Helaas net te laat om iets van Sonos te bestellen! Even goed in de gaten houden hier.FunFair schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:25:
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, dat mag gevierd worden!
Daarom krijg je van fonQ een cadeaucode. Hiermee ontvang je direct
10% korting
Je persoonlijke cadeaucode is:
***members only***
*De code is geldig op alles m.u.v. boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig t/m 07-01-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
10% korting, geldig tot 10-01-2018
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl
Gebruikt, dank uSnikker schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:27:
10% korting, geldig tot 10-01-2018
***members only***
Anoniem: 683544
*Bericht verwijderd*
[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 683544 op 31-12-2017 13:23 ]
*knip* Dan kan je beter een topicreport aanmaken door op "Rapporteer" te klikken, dan het hier te posten. Dit zien wij, als mods zijnde, minder snel.
[ Voor 84% gewijzigd door Yorinn op 31-12-2017 13:57 ]
ApC_IcE schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:26:
[...]
no problem,
ik sta op het punt te bestellen bij FonQ maar ben elke keer net te laat
Members only:
Inloggen
Alstu, enkel vandaag geldig.
Is verlopen zegt hij
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 683544 op 31-12-2017 13:34 ]
Ik denk het, heb geprobeerd het in te voeren in mijn account, maar hij zegt verlopen..w.s. is het bij Fonq al 00.00DCNY schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:35:
Vreemd. Geldig t/m 31-12. Zou ie gelinkt zijn aan mijn account?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 683544 op 31-12-2017 13:40 ]
thanx voor de moeite maar werkt idd nietDCNY schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:32:
[...]
***members only***
Alstu, enkel vandaag geldig.
zonder de korting bestel ik mooi ergens anders
[ Voor 10% gewijzigd door ApC_IcE op 31-12-2017 13:43 ]
Helemaal offtopic, maar als je kunt wachten is het de moeite om even te mailen naar fonq.nl. Heb namelijk al een aantal keren een kortingscode van hun ontvangen door hun alleen te mailen met de vraag om een kortingscode. Het duurt alleen wel een paar dagen voordat ze reageren.ApC_IcE schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:39:
[...]
thanx voor de moeite maar werkt idd niet
zonder de korting bestel ik mooi ergens anders
Ik weet niet of er bij fonq een beleid is, maar ik mail altijd in de trend van "veel bestellingen bij jullie gedaan", "ik ben zielig", "ik weet dat het brutaal is", "maar heb je toch een kortingscode?"
[ Voor 17% gewijzigd door grote_oever op 31-12-2017 15:16 ]
Ik wacht mijn code hier rustig afgrote_oever schreef op zondag 31 december 2017 @ 15:15:
[...]
Helemaal offtopic, maar als je kunt wachten is het de moeite om even te mailen naar fonq.nl. Heb namelijk al een aantal keren een kortingscode van hun ontvangen door hun alleen te mailen met de vraag om een kortingscode. Het duurt alleen wel een paar dagen voordat ze reageren.
Ik weet niet of er bij fonq een beleid is, maar ik mail altijd in de trend van "veel bestellingen bij jullie gedaan", "ik ben zielig", "ik weet dat het brutaal is", "maar heb je toch een kortingscode?"
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Klopt het dat we je al een tijdje niet hebben gezien op fonQ.nl? Wij zetten onze
waardevolle klanten - zoals jij - graag in het zonnetje en daarom hebben we een
kleinigheidje voor je. Ga naar fonQ.nl en profiteer direct van
10% korting
10% korting
Members only:
Inloggen
Is inmiddels al gebruikt, helaas.cvheereveld schreef op maandag 1 januari 2018 @ 19:02:
Klopt het dat we je al een tijdje niet hebben gezien op fonQ.nl? Wij zetten onze
10% korting
***members only***
€5,- korting. Je persoonlijke cadeaucode is:
*De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig bij minimale besteding van €20,- en is geldig t/m 06-01-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Members only:
Inloggen
*De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig bij minimale besteding van €20,- en is geldig t/m 06-01-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Deze kortingscode is al gebruikt en daarom niet meer geldig.noo schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:11:
€5,- korting. Je persoonlijke cadeaucode is:
***members only***
Fijn dat mensen ook even reageren.
Anoniem: 1016417
*knip* Toen ik de laatste keer naar de topicwaarschuwing hier beneden keek, stond er nog steeds in dat vragen naar kortingscodes niet mag. Dat is in de tussentijd niet veranderd.
