Kennis van mij is nu in Frankrijk op vakantie. Van te voren zei hij dat hij geen Whatsapp contact kon hebben tijdens zijn vakantie. Dit zou buiten zijn bundel vallen ofzo.. Ik heb geen idee. Sinds hij op vakantie is , is Ijn profiel foto ook weg. Ik app hem bewust niet omdat hij daar om gevraagd heeft. Geen zin om de hele situatie te beschrijven maar ik begin nu te twijfelen en ineens vraag ik me af of hij me misschien geblokkeerd heeft. Of kan het echt zo zijn dat hij zodra hij weer in NL is, zijn profielfoto er weer staat..??
Frankrijk valt gewoon binnen de EU en sinds 1 juli valt data binnen de EU binnen je bundel, dus dat deel is al niet waar.
Verder valt er weinig zinnigs over te zeggen, foto kan weg zijn vanwege meerdere redenen (geblokkeerd zijn is daar 1 van).
Verder valt er weinig zinnigs over te zeggen, foto kan weg zijn vanwege meerdere redenen (geblokkeerd zijn is daar 1 van).
The devil is in the details.
App hem? Als het buiten z'n bundel valt heeft die z'n internetverbinding uit staan en ziet hij het verschijnen als die weer thuis is.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik wil hem nu niet appen dat heeft bepaalde redenen. Maar mocht hij zijn internetverbinding uit hebben staan verdwijnt daarmee dan ook zijn profiel foto?
Als je internet weg valt (of uit zet) gaan je profiel foto en "Laatst gezien" niet weg. Als die wel beide weg zijn : Je bent geblokkeerd.
Owner of DBIT Consultancy
En als 'ie terug is van vakantie dan 'mag' of 'kan' je 'm opeens weer wel WhatsAppen?Anoniem: 960705 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:05:
Ik wil hem nu niet appen dat heeft bepaalde redenen.
In de meeste gevallen niet.Maar mocht hij zijn internetverbinding uit hebben staan verdwijnt daarmee dan ook zijn profiel foto?
In geen enkel geval zelfs, je profielfoto staat op de Whatsapp servers, dus die doet t ook als de telefoon van de ontvanger uit is of geen internet heeft !
Misschien wil diegene op vakantie niet de hele dag op zijn telefoon kijken
My favorite programming language is solder.
Hulde voor de extreem duidelijke topictitel. Dekt echt de lading.
[ Voor 19% gewijzigd door Sanction op 21-08-2017 15:10 ]
Sure, als je niks verandert dan blijft 'ie staan, maar het zou kunnen dat 'ie net z'n foto verandert, maar zo'n trage verbinding heeft dat het mislukt oidDennusB schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:08:
[...]
In geen enkel geval zelfs, je profielfoto staat op de Whatsapp servers, dus die doet t ook als de telefoon van de ontvanger uit is of geen internet heeft !
Alhoewel ik ook wel eens foto's zie verdwijnen, die later wel weer te voorschijn komen, zelfs bij m'n ouders, die me echt niet geblokkeerd zullen hebben
Je hebt gewoon prima internet hoor in Frankrijk (paar weken geleden nog geweest). Daarnaast hebben ze overal Wifi. Ik ben nog nooit geblokt dus weet ook niet wat er dan gebeurd.
Maar goed hij wil niet geappt worden en jij wil hem niet appen dus wat is het probleem?
Maar goed hij wil niet geappt worden en jij wil hem niet appen dus wat is het probleem?
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
- Het is niet zo dat je iemands profielfoto niet meer kan zien wanneer iemand op vakantie is, of offline is.
- Het is wel zo dat je geen profielfoto meer ziet wanneer iemand je geblokt heeft.
- Het verhaal van 'geen internet' is onzin; in de EU heb je zelfs met prepaidbundels gewoon gratis data.
We weten het fijne niet van het verhaal natuurlijk, maar ik heb mijn vermoedens dat deze persoon geen contact met je wil op dit moment.
- Het is wel zo dat je geen profielfoto meer ziet wanneer iemand je geblokt heeft.
- Het verhaal van 'geen internet' is onzin; in de EU heb je zelfs met prepaidbundels gewoon gratis data.
