Straks naar de supermarkt maar ik wordt er beu van om elke dag weer uren in de keuken te staan. Vaak genoeg is het mis gegaan waardoor ik maar even naar de snackbar ga waardoor ik weer €€€ kwijt ben. Iemand die me wat tips kan geven, voor goedkope en vooral gemakkelijk/snel te bereiden maaltijden?
Gebruik google eens, genoeg te vinden.Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 12:07:
Iemand die me wat tips kan geven, voor goedkope en vooral gemakkelijk/snel te bereiden maaltijden?
39
Ook makkelijke, snel te bereiden maaltijden moeten worden gekookt. Of je moet echt alleen maar salades willen eten?
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Verwijderd
Maaltijden koken hoef je geen uren mee bezig te zijn. Doordeweeks sta ik bijna nooit langer dan een uur in de keuken, omdat ik daar ook geen zin in heb.
Zoek wat recepten op die minder tijd kosten, vaak staat bij een recept ook een tijdsindicatie. Je kan er echt genoeg van vinden op internet volgens mij...
Zoek wat recepten op die minder tijd kosten, vaak staat bij een recept ook een tijdsindicatie. Je kan er echt genoeg van vinden op internet volgens mij...
Uren in de keuken? Ben benieuwd wat je dan wel niet klaarmaakt.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Kijk anders eens op: https://www.leukerecepten.nl/ zo ben ik een jaar geleden ook begonnen 
Van helemaal niet kunnen koken naar gaan met de banaan.
Een kleine handleiding volgen kan iedereen
Van helemaal niet kunnen koken naar gaan met de banaan.
Een kleine handleiding volgen kan iedereen
[ Voor 36% gewijzigd door HKLM_ op 21-08-2017 12:10 ]
Cloud ☁️
Uiteindelijk niets dusMaverick schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 12:09:
Uren in de keuken? Ben benieuwd wat je dan wel niet klaarmaakt.
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Als je iedere dag uren in de keuken moet staan om te koken doe je iets niet goed. 90% van de maaltijden die ik kook zijn binnen 30min klaar. (incl. schillen, snijden en bakken/koken.)
Op Facebook is een pagina 'Tasty'. Daar haal ik vaak leuke en lekkere recepten vandaan
.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Ja, magnetronmaaltijden of een instant soepje. Op dagelijkse basis niet te doen, niet gezond en kost ook nog eens veel geld.
Kook grote(re) hoeveelheden in een keer! Als je een pan macaroni of nasi maakt bijvoorbeeld, kan je daar makkelijk twee dagen van eten. Eventueel kan je ook nog een gedeelte invriezen. Verder, zoek recepten op en lees deze goed door. Als je gewoon doet wat er staat, dan zou het moeten lukken! En begin natuurlijk niet met de allermoeilijkste gerechten, maar begin dus met bijvoorbeeld gekookte aardappels, wat groente en een stukje vlees. Of een pan Nasi. Of Maceroni, dat soort dingen.
Steam/Discord: Flimovic
Aardappels koken / bakken ...
Pasta koken
Groente koken
Vlees bakken
Sausje maken..
Wat is daar zo moeilijk aan? Een hamburgertje of worstje is zo gebakken.
Op de meeste verpakkingen staat ook gewoon in helder Nederlands hoe je de zaken klaar moet maken.
Pasta koken
Groente koken
Vlees bakken
Sausje maken..
Wat is daar zo moeilijk aan? Een hamburgertje of worstje is zo gebakken.
Op de meeste verpakkingen staat ook gewoon in helder Nederlands hoe je de zaken klaar moet maken.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Dergelijk weinig eigen inzet is geen eigen topic waard. Naast de alternatieven die al aangedragen zijn, hebben we diverse kook-topics op GoT waar je inspiratie kunt op doen, zoals:
Lekker eten bij de GoT-kookclub - deel 2
Het Grote Zelf Pizza Bakken topic
Het BBQ hardware, mod, recepten en creaties topic - deel 3
Dit topic gaat op slot.
Lekker eten bij de GoT-kookclub - deel 2
Het Grote Zelf Pizza Bakken topic
Het BBQ hardware, mod, recepten en creaties topic - deel 3
Dit topic gaat op slot.
[ Voor 58% gewijzigd door naitsoezn op 21-08-2017 12:36 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.