hem toch voor een tientje weg :)

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
macciez schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:34:
[...]

Dan doe je hem toch voor een tientje weg :)
Dan koopt een 'handelaar' dat ding en gaat die hem met dikke winst verkopen zeker ;) Kijk op marktplaats en bij V&A wat er voor gevraagd wordt. Houdt er wel rekening mee dat je geen spellen hebt en ook niet zeker weet of hij het wel doet.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:55

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Als je zeker weet dat je de spellen nog ergens hebt liggen zou ik die effe gaan zoeken, spellen zijn vaker meer waard dan de console zelf. Waarde is bepaald aan de staat van de NES, verkleuring, schade, schroeven (met 2 schroeven kan je wel stellen dat die open is geweest) en natuurlijk of die functioneel is.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 16:34

Dennahz

Life feels like hell should.

De console zelf zal niet veel meer waard zijn, is niet bepaald in nieuwstaat. Spellen kunnen daarentegen behoorlijk duur/zeldzaam zijn tegenwoordig. Dus zou nog maar even zoeken ;)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Howto: prijsbepaling (oude) hardware ;) Beetje eigen inzet en je kan vast NES, onderdelen, games en spare-parts terugvinden op eBay en Marktplaats.

Daadwerkelijke waarde is altijd wat de gek ervoor geeft; een concreet antwoord is niet meer toegestaan (in Euro's / dollars / Yen) op GoT.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommieboy154
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 29-05 15:56
MAX3400 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:47:
Howto: prijsbepaling (oude) hardware ;) Beetje eigen inzet en je kan vast NES, onderdelen, games en spare-parts terugvinden op eBay en Marktplaats.

Daadwerkelijke waarde is altijd wat de gek ervoor geeft; een concreet antwoord is niet meer toegestaan (in Euro's / dollars / Yen) op GoT.
Ik zie het ook meer als een begin voor iemand projectje dan een compleet NES pakket :*)

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Wat een taxatietopics de laatste tijd... Zijn niet toegestaan hier en er valt genoeg te vinden op het internet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.