Natuurlijk alle relevante info. Er staan al twee vragen in je post
- Relevante software en hardware die ik gebruik
- Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Hier zou je kunnen zeggen dat je hebt gegoogled en of op tweakers hebt gezocht, bijvoorbeeld
hier, als je dat had gedaan
Aanvullend, hoe wil je bij de humax komen, heb je ze beide aan je netwerk hangen, en hoe heb je dat gedaan en is het via bedraad of wifi. Wat is de snelheid. Of wil je ze via coax koppelen? Of ...
Wat is een 'Anysee E30 plus'. Ik heb er niet van gehoord en ja ik kan even googlen, maar wat meer inzet van jou kant helpt ons een stuk beter advies te geven (nu heeft Breezers het al gedaan). Zit er een coax ingang op, want kan je hem als tuner gebruiken
Os is wel handig te vermelden, we gokken wel even dat het Windows 10 is, maar 8,7 en ouder komen voor, en er zijn ook Linux of mac (maar dan noemt men het geen pc over het algemeen, dus ik neem aan dat het dat niet is)
Gezien je vraag heb je het over een kabel tuner, dus wil je kabel tv ontsluiten, maar de provider vermelden kan handig zijn (kans is groot dat het ziggo is, maar hoeft niet) en welk abonnement je hebt. Als je ziggo DTV hebt, zou je ook de ziggo app kunnen gebruiken. Opnames van je 5300c kan je dan niet bekijken maar uit je onliner vraag blijkt ook niet dat je dat wil of misschien juist wel, en dan kan je
dit doen
Een andere provider heb ik geen ervaring mee, maar het is dus wel relevant
Als je via het netwerk wilt streamen vanaf de Humax 5300C naar je PC, dan kan dat dacht ik niet.
We moeten nu maar aannames maken wat je hebt, en wat je wilt. Dit topic getuigd niet van eigen inzet op dit moment, vooral na weer een onliner vraag welke info er nodig is.
[
Voor 60% gewijzigd door
jeanj op 20-08-2017 11:15
]