We weten het fijne niet van het verhaal natuurlijk, maar ik heb mijn vermoedens dat deze persoon geen contact met je wil op dit moment.
De kern van dit verhaalFrostbite schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:10:
[ Voor 35% gewijzigd door Richh op 21-08-2017 15:33 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zet m dan uit, blokkeren gaat dan een beetje ver xDPuch-Maxi schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:09:
Misschien wil diegene op vakantie niet de hele dag op zijn telefoon kijken
Er zijn 2 opties:Anoniem: 960705 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:56:
Ik app hem bewust niet omdat hij daar om gevraagd heeft.
1: hij kijkt niet naar whatsapp tijdens zijn vakantie, dan boeit het niet of jij wel of niet iets stuurt, hij ziet het toch niet.
2: hij kijkt wel, dan is hij wel geïnteresseerd in berichten maar niet die van jou. Trek je conclusies
Niet altijd hoorRichh schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:10:
Buitenland
Het is met Simyo Prepaid niet mogelijk om te internetten in het buitenland. Met een Sim Only abonnement kun je wél in het buitenland internetten. Meer informatie over overstappen naar een Sim Only abonnement vind je hier.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Fair enough! Bijzonder wel; ik ken meerdere mensen bij supermarktproviders zoals Jumbo Mobiel die zonder problemen in het buitenland kunnen internetten
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nee het is niet mijn baas. Die had me wel mogen blokken.
De persoon waar het wel omgaat kan ik nu niet appen. Die afspraak hebben we gemaakt omdat we beiden tijd nodig hebben om ergens over na te denken.
Na de vakantie zou hij weer contact met me opnemen via de app.
Ik wil hem die tijd geven . Het verbaasde me alleen dat zijn profiel foto weg was vanaf het moment dat hij in Frankrijk is.
Als hij me geblokt heeft trek ik daar idd mijn conclusie uit. Ik vroeg me alleen af hoe ik daar achter kan komen zonder hem ' lastig ' te vallen
De persoon waar het wel omgaat kan ik nu niet appen. Die afspraak hebben we gemaakt omdat we beiden tijd nodig hebben om ergens over na te denken.
Ik wil hem die tijd geven . Het verbaasde me alleen dat zijn profiel foto weg was vanaf het moment dat hij in Frankrijk is.
Als hij me geblokt heeft trek ik daar idd mijn conclusie uit. Ik vroeg me alleen af hoe ik daar achter kan komen zonder hem ' lastig ' te vallen
In plaats van jezelf gek maken zou ik gewoon afwachten of 'ie je een bericht stuurt na z'n vakantie. Doet 'ie dat niet, dan kan je dáár een conclusie uit trekken, in plaats van nu stalkertje te spelenAnoniem: 960705 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:37:
Hij is vast even lekker weg met z'n gezin.
Is natuurlijk leuker om dat te doen zonder geappt te worden door de "bij" gevallen.
Zodra hij weer terug is zal hij wel weer online komen.
Is natuurlijk leuker om dat te doen zonder geappt te worden door de "bij" gevallen.
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Tja, als je t echt wil weten moet je m toch wat sturen. Kijken of t word afgeleverd. Geen zin om dat te testen? Stuur hem een SMS, kost hem niets (ook niet in het buitenland) dus dan is z'n smoes over dat internet gezeur ook niet meer van toepassing.Anoniem: 960705 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:37:
Leuk dat jullie zelf conclusies trekken en er al een gezin bij betrekken . Bedankt voor de reacties. Ik weet voor nu even genoeg.
...dat denk jijHahn schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:10:
[...]
zelfs bij m'n ouders, die me echt niet geblokkeerd zullen hebben
Zie: https://faq.whatsapp.com/nl/general/21092978Anoniem: 960705 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:37:
Daarnaast las ik op een site dat je een contact die jou geblocked heeft niet kan toevoegen aan een nieuwe groep. Je krijgt dan een foutmelding.
Aan de andere kant kun je ook een gezamelijk contact vragen of die persoon wel contact krijgt of kan zien wanneer hij voor het laatst online is geweest.
En anders hem gewoon de tijd en rust gunnen...
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik heb even een titel change gedaan, ik hoop dat dat de lading wat beter dekt dan de oude
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Geen profielfoto meer bij Whatsapp contacT, wat betekenT dit?janvanduschoten schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 17:24:
Ik heb even een titel change gedaan, ik hoop dat dat de lading wat beter dekt dan de oude
Misschien nog een kleine update nodig?
Ik zat aan de max aantal tekens van een topic titel zie ik, nu gefixeld. Thanks!
[ Voor 11% gewijzigd door janvanduschoten op 21-08-2017 17:30 ]
De laatste tijd heb ik ook wel eens bij random contacten dat de profielfoto weg is. Kijk ik een uur later weer eens dan is de foto er weer. Die contacten hebben mij niet geblokkeerd.
Ios11 en WhatsApp 2.17.50
Ios11 en WhatsApp 2.17.50
Misschien dat je daar achter kunt komen. Het is echter een beetje onderdeel van het "design" dat je daar niet achter kunt komen.Anoniem: 960705 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:37:
Dame..... really? Zit je continu op te letten of iemand een profielfoto heeft of niet? Zoals velen vandaag de dag zeggen: O-M-G....Anoniem: 960705 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 07:22:
Zijn profielfoto is er weer hoor!
Gast ? TS is een VrouwSbakker1982 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 07:31:
[...]
Gast..... really? Zit je continu op te letten of iemand een profielfoto heeft of niet? Zoals vele vandaag de dag zeggen: O-M-G....
Gezien alle berichten denk ik dat jullie een relatie gehad hebben en dat hij niet weet of hij verder wilde gaan. Hij ging naar het buitenland (vakantie) om daar over na te denken. Jij bent nog verliefd en wil graag bij hem blijven. Vandaar dat ze nu gefocust bent op Whatsapp en of hij je misschien niet blokt. En nu reageer je ontzettend blij dat je zijn profielfoto weer ziet. Als in hij heeft me niet geblokt dus is er nog een kans dat het goed komt.Anoniem: 960705 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 07:22:
(Ok hoever zit ik ernaast ?
[ Voor 52% gewijzigd door Frostbite op 24-08-2017 07:40 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
Misschien had hij je uit (zijn) veiligheid geblokkeerd. Dat zou je kunnen testen door een bericht te sturen - dan komt er slechts 1 vinkje.Anoniem: 960705 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 07:22:
Mogelijk had hij je als contact verwijderd en afhankelijk van zijn privacy instellingen zag je dan zijn foto niet. Misschien heeft hij nu bijvoorbeeld zijn foto voor iedereen beschikbaar gezet ipv enkel voor contacten. Datzelfde zou hij kunnen doen met bijvoorbeeld zijn "laatst gezien" status.
Ik ben benieuwd of je een we het verdere vervolg mogen lezen in een ander topic
Sowieso moet je niet teveel waarde hechten aan WhatsApp (mate van Online, etc), staar je niet blind. Mensen zijn erg goed in conclusies trekken op basis van Online status alleen al.
Ik denk dat je geblokkeerd bent was.
Laten we eerlijk zijn, wanneer iemand ineens geen profielfoto meer heeft valt het gewoon op, omdat het bijna nooit voorkomt. Het valt nog meer op wanneer deze persoon hoog staat in je lijst met gesprekken.
Deze persoon is overduidelijk belangrijk voor TS. Dan valt het al gauw op dat iemand geen profielfoto meer heeft. Dat heb ik tenminste ook erg snel wanneer iemand ineens geen profielfoto meer heeft.Sbakker1982 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 07:31:
[...]
Dame..... really? Zit je continu op te letten of iemand een profielfoto heeft of niet? Zoals velen vandaag de dag zeggen: O-M-G....
Laten we eerlijk zijn, wanneer iemand ineens geen profielfoto meer heeft valt het gewoon op, omdat het bijna nooit voorkomt. Het valt nog meer op wanneer deze persoon hoog staat in je lijst met gesprekken.
[ Voor 102% gewijzigd door B00st3r op 24-08-2017 08:23 ]
Ik weet niet of het om een ex of huidige relatie gaat, maar als dit de basis voor je relatie vormt: move on. Obsessief iemand in de gaten houden is wel heel stalker / borderline..Anoniem: 960705 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 07:22:
Ik weet uit ervaring dat dat niet altijd waar is. Heel soms zie ik bij sommige contactpersonen ook geen berichten aankomen EN is de profielfoto weg maar het bericht komt dan ongeveer een uur later aan.DennusB schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:06:
Als je internet weg valt (of uit zet) gaan je profiel foto en "Laatst gezien" niet weg. Als die wel beide weg zijn : Je bent geblokkeerd.
Dude als je niks nuttigs kan zeggen, ZEG DAN NIKS. Je hebt geen idee wat er vooraf speelde, misschien maakt TS haar zorgen.Sbakker1982 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 07:31:
[...]
Dame..... really? Zit je continu op te letten of iemand een profielfoto heeft of niet? Zoals velen vandaag de dag zeggen: O-M-G....
[ Voor 30% gewijzigd door mugenmarco op 24-08-2017 08:50 ]
Weet niet of iemand het hier al gezegd heeft, maar je kunt bij je privacy instellingen ook gewoon je profielfoto, status e.d. uitzetten he 
En zolang je geen berichtje stuurt, kom je er dan niet achter.
[ Voor 18% gewijzigd door 234FaTaLiTy op 24-08-2017 09:00 ]
Hoe vager jij het houdt, hoe meer ruimte voor speculatie er over blijftAnoniem: 960705 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:46:
Leuk dat jullie zelf conclusies trekken en er al een gezin bij betrekken . Bedankt voor de reacties. Ik weet voor nu even genoeg.
Maar als wij afgesproken zouden hebben even geen contact te hebben, zou het mij mateloos irriteren als je je druk maakt over dit soort dingen en er zelfs een topic voor start op Tweakers ...
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Dit is goed mogelijk, dat doe ik ook vaak als ik weer eens een stalker heb234FaTaLiTy schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 08:59:
Weet niet of iemand het hier al gezegd heeft, maar je kunt bij je privacy instellingen ook gewoon je profielfoto, status e.d. uitzetten he
@TS, feit dat je hier een topic opent om dit te vragen en je je kennelijk ergert aan de reactie omtrent "familie" doet mij vermoeden mij dat het hier om een relationele kwestie gaat. Mocht dit zo zijn, realiseer je dan dat dit soort "stalk" eigenschappen ontzettend onaantrekkelijk zijn en je hier nooit een man mee voor je zult winnen.
Waarschijnlijk is hij nu weer terug van vakantie met het gezin en kan weer ongestoord apjes sturenFrostbite schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 07:35:
[...]
Gast ? TS is een Vrouw
[...]
Gezien alle berichten denk ik dat jullie een relatie gehad hebben en dat hij niet weet of hij verder wilde gaan. Hij ging naar het buitenland (vakantie) om daar over na te denken. Jij bent nog verliefd en wil graag bij hem blijven. Vandaar dat ze nu gefocust bent op Whatsapp en of hij je misschien niet blokt. En nu reageer je ontzettend blij dat je zijn profielfoto weer ziet. Als in hij heeft me niet geblokt dus is er nog een kans dat het goed komt.
(Ok hoever zit ik ernaast ?)
Je was dus blijkbaar geblokkeerd en nu niet meer.
Misschien heeft hij je enkel tijdelijk geblokt, zodat je ook niet in de verleiding zou komen hem te sturen? :-) Niet altijd het slechtste denken.
Klinkt in mijn oren een beetje als:
Persoon X mag geen contact meer opnemen met Persoon Y (die op vakantie is met z'n naasten waarschijnlijk). X had stiekem contact met Y en Y kon dit thuis goed verborgen houden, nu Y met naasten is 24/7, is het te riskant en wil die geen risico nemen --> blokkeren.
Maar dat is natuurlijk maar hoe het in mijn oren klinkt.
Persoon X mag geen contact meer opnemen met Persoon Y (die op vakantie is met z'n naasten waarschijnlijk). X had stiekem contact met Y en Y kon dit thuis goed verborgen houden, nu Y met naasten is 24/7, is het te riskant en wil die geen risico nemen --> blokkeren.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
En persoon is X is uiterst nerveus als de profilefoto verdwijnt want persoon X zou toch niet geblokkeerd zijn door persoon Y.Leoon. schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:36:
Klinkt in mijn oren een beetje als:
Precies, stel je voor dat je op 't tweede plan komt. Terwijl persoon Y al had gezegd dat jij diegene bent waar hij voor gaat. Moet het 'alleen' nog even vertellen. Enfin, we weten allemaal waar die sprookjes eindigen toch? Je kunt niet van 2 walletjes blijven eten.mashell schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 17:59:
[...]
En persoon is X is uiterst nerveus als de profilefoto verdwijnt want persoon X zou toch niet geblokkeerd zijn door persoon Y.
Nogmaals niet op waarheid berust, maar wat ik er bij denk tijdens 't lezen.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Heel simpel om te checken 
Voeg op een ander nummer zijn nummer als contact toe en open een Whatsapp venster met hem maar zeg niks. Je kan dan zijn status opvragen / zien wanneer hij als laatste online is geweest. Klopt die tijd met de status in jouw Whatsapp dan is ie gewoon offline.
Is de laatste status op de andere telefoon een tijd die jonger is dan de tijd bij jou dan ben je gewoon geblokt 😁
Voeg op een ander nummer zijn nummer als contact toe en open een Whatsapp venster met hem maar zeg niks. Je kan dan zijn status opvragen / zien wanneer hij als laatste online is geweest. Klopt die tijd met de status in jouw Whatsapp dan is ie gewoon offline.
Is de laatste status op de andere telefoon een tijd die jonger is dan de tijd bij jou dan ben je gewoon geblokt 😁
Ik heb het topic nu gelezen maar the fuck I just read?
Heb ik er geen reet van begrepen of:
Iemand wil niet geappt worden, profiel foto verdwijnt,*lichte paniek* profiel foto is er weer.
Ik zeg verlatingsangst als dit een topic waard is.
Heb ik er geen reet van begrepen of:
Iemand wil niet geappt worden, profiel foto verdwijnt,*lichte paniek* profiel foto is er weer.
Ik zeg verlatingsangst als dit een topic waard is.
[ Voor 3% gewijzigd door Flagg op 24-08-2017 18:50 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Keek even in jouw myreact. Hebben deze twee topics soms met elkaar te maken? 
Verwijderde berichten Whatsapp weer herstellen
Gray80
Onlangs kreeg ik via Whatsapp appjes van mijn baas. De appjes werden steeds intiemer. Ik heb ze verwijdert en terug geappt dat ik er niet van gediend was. Nu mijn collega ook op dezelfde manier wordt lastig gevallen , baal ik er van dat ik zijn berichten aan mij naar de prullenbak heb gedaan . Ik heb hem nogsteeds in mijn app lijst. Een aantal normale appjes staan er nog in maar de appjes waar het om gaat heb ik dus verwijdert. Kan ik die nog weer terug krijgen?
Ik heb zelf al wat gegoogeld en lees op verschillende sites dat je eerst heel je Whatsapp moet verwijderen en dan opnieuw moet installeren. Dat vindt ik best eng omdat ik bang ben vele appjes van vrienden kwijt te raken omdat het misschien mislukt. Please help
Je hebt afgesproke niet te appen in de vakantie.
geen conclusies trekken aan de hand van wat hij/zij met zijn eigen telefoon doet.
als er na de vakantie weer geapt word is er niets aan de hand. stop beiing paranoid ..
geen conclusies trekken aan de hand van wat hij/zij met zijn eigen telefoon doet.
als er na de vakantie weer geapt word is er niets aan de hand. stop beiing paranoid ..
Misschien is de reden waarom je niks ziet (met een mogelijk block als reden) wel juist de reden waarom je daar nu een topic over maakt. In de categorie speculatie kom je met dit bericht in ieder geval heel dicht in de buurt van stalken 
Wat ook nog zou kunnen is dat de bewuste persoon zijn privacy instellingen dusdanig heeft ingesteld dat vreemde nummers (die dus niet in het toestel staan) geen profielfoto laten zien aan mensen die jouw nummer dan wel hebben. Je hoeft dan nog niet per definitie geblokkeerd te zijn. Mogelijk heeft die persoon gewoon een andere telefoon en daarbij niet het hele telefoonboek overgenomen.
Ik ga ook wel eens ergens heen dat ik denk "Ik neem maar een goedkoop telefoontje mee, zodat mijn dure shit niet gejat of beschadigd raakt, maar ik wel bereikbaar ben". Dat deze 'burn phone' vervolgens na een paar dagen weer voor maanden in de kast eindigt zal er dan voor zorgen dat ik daar niet al te veel tijd en moeite in steek om die up to date te houden.
M.a.w. ligt het er maar net aan hoe paranoïde/stalkerig je bent en welke conslusie je daar aan kunt hangen.
En kun je tegenwoordig whatsapp berichten ook niet 'terughalen' als deze nog niet gelezen zijn door de tegenpartij (blauwe vinkjes)?? Heb er eens van gehoord, maar dat ik er verder niks van weet zal wel betekenen dat het (nog) niet werkt.
Het is op die manier dan makkelijk te testen ergens midden in de nacht met een voor die persoon onbekend telefoonnummer (desnoods koop je even een prepaid simkaart, maar dan moet je ook een nieuwe whatsapp installatie doen!, of een ander toestel gebruiken).
Wat ook nog zou kunnen is dat de bewuste persoon zijn privacy instellingen dusdanig heeft ingesteld dat vreemde nummers (die dus niet in het toestel staan) geen profielfoto laten zien aan mensen die jouw nummer dan wel hebben. Je hoeft dan nog niet per definitie geblokkeerd te zijn. Mogelijk heeft die persoon gewoon een andere telefoon en daarbij niet het hele telefoonboek overgenomen.
Ik ga ook wel eens ergens heen dat ik denk "Ik neem maar een goedkoop telefoontje mee, zodat mijn dure shit niet gejat of beschadigd raakt, maar ik wel bereikbaar ben". Dat deze 'burn phone' vervolgens na een paar dagen weer voor maanden in de kast eindigt zal er dan voor zorgen dat ik daar niet al te veel tijd en moeite in steek om die up to date te houden.
M.a.w. ligt het er maar net aan hoe paranoïde/stalkerig je bent en welke conslusie je daar aan kunt hangen.
En kun je tegenwoordig whatsapp berichten ook niet 'terughalen' als deze nog niet gelezen zijn door de tegenpartij (blauwe vinkjes)?? Heb er eens van gehoord, maar dat ik er verder niks van weet zal wel betekenen dat het (nog) niet werkt.
Het is op die manier dan makkelijk te testen ergens midden in de nacht met een voor die persoon onbekend telefoonnummer (desnoods koop je even een prepaid simkaart, maar dan moet je ook een nieuwe whatsapp installatie doen!, of een ander toestel gebruiken).
[ Voor 8% gewijzigd door BLACKfm op 24-08-2017 20:31 ]
Nee, dat bestaat niet.En kun je tegenwoordig whatsapp berichten ook niet 'terughalen' als deze nog niet gelezen zijn door de tegenpartij (blauwe vinkjes)?? Heb er eens van gehoord, maar dat ik er verder niks van weet zal wel betekenen dat het (nog) niet werkt.
Ja joh, stel nog wat meer paranoïde opties voorHet is op die manier dan makkelijk te testen ergens midden in de nacht met een voor die persoon onbekend telefoonnummer (desnoods koop je even een prepaid simkaart, maar dan moet je ook een nieuwe whatsapp installatie doen!, of een ander toestel gebruiken).
Je zou een bekende kunne vragen die in de buurt is wat hij doetHahn schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 22:02:
[...]
Nee, dat bestaat niet.
[...]
Ja joh, stel nog wat meer paranoïde opties voor
zelf er heen gaan
prive detective huren
webcams afzoeken wat hij doet https://nl.webcams.travel...2056&lng=5.954590&z=6&t=n
telefoon hacken
etc
[ Voor 8% gewijzigd door Fish op 24-08-2017 22:16 ]
Geinig, ik dacht even dat ik op het Viva-forum beland was...
Ik denk dat je hiermee de spijker wel op zijn kop slaat.CeesKees schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:40:
Hij is vast even lekker weg met z'n gezin.
[ Voor 75% gewijzigd door Marco op 25-08-2017 00:42 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.