After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Nog een paar nieuwe
Kopieer de actiecode MOOIWONEN en voeg deze toe aan je winkelwagentje om gebruik te maken van de actie. Geldig t/m 26-08-2017.
Actievoorwaarden:
Vandaag geldig op het gehele assortiment wonen & design van fonQ. De code is eenmalig geldig op je bestelling bij minimale besteding van € 200. Niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
https://www.fonq.nl/campagne/mooiwonen/
*Actievoorwaarden:
De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve op boeken, giftcards en de designmerken HAY, Kartell, Lightyears, Muuto, &tradition en Vitra. De code is t/m 6 september 2017 geldig bij minimale besteding van € 50. Niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Thanks voor de kortingscodeschakenraadjuh schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:00:
€ 10,- korting bij fonq.
***members only***
*Actievoorwaarden:
De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve op boeken, giftcards en de designmerken HAY, Kartell, Lightyears, Muuto, &tradition en Vitra. De code is t/m 6 september 2017 geldig bij minimale besteding van € 50. Niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Thanks!schakenraadjuh schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:00:
€ 10,- korting bij fonq.
***members only***
*Actievoorwaarden:
Wise enough to play the fool
Nu € 10 korting bij besteding boven € 50*. Kopieer de actiecodeMembers only:en voeg deze toe aan je winkelwagentje om gebruik te maken van de actie.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Actievoorwaarden:
*De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve op boeken, giftcards en de designmerken HAY, Kartell, Lightyears, Muuto, &tradition en Vitra. De code is t/m 6 september 2017 geldig bij minimale besteding van € 50. Niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Bedankt!! Mijn dochter blijgemaakt met een spel dat zo dolgraag wilde
Is de zelfde code als ik had, dus schijnbaar geen eenmalige/persoonlijke code.foekie01 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:23:
[...]
Hier die van mij![]()
Veel plezier ermee.
***members only***
Het is een generieke code, ik heb deze ook in mijn email gekregen.schakenraadjuh schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:00:
€ 10,- korting bij fonq.
***members only***
*Actievoorwaarden:
Canon 6d II | Canon 16-35 2.8L; 24-104 4L; 70-200 4L; 100 2.8L; 24 2.8 IS USM; 50 1.8
Ik ook inderdaad. Denk dat ie dus onbeperkt bruikbaar is binnen de voorwaarden. Doe er uw voordeel meeBlue Knight schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:42:
[...]
Het is een generieke code, ik heb deze ook in mijn email gekregen.
Dankjewel! Ook ik kon 'm gebruiken! 😀schakenraadjuh schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:00:
€ 10,- korting bij fonq.
***members only***
*Actievoorwaarden:
Dank je, gebruikt.foekie01 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:23:
[...]
Geen persoonlijke code blijkbaar.
Dus meerdere mensen kunnen de code waarschijnlijk gebruiken.
***members only***
Dank je, gebruikt!daupie schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 08:44:
***members only***
Interessant, een variant op de al bekende recente code, misschien ook generiek?
Je persoonlijke cadeaucode is:
*De code is geldig op alles m.u.v. boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig t/m 15 september 2017. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Erg bedankt, ik heb de code inmiddels gebruikt.P.C.Simonis schreef op woensdag 6 september 2017 @ 00:10:
10% korting
***members only***
*De code is geldig op alles m.u.v. boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig t/m 15 september 2017. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Anoniem: 606979
De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve op boeken, giftcards en de designmerken HAY, Kartell, Lightyears, Muuto, &tradition en Vitra. De code is t/m 9 september 2017 geldig bij minimale besteding van € 50. Niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
edit: zie dat deze al eerder gepost is, is dan inderdaad een generieke code!
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 606979 op 08-09-2017 23:32 ]
Helaas allemaal al gebruikt (zonder bedankjes blijkbaar), toch bedankt voor het delen!MarcelGr schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 18:54:
€7,50 korting bij besteding vanaf €50,=
***members only***
***members only***
***members only***
Geniet maar tweak met mate
MSC92018MSC
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Gebruikt, bedankt! 🤗enigmafan schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:00:
Generieke code, 10 euro korting op bestelling van 50+ euro. Geldig t/m 30/9.
MSC92018MSC
Gebruikt, dank je wel!!enigmafan schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:00:
MSC92018MSC
*De code is geldig op alles m.u.v. boeken, giftcards en de merken &tradition, HAY, Kartell, Lightyears, Muuto en Vitra. De code is eenmalig geldig en is geldig t/m 24 september 2017. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Top, gebruiktenigmafan schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:00:
MSC92018MSC
Dank, ik ga (hopelijk) nooit meer m'n sleutels kwijt raken:enigmafan schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:00:
MSC92018MSC
https://www.fonq.nl/produ...ooth-tracker-2-st/222199/
Helaas al gebruikt.thethe2010 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 23:47:
10% Korting
***members only***
*De code is geldig op alles m.u.v. boeken, giftcards en de merken &tradition, HAY, Kartell, Lightyears, Muuto en Vitra. De code is eenmalig geldig en is geldig t/m 24 september 2017. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.

Tevens maak je kans op een kookpakket als je met MasterCard betaald. Vul het formulier in.
https://www.fonq.nl//camp...ls%20september%20reminder
[ Voor 211% gewijzigd door Wasabi! op 26-09-2017 09:45 ]
€7,50 bij €50 besteding tot (ergens) in november
Is helaas al gebruikt.Larick schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:32:
BOOMERANG
€7,50 bij €50 besteding tot (ergens) in november
Vreemd, hij leek me generiek omdat hij op van die Boomerang cards geprint stond. Ik zal kijken of ik de card nog heb.
ACTIECODE:
* De aanbieding bestaat uit een korting van € 7,50 op bestellingen van minimaal € 50 bij fonQ, en geldt van 27 september t/m 11 oktober 2017. De aanbieding geldt op alles van fonQ.nl met uitzondering van boeken, giftcards en de designmerken HAY, Kartell, Lightyears, Muuto, &tradition en Vitra. De actiecode kan slechts één keer per PayPal-rekening worden gebruikt en geldt niet in combinatie met andere voucher- en kortingscodes. De aanbieding geldt in Nederland voor gebruikers met een Nederlandse PayPal-rekening, die hun bestelling afrekenen met PayPal.
Zelfde voorwaarden als hierboven alleen tot 30 oktober.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Bedankt! 2x gebruikt voor twee aparte bestellingen met dezelfde CC, met 10 euro korting per keer...enigmafan schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:00:
MSC92018MSC
Thanks!Wasabi! schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:41:
[Veel shopplezier met de € 10 kortingscode van Mastercard Priceless Specials! Kortingscode: MSC92018MSC]
Tevens maak je kans op een kookpakket als je met MasterCard betaald. Vul het formulier in.
https://www.fonq.nl//camp...ls%20september%20reminder
Gebruikt. Dankjewel.Famous schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:07:
***members only***
Zelfde voorwaarden als hierboven alleen tot 30 oktober.
7,50 euro korting bij besteding van van 50 euro
Te gebruiken tot 31 oktober, maar zal snel genoeg gebruikt worden
Graag melden na gebruik.
Gebruikt, erg bedankt!RedRayMann schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 18:34:
Fonq coupon
Te gebruiken tot 31 oktober, maar zal snel genoeg gebruikt worden![]()
***members only***
Graag melden na gebruik.
[ Voor 88% gewijzigd door Yorinn op 04-10-2017 21:39 ]
Deze code voor betalen met paypal werkt ook gewoon als je betalen met iDeal gebruiktGoemies schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:06:
***members only***
* De aanbieding bestaat uit een korting van € 7,50 op bestellingen van minimaal € 50 bij fonQ, en geldt van 27 september t/m 11 oktober 2017. De aanbieding geldt op alles van fonQ.nl met uitzondering van boeken, giftcards en de designmerken HAY, Kartell, Lightyears, Muuto, &tradition en Vitra. De actiecode kan slechts één keer per PayPal-rekening worden gebruikt en geldt niet in combinatie met andere voucher- en kortingscodes. De aanbieding geldt in Nederland voor gebruikers met een Nederlandse PayPal-rekening, die hun bestelling afrekenen met PayPal.
Anoniem: 282436
Al gebruikt helaas.ApC_IcE schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:39:
Fonq coupon
***members only***
[ Voor 79% gewijzigd door Yorinn op 08-10-2017 20:39 ]
*De code is geldig op alles m.u.v. boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig t/m 19 november 2017. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Top! Gebruikt voor een mooie nieuwe prullenbak. Thnx!!jmaas schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 22:37:
€7,50 euro korting bij fonq bij minimale besteding van €50.
***members only***
*De code is geldig op alles m.u.v. boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig t/m 19 november 2017. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Lijkt meerdere malen te gebruiken te zijn. Bedankt!jmaas schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 22:37:
***members only***
Gebruikt en werkt nog, bedankt!jmaas schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 22:37:
***members only***
Fonq coupon
Helaas al gebruikt door iemand..ApC_IcE schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 23:04:
Ik blijf tanken
Fonq coupon
***members only***
Ook gebruikt, dank!jmaas schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 22:37:
***members only***
Te gebruiken tot en met 27-10-2017
Gebruikt; nog van harte en bedankt!arjoderoon schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 21:12:
Omdat ik gisteren jarig was, 10% korting bij fonq:
***members only***
Gefeliciteerd! Helaas is de code gebruikt zonder te vermelden.DjeezD schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 21:09:
Kortingscode van 10% bij Fonq.nl
***members only***
Te gebruiken tot en met 27-10-2017
• Uw persoonlijke kortingscode is geldig op alle producten op fonQ met uitzondering van boeken & giftcards.
• Deze persoonlijke kortingscode is eenmalig geldig en niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
• Met deze kortingscode ontvangt u € 10,00 korting bij een minimale bestelwaarde van € 50,-
• Geldig t/m 30 november 2018.
[ Voor 134% gewijzigd door Yorinn op 23-10-2017 20:14 ]
Te gebruiken tot en met
31-10-2017
Ik heb Boomerang gebruikt.roycerolls schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 00:30:
Boomerang werkt
Bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door TiesD op 26-10-2017 20:01 ]
Members only:
Te gebruiken tot en met 19-11-2017
Geldig t/m 31 oktober bij besteding van € 50,- of meer. Behalve op boeken, giftcards en designmerken en niet in combinatie met andere kortingsbonnen.
Anoniem: 275662
Gebruikt voor een strijkijzer, bedankt!Magic6399 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:02:
€7,50 korting bij besteding vanaf €50,- bij Fonq.nl
***members only***
Geldig t/m 31 oktober bij besteding van € 50,- of meer. Behalve op boeken, giftcards en designmerken en niet in combinatie met andere kortingsbonnen.
Gebruikt voor een dikke bestelling, mijn dank is groot!vunl schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:50:
€7,50 korting bij besteding vanaf €50,- bij Fonq.nl
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Te gebruiken tot en met 19-11-2017
Gebruikt, bedankt!NY89 schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:26:
Alleen vandaag nog.. U krijgt 10% korting op uw bestelling, via uw persoonlijke online kortingscode. Geldig t/m 6 november 2017.
***members only***
gelding tot 17-11, eenmalig te gebruiken.
tijd voor wat klusjes!
Op deze heugelijk dag heb ik deze korting gebruikt, thnx!s0ulmaster schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:29:
op deze heugelijke dag ga ik hierbij een 10% kortingcoupon weggeven, daar ik nooit bij FonQ bestel.
***members only***
gelding tot 17-11, eenmalig te gebruiken.
Wist je dat wij elke dag ons assortiment uitbreiden met de mooiste producten
voor in en om het huis? Genoeg reden om weer een kijkje te nemen op fonQ.nl en
direct te profiteren van €5,- korting
*De code is geldig op alles m.u.v. boeken, giftcards en de merken &tradition, HAY, Kartell, Lightyears, Moooi, Muuto, Petite Friture en Vitra. De code is eenmalig geldig bij minimale besteding van €20,- en is geldig t/m 09-11-2017. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
We hebben nog een klok nodig, vanavond even met de vrouw des huizes bespreken welke het wordt en dan bestellen met deze code.QFX23 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:08:
Beste,
Wist je dat wij elke dag ons assortiment uitbreiden met de mooiste producten
voor in en om het huis? Genoeg reden om weer een kijkje te nemen op fonQ.nl en
direct te profiteren van €5,- korting
***members only***
*De code is geldig op alles m.u.v. boeken, giftcards en de merken &tradition, HAY, Kartell, Lightyears, Moooi, Muuto, Petite Friture en Vitra. De code is eenmalig geldig bij minimale besteding van €20,- en is geldig t/m 09-11-2017. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Dank
edit:
Lekker dan, wil ik zojuist de klok gaan bestellen met deze code is de code al gebruikt.
