Verwijderde berichten Whatsapp weer herstellen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 960705

Topicstarter
Onlangs kreeg ik via Whatsapp appjes van mijn baas. De appjes werden steeds intiemer. Ik heb ze verwijdert en terug geappt dat ik er niet van gediend was. Nu mijn collega ook op dezelfde manier wordt lastig gevallen , baal ik er van dat ik zijn berichten aan mij naar de prullenbak heb gedaan . Ik heb hem nogsteeds in mijn app lijst. Een aantal normale appjes staan er nog in maar de appjes waar het om gaat heb ik dus verwijdert. Kan ik die nog weer terug krijgen?
Ik heb zelf al wat gegoogeld en lees op verschillende sites dat je eerst heel je Whatsapp moet verwijderen en dan opnieuw moet installeren. Dat vindt ik best eng omdat ik bang ben vele appjes van vrienden kwijt te raken omdat het misschien mislukt. Please help

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 691473

Contacteer whatsapp zou ik zeggen.

[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 691473 op 21-08-2017 14:25 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boymen35
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-05 00:24
Het enigste wat mij mogelijk lijkt is de back-up van whatsapp terug zetten. Dit zorgt er wel voor dat alle eerdere berichten die na de backup kwamen verloren gaan. Als deze al recentelijk gemaakt is ben ik bang dat de kans dat je ze nog terug kan krijgen erg klein.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:57
Viel het in de categorie '80 tinten grijs'?

Het zou kunnen zijn dat die berichten in de backup van Whatsapp staan, maar vraag me af als je nu opnieuw een backup maakt, of de verwijderde berichten ook in de backup worden verwijderd. Dan schiet je er alsnog niet zoveel mee op.

Wat evt zou kunnen werken, is je simkaart in een andere telefoon doen, en Whatsapp daarop installeren. Maar weet niet goed of dat gaat werken.

Misschien heb je hier wat aan?
https://tech.blorge.com/2...p-messages-offline/138154

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:21
  • Wanneer heb je je berichtjes verwijderd? Vandaag na 03:00?
  • Heb je Whatsapp automatisch laten back-uppen, standaard doet 'ie dat elke nacht om 3:00. Is dat de laatste keer geslaagd?
If so: vandaag voor 3:00 whatsapp inderdaad verwijderen en herinstalleren. Dan zal hij je back-up vinden en de berichtjes herstellen. Je berichtgeschiedenis van vandaag (03:00 tot nu) verlies je dan wel.

Heb je de berichtjes eerder al verwijderd, dan is je back-up al overschreven en is er (voor zover ik weet) geen manier om de berichten terug te krijgen. Ook Whatsapp zelf kan er volgens hun belofte niet bij omdat berichten encrypted zijn.
Enige mogelijkheid in dat geval: ze staan wellicht nog op het toestel van de verzender :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Whatsapp maakt meerdere back-ups van je berichten. In de folder Whatsapp\databases kun je die (tot voorkort iig) terug vinden. De nieuwste heet msgstore.db en de anderen hebben allemaal een datum, tot ongeveer een week terug. Als het verwijderen van de berichten binnen die tijd heeft plaatsgevonden, dan kan je dit terug krijgen. Whatsapp verwijderen. De originele msgstore.db een andere naam geven en een van die andere bestanden hernoemen naar msgstore.db. Dan weer herinstalleren, dat zou dan moeten werken. Nieuwere berichten zijn dan wel verdwenen, maar dat moet je zelf dan afwegen. Die kan je weer terug krijgen door de zelfde procedure weer in omgekeerde volgorde te doen.

Wel een rare situatie natuurlijk. Hoe staat dit trouwens in verband met Whatsapp kan geen verbinding maken in het buitenland?

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1024833

Hoi Gray80,

Erg vervelend. In het verleden heb ik ook belangrijke appjes verwijderd. Heb toen op internet gezocht en ben op Zapptales *knip* spam. terecht gekomen. Zij kunnen whatsapp berichten uitprinten. In mijn geval was dat handig, omdat ik verwijderd wilde hebben op mijn telefoon, maar nog wel wilde bewaren.

Voor nu dus geen oplossing voor jouw probleem, maar wellicht handig voor in de toekomst. Ik hoop dat je er iets aan hebt en dat je de berichten nog terug krijgt.

Groetjes,
D

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 08-01-2018 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Anoniem: 1024833 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:09:
Erg vervelend. In het verleden heb ik ook belangrijke appjes verwijderd. Heb toen op internet gezocht en ben op xxx terecht gekomen. Zij kunnen whatsapp berichten uitprinten. In mijn geval was dat handig, omdat ik verwijderd wilde hebben op mijn telefoon, maar nog wel wilde bewaren.
Een boek van je appjes maken is een super-omslachtige manier om ze te bewaren. Je kan ze veel beter als tekstbestand exporteren of er een foto van maken, maarja dan kan je geen reclame maken voor je bedrijf.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Pagina: 1