[ Voor 76% gewijzigd door Yorinn op 04-01-2018 21:45 ]
Gebruikt, bedankt!
Edit:
Wel ingevuld maar gaf een korting van €0,-, blijkbaar was iemand anders me dan net voor geweest
Edit:
Wel ingevuld maar gaf een korting van €0,-, blijkbaar was iemand anders me dan net voor geweest
[ Voor 76% gewijzigd door Migon op 05-01-2018 15:20 ]
Fijn dat diegene dan ook wat laat weten…Migon schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:49:
Gebruikt, bedankt!
Edit:
Fonq 5 euro korting bij besteding vanaf 20
(eenmalig bruikbaar)
Members only:
Inloggen
(eenmalig bruikbaar)
10% korting
*De code is geldig op alles m.u.v. boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig t/m 13-01-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Members only:
Inloggen
*De code is geldig op alles m.u.v. boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig t/m 13-01-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Vandaag €7,50 korting bij minimale besteding van €100 met de kortingscode
Alleen geldig op 15 januari 2018 op alles van fonQ behalve boeken en giftcards
Members only:
Inloggen
Alleen geldig op 15 januari 2018 op alles van fonQ behalve boeken en giftcards
10% korting bij Fonq t/m 19 januari:
Daarom krijg je van fonQ een cadeaucode. Hiermee ontvang je direct 10% korting
*De code is geldig op alles m.u.v. boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig t/m 19-01-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Members only:
Inloggen
*De code is geldig op alles m.u.v. boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig t/m 19-01-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
reeds gebruikt....
Waxina schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:27:
10% korting bij Fonq t/m 19 januari:
***members only***
Ga naar fonQ.nl en profiteer direct van
10% korting
*De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig en is geldig t/m 29-01-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
10% korting
Members only:
Inloggen
*De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig en is geldig t/m 29-01-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
5520 Wp op WZW PVOutput
€5,- korting
*De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig bij minimale besteding van €20,- en is geldig t/m 16-02-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Members only:
Inloggen
*De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig bij minimale besteding van €20,- en is geldig t/m 16-02-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Grrr bijna 
Ik moest alleen nog even giftcard opzoeken en toen was ie niet meer geldig.
Ik moest alleen nog even giftcard opzoeken en toen was ie niet meer geldig.
10% korting, geldig t/m 19-02-2018.
*De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig en is geldig t/m 19-02-2018.
Members only:
Inloggen
*De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig en is geldig t/m 19-02-2018.
*knip* Wat is er moeilijk aan de topicwaarschuwing? Er staat duidelijk in dat vragen naar kortingscodes niet de bedoeling is.
[ Voor 74% gewijzigd door Yorinn op 15-02-2018 20:58 ]
10% korting, geldig t/m 17-02-2018.
*De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig en is geldig t/m 17-02-2018.
Members only:
Inloggen
*De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig en is geldig t/m 17-02-2018.
[ Voor 6% gewijzigd door thethe2010 op 15-02-2018 21:41 ]
Code werkt, bestelling gedaan, top! Bedankt voor de kortingscode 😊
Voor de klanten van ABN Amro kun je hier eenmalig 10% korting aanvragen: Klik voor klantprogramma &Meer.
Geldt alleen voor wonen, koken en lifestyle lees ik net.Robberto schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 08:04:
Voor de klanten van ABN Amro kun je hier eenmalig 10% korting aanvragen: Klik voor klantprogramma &Meer.
Anoniem: 920977
Dit weekend krijg je 10% extra korting op sale items met de volgende actiecode: SALE10Q
Beste,
10% korting
*De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig en is geldig t/m 15-03-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
10% korting
Members only:
Inloggen
*De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig en is geldig t/m 15-03-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Have Fun Funske
funske schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:06:
Beste,
10% korting
***members only***
Gebruikt! Super bedankt, we hebben een prachtig cadeau voor het 25 jarig huwelijksjubileum van onze ouders kunnen kopen.funske schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:06:
Beste,
10% korting
***members only***
nee, is geldig op alle artikelen (uitgezonderd boeken en giftcards). Zo staat het in de app.tamaravb schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 08:54:
[...]
Geldt alleen voor wonen, koken en lifestyle lees ik net.
Bedankt voor het delen van je ervaring!
Met deze kortingscode ontvang je 5% korting op je volgende bestelling:
Direct shoppen met 5% korting op fonq.nl
*Deze kortingscode is eenmalig geldig tot 23-3-2018 op alles van fonQ behalve boeken en giftcards.
Members only:
Inloggen
*Deze kortingscode is eenmalig geldig tot 23-3-2018 op alles van fonQ behalve boeken en giftcards.
Have Fun Funske
Bedankt, ik heb de code inmiddels gebruikt.funske schreef op maandag 5 maart 2018 @ 15:14:
Bedankt voor het delen van je ervaring!
***members only***
Fonq
Kopieer de actiecode FONQ2018YAY en voeg deze toe aan je winkelwagentje om gebruik te maken van de actie. De code is geldig op alles van fonQ behalve op boeken en giftcards. De code is geldig t/m 25 maart 2018 bij minimale besteding van € 75. Niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Kopieer de actiecode FONQ2018YAY en voeg deze toe aan je winkelwagentje om gebruik te maken van de actie. De code is geldig op alles van fonQ behalve op boeken en giftcards. De code is geldig t/m 25 maart 2018 bij minimale besteding van € 75. Niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
^ €10,- generieke code.
Oh. Staat trouwens gewoon op de site.
En ik kreeg een mail omdat ik een trouwe klant ben
Oh. Staat trouwens gewoon op de site.
En ik kreeg een mail omdat ik een trouwe klant ben
[ Voor 68% gewijzigd door NeutraleTeun op 14-03-2018 21:51 ]
10% op alles bij Fonq.nl. Geldig tot en met 21/03
Members only:
Inloggen
Gebruikt zonder te melden...DjeezD schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 18:54:
10% op alles bij Fonq.nl. Geldig tot en met 21/03
***members only***
€ 5,- korting
Voorwaarden:
- bestelling min. € 50,-
- geldig t/m 30 april 2018
Members only:
Inloggen
Voorwaarden:
- bestelling min. € 50,-
- geldig t/m 30 april 2018
Kortingscode: FONQ2018YAY
Nu € 10 korting bij besteding van € 75
De code is geldig op alles van fonQ behalve op boeken en giftcards. De code is geldig t/m 25 maart 2018 bij minimale besteding van € 75. Niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
De code is geldig op alles van fonQ behalve op boeken en giftcards. De code is geldig t/m 25 maart 2018 bij minimale besteding van € 75. Niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
generieke code die heeft iedereen;)dragon2 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 17:30:
Kortingscode: FONQ2018YAY
Anoniem: 1054457
Zojuist gebruikt. Bedankt!dwaas schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 20:59:
***members only***
7,50 korting bij besteding van 50
geldig tot 31/5/2018
Dat het een algemene code is die ook op de website staat,dragon2 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 23:31:
[...]
Ja, daarom staat ie ook niet tussen <mo> tages. Your point being..?
Dat je dan dus niet hoeft te melden als je die gebruikt.
En het is de 14e al gemeld: FonQ kortingscodetopic

[ Voor 15% gewijzigd door ApC_IcE op 22-03-2018 08:44 ]
10% korting t/m vandaag geldig
Members only:
Inloggen
Zojuist gebruikt, dankjewel!wmeester schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:50:
10% korting t/m vandaag geldig
***members only***
5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5
€ 5,- korting bij besteding van € 50,- of meer:
Members only:
Inloggen
10% korting bij Fonq.nl:
*De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig en is geldig t/m 07-04-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Members only:
Inloggen
*De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig en is geldig t/m 07-04-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Thx!! BBQ hoes en nieuw rooster besteld. Laat de zon maar komen.equalrock schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 15:27:
10% korting bij Fonq.nl:
***members only***
10% korting bij Fonq.nl:
*De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig en is geldig t/m 19-04-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Members only:
Inloggen
*De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig en is geldig t/m 19-04-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets
Is gebruikt zonder te melden.Lrrr schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:28:
10% korting bij Fonq.nl:
***members only***
10% korting
*De code is geldig op alles m.u.v. boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig t/m 22-04-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
10% korting
Members only:
Inloggen
*De code is geldig op alles m.u.v. boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig t/m 22-04-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
👉🏻 Blog 👈🏻
Bedankt, gebruikt. En natuurlijk nog gefeliciteerd!kraades schreef op donderdag 12 april 2018 @ 14:31:
10% korting
***members only***
Nog maar even geldig, was 'em vergeten in m'n inbox.. Weet niet zeker of 'ie op andere accounts gaat werken, maar goed.
@Medico Fijn dat ik nog iemand ermee blij kon maken.Klopt het dat we je al een tijdje niet hebben gezien op fonQ.nl? Wij zetten onze
kleinigheidje voor je. Ga naar fonQ.nl en profiteer direct van 10% korting.
Je persoonlijke cadeaucode is: WINB276ZK2
*De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig en is geldig t/m 24-04-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
[ Voor 9% gewijzigd door S_Chief op 24-04-2018 22:33 ]
Dank je hiervoor.... Was al aan het wachten op een bon.S_Chief schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 22:23:
Nog maar even geldig, was 'em vergeten in m'n inbox.. Weet niet zeker of 'ie op andere accounts gaat werken, maar goed.
[...]
Net een mooie barazta bonenmaler gekocht voor lekkere espresse
Wist je dat wij elke dag ons assortiment uitbreiden met de mooiste producten
voor in en om het huis? Genoeg reden om weer een kijkje te nemen op fonQ.nl en
direct te profiteren van
10% korting
*De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig en is geldig t/m 02-05-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
direct te profiteren van
10% korting
Members only:
Inloggen
*De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig en is geldig t/m 02-05-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Gebruikt thnx!RinuX schreef op donderdag 26 april 2018 @ 09:37:
direct te profiteren van
10% korting
***members only***
Dankje wel ik heb deze gebruiktRinuX schreef op donderdag 26 april 2018 @ 09:37:
direct te profiteren van
10% korting
***members only***
10% korting cadeaucode is:
*De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig en is geldig t/m 13-05-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Members only:
Inloggen
*De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig en is geldig t/m 13-05-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
[ Voor 3% gewijzigd door thethe2010 op 03-05-2018 14:22 ]
Bedankt!thethe2010 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:35:
10% korting cadeaucode is:
***members only***
10% korting
*De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig en is geldig t/m 04-05-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Members only:
Inloggen
*De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig en is geldig t/m 04-05-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
[ Voor 3% gewijzigd door PKing83 op 04-05-2018 01:34 ]
Gebruikt, bedankt.PKing83 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:33:
10% korting
***members only***
*De code is geldig op alles m.u.v. boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig t/m 11-05-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Members only:
Inloggen
*De code is geldig op alles m.u.v. boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig t/m 11-05-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Gebruikt, bedankt!PKing83 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 18:27:
10% korting
***members only***
*De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig en is geldig t/m 10-05-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Anoniem: 1070457
BekijkBookmarkRapporteerQuote0Henk 'm!
nielsgaastra
10% korting, geldig t/m 11 mei:
Members only:
---
Gebuikt, bedankt!
nielsgaastra
10% korting, geldig t/m 11 mei:
Members only:
---
Gebuikt, bedankt!
10% Korting geldig t/m 26-5.
Members only:
Inloggen
Hij deed het bij mij ook nog dus ook gebruikt
€7,50 korting, minimale bestelwaarde €50:
Members only:
Inloggen
Gebruikt in ander topic.Dj-sannieboy schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:14:
€7,50 korting, minimale bestelwaarde €50:
***members only***
[ Voor 7% gewijzigd door Vitruvius op 24-05-2018 08:27 ]
€ 7,50 korting bij een minimale besteding van € 50,-:
Members only:
Inloggen
Gebruikt zonder te melden.DjeezD schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:02:
€ 7,50 korting bij een minimale besteding van € 50,-:
***members only***
Anoniem: 1076739
Nee, vragen is niet toegestaan.
[ Voor 77% gewijzigd door Señor Sjon op 28-05-2018 15:27 ]
https://www.abnamro.nl/nl/prive/en-meer/fonq/index.html
Doe er je voordeel mee, krijg je ook een 10% code
Doe er je voordeel mee, krijg je ook een 10% code
Niet
Let op:
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor FonQ
Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling.
• Discussies en/of shopreviews over FonQ
• Simpele vragen die FonQ ook kan beantwoorden
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor FonQ
Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling.
• Discussies en/of shopreviews over FonQ
• Simpele vragen die FonQ ook kan beantwoorden
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals