Eerder al een topic gestart vanwege een (vervangende) accu die snel leeg liep: HP Pavilion g6-2007sd accu snel leeg
Nu ben ik even verder en inmiddels een nieuwe accu gekregen die weer niet werkt met mijn laptop. Hij valt op willekeurige momenten uit. Ze zeggen nu eigenlijk dat het probleem bij mij kant ligt:
Wat ze mij aanbieden is een 'premium' batterij die niet origineel is maar wel dezelfde chip gebruikt als de officiële batterij van HP:
Nu ben ik even verder en inmiddels een nieuwe accu gekregen die weer niet werkt met mijn laptop. Hij valt op willekeurige momenten uit. Ze zeggen nu eigenlijk dat het probleem bij mij kant ligt:
Hoe kan zo'n probleem bij mijn laptop liggen? Want ik heb nu de oude batterij er in van HP de originele en die valt idd ook voor de 15% uit, maar die capaciteit is ook sterk afgenomen.Onze excuses, het lijkt erop dat de accu hier niet goed verwerkt was.
We hebben de accu getest en deze blijkt helemaal goed te functioneren.
Het probleem ligt dus of bij uw laptop of bij het feit dat de laptop geen replacement accepteert.
We kunnen u alsnog een premium opsturen waar een bijbetaling bij vereist is, zoals eerder gezegd kan deze met een korting verzonden worden.
Wat ze mij aanbieden is een 'premium' batterij die niet origineel is maar wel dezelfde chip gebruikt als de officiële batterij van HP:
Tevens;Wanneer u een omruiling wenst naar een premium, zal hiervoor door u een bedrag bijbetaald moeten worden. Dit zal het prijsverschil van €26,00 zijn.
Om u tegemoet te komen kunnen wij u een extra korting aanbieden, waardoor u slechts €17,50 hoeft te betalen voor de premium accu.
Ik heb geen idee wat te doen, maar zelf zou ik heel graag willen weten of ik kan checken of het probleem aan mijn laptop ligt. Tevens wat zouden jullie doen, bijbetalen voor de premium? Ze kunnen in principe alles zeggen, dat de accu wel goed is bijv terwijl dit niet juist is.Zoals eerder vermeld komen wij bij HP eigenlijk bijna nooit comptabiliteitsproblemen tegen met replacement accu's maar wij zullen de accu na ontvangst natuurlijk opnieuw doormeten. Wanneer daar geen probleem in terug te vinden is kan het nog geprobeerd worden met de premium variant van deze accu maar een andere oplossing is er dan niet meer.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.