Ik dacht dat het kwam doordat ik vanmiddag de code had ingevoerd, maar bedacht eerst vanavond nog even thuis te overleggen en dus mijn winkelmandje weer leeg gemaakt. Contact gezocht met de helpdesk, blijkt de code inderdaad vanmiddag gebruikt te zijn maar voor een ander product. Eén of andere lurker heeft de code gebruikt zonder het hier te melden. Toch jammer van zo'n iemand. Thnx iChaos voor je berichtje waarin je laat weten dat jij de code per ongeluk voor me weg gekaapt hebt. Ik waardeer het.
[ Voor 26% gewijzigd door 13art op 07-11-2017 21:32 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Kortingscode: MOOIELAMP
Omschrijving : 20% korting op geselecteerde lampen
Geldig: t/m 13.11.2017
www.fonq.nl
De selectie: https://www.fonq.nl/produ...17/categorie-verlichting/
[ Voor 30% gewijzigd door Yorinn op 07-11-2017 20:33 ]
Shit, sorry manl3art schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:46:
[...]
We hebben nog een klok nodig, vanavond even met de vrouw des huizes bespreken welke het wordt en dan bestellen met deze code.
Dank
edit:
Lekker dan, wil ik zojuist de klok gaan bestellen met deze code is de code al gebruikt.
Ik dacht dat het kwam doordat ik vanmiddag de code had ingevoerd, maar bedacht eerst vanavond nog even thuis te overleggen en dus mijn winkelmandje weer leeg gemaakt. Contact gezocht met de helpdesk, blijkt de code inderdaad vanmiddag gebruikt te zijn maar voor een ander product. Eén of andere lurker heeft de code gebruikt zonder het hier te melden. Toch jammer van zo'n iemand.
Gebruikt, thanks!cvheereveld schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:18:
Fonq.nl 7,50 korting vanaf 50 euro bestelling, geldig tot 19-11-17
***members only***
*De code is geldig op alles m.u.v. boeken, giftcards en de merken &tradition, HAY, Kartell, Lightyears, Moooi, Muuto, Petite Friture en Vitra
Je persoonlijke cadeaucode is: WINBXSZ8R8
Thanks!!danields schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 14:59:
Fonq 5 euro korting
Je persoonlijke cadeaucode is: WINBXSZ8R8
*De code is geldig op alles m.u.v. boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig t/m 19-12-2017. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Bedankt!BFD_WD schreef op maandag 11 december 2017 @ 08:33:
10% korting
***members only***
*De code is geldig op alles m.u.v. boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig t/m 19-12-2017. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
De code is eenmalig geldig op alles van fonQ.nl behalve boeken & giftcards. Je code is eenmalig geldig t/m 31 december 2017. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Gebruikt. Bedankt!Mistraller schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:57:
5 euro korting bij FonQ.
***members only***
De code is eenmalig geldig op alles van fonQ.nl behalve boeken & giftcards. Je code is eenmalig geldig t/m 31 december 2017. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Bedankt! Een mooi kerstcadeau kunnen bestellen.
[ Voor 78% gewijzigd door Yorinn op 17-12-2017 18:51 ]

€7,50 korting bij minimale besteding van €100,- bij FonQ. Alleen vandaag (20-12) geldig.
[ Voor 6% gewijzigd door Yorinn op 20-12-2017 15:00 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Daarom krijg je van fonQ een cadeaucode. Hiermee ontvang je direct
10% korting
*De code is geldig op alles m.u.v. boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig t/m 07-01-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Gefeliciteerd en tnx. Code gebruikt voor nieuwe wasmandenFunFair schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:25:
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, dat mag gevierd worden!
Daarom krijg je van fonQ een cadeaucode. Hiermee ontvang je direct
10% korting
***members only***
*De code is geldig op alles m.u.v. boeken & giftcards. De code is eenmalig geldig t/m 07-01-2018. De code is niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor FonQ
Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling.
• Discussies en/of shopreviews over FonQ
• Simpele vragen die FonQ ook kan beantwoorden
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals