Microsoft (wordt weer leuk)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:14
Heel leuke nieuwtje maar er staan weer eens een aantal vage lijntjes tussen inzichtvol en troll... Wie helpt mij met het mod-points festival :)

Hij zegt het zelf al wat een manier om karma te winnen. Die mag van mij op -1 want hier kan hij klagen :)

Ook deze is volgens mij vals bezig (is dit niet aanzetten tot...)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
Hele draad in het algemeen:
code:
1
 \/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Thanx dude ik had mijn points al gebruikt :)

Trouwens leuke pet heb je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
/me is in een tolerante bui vandaag, dus:

Wat betreft de eerste, zou ik het niet erg vinden als ie op 0 blijft staan, want op zich heeft hij een punt: de reactie waar hij op reageert, is zo off-topic als wat (die figuur heeft het ineens over de product activation bij Office XP, maar die reactie is wél informatief). Kijk, dan heeft ie inderdaad een punt; dan is het dus inderdaad makkelijk karma verzamelen, want die niet oplettende moderator leest er overheen.
Ik denk dus niet dat hij louter aan het klagen is over de moderatie, maar eerder over die ene reactie. Van mij mag ie dus op 0 blijven staan.

Die andere, tja, je kunt het omschrijven als 'aanzetten tot'. Ik zie het eerder anders: je kunt het ook opvatten als 'als de formule voor de generatie van codes gekraakt wordt, dan heeft deze oplossing van Microsoft geen zin meer'. Zolang ie op +2 blijft staan heb ik er geen moeite mee.

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
Op zondag 08 juli 2001 17:09 schreef wauskes het volgende:
Thanx dude ik had mijn points al gebruikt :)

Trouwens leuke pet heb je :D
* Tha_Snail heeft dagelijks glukkie zo'n 100 modpunten over, mod ongeveer 50 punten per dag.

MoLiCePeT rules :P uit die pet tover ik al m'n modpuntjes :P

Voor liefhebbers, die ook een pet willen hebben (reclame, reclame, MoLiCePrOmOtIe :P ) hier is de modpet te vinden, het origineel kan ik namelijk even niet meer vinden. Was van Cookie als ik het me goed herinner.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/alexander.louwes/Molice3.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
Op zondag 08 juli 2001 17:15 schreef Thor-korenwolf het volgende:
/me is in een tolerante bui vandaag, dus:

-knip-

Die andere, tja, je kunt het omschrijven als 'aanzetten tot'. Ik zie het eerder anders: je kunt het ook opvatten als 'als de formule voor de generatie van codes gekraakt wordt, dan heeft deze oplossing van Microsoft geen zin meer'. Zolang ie op +2 blijft staan heb ik er geen moeite mee.
Hij staat nu dus op 1... Resultaat van 3 overgewaardeerdjes bijna tegelijkertijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Dat is dus de enige echte originele MoLiCe-pet, made by Cookie, inderdaad. Cookie heeft ooit eens gezegd dat het icoontje vrij te gebruiken was, voor iedereen die het modereren serieus nam! Hoe hij het precies gezegd heeft, vind je hier. (Dat was nog in mijn lurk-tijd :P )

Hij staat tegenwoordig ook in mijn icoon. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-10 14:36

Jaymz

Keep on moving !

Op zondag 08 juli 2001 17:16 schreef tha_snail het volgende:

[..]

* Tha_Snail heeft dagelijks glukkie zo'n 100 modpunten over, mod ongeveer 50 punten per dag.

MoLiCePeT rules :P uit die pet tover ik al m'n modpuntjes :P

Voor liefhebbers, die ook een pet willen hebben (reclame, reclame, MoLiCePrOmOtIe :P ) hier is de modpet te vinden, het origineel kan ik namelijk even niet meer vinden. Was van Cookie als ik het me goed herinner.

[afbeelding]
Het origineel is van testcase. Hij heeft alle MolicePetjes verzonnen, ontworpen en designed. (dus ook de mijne)
Ongeauthoriseerd gebruik wordt niet op prijs gesteld, vraag vooraf aan testcase toestemming.

Het Molice-sollicitatie team zal de aanvragen beoordelen, en beslissen of de pet gebruikt mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En hier staat nog een leerling aan de Trollenschool, evenals hier, hier, en hier

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
Op zondag 08 juli 2001 18:48 schreef wildhagen het volgende:
En hier staat nog een leerling aan de Trollenschool, evenals hier, hier, en hier
code:
1
 \/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Op zondag 08 juli 2001 18:01 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Het origineel is van testcase. Hij heeft alle MolicePetjes verzonnen, ontworpen en designed. (dus ook de mijne)
Ongeauthoriseerd gebruik wordt niet op prijs gesteld, vraag vooraf aan testcase toestemming.

Het Molice-sollicitatie team zal de aanvragen beoordelen, en beslissen of de pet gebruikt mag worden.
Bij deze vraag ik aan om deze pet te mogen dragen en alle lasten die het met zich mee brengt.

Het zou mij een ware eer zijn O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Verklaar onder ede dat u naar eer en geweten de Moddereter-FAQ zal hanteren, daarbij het TMF als toetsteen/overlegorgaan gebruikt en u verkrijgt een licentie om de Molice-Pet zichtbaar te mogen dragen. Een respectvolle aanpassing van het icoon, om onderscheid aan te brengen met collega moddereters, is toegestaan. Een goed voorbeeld daarvan zijn de icoontjes van GaMeOvEr en Thor-Korenwolf :) . Een Molice-Pet in vlam zetten (wie was dat ook alweer?), wordt niet gewaardeerd (ook Adolf snorretjes zijn uit den boze).

Als één van de heren collega's de behoeft voelt om een kort mod-examen af te nemen; gaat uw gang :) .

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met alle respect, maar is die hele nieuwsposting en de daarop volgende (veel!!) reacties niet een hele aanleiding tot iedereen op -1 zetten. Het enige waar op gereageerd wordt is waar cracks te vinden zijn en mensen die zeggen dat je dan maar een crack/patch moet gebruiken, en mensen die stoer doen dat ze geen enkele software kopen.

Nou ben ik ook geen heilig boontje, maar dat leek me toch niet echt de bedoeling van de hele nieuwsposting.

Als ik er naast zit moet je deze post maar negeren :)

En ik post dit niet in de thread omdat ik dan toch meteen naar -1 troll wordt gemod, zoals een of twee dappere zielen die hetzelfde probeerden te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Verklaar onder ede dat u naar eer en geweten de Moddereter-FAQ zal hanteren, daarbij het TMF als toetsteen/overlegorgaan gebruikt en u verkrijgt een licentie om de Molice-Pet zichtbaar te mogen dragen.
Ik verklaar bij deze dat ik dat naar mijn uiterste mogelijkheden zal proberen. (heb mijn rechterhand omhoog)
Een respectvolle aanpassing van het icoon, om onderscheid aan te brengen met collega moddereters, is toegestaan.
Als ik zou weten hoe :) (kan niet echt veel met bewerking ofzo)
Nou ben ik ook geen heilig boontje, maar dat leek me toch niet echt de bedoeling van de hele nieuwsposting.
Nou dat is inderdaad niet de bedoeling van de thread maarja dat zijn tweakers nou he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Op zondag 08 juli 2001 17:19 schreef tha_snail het volgende:

[..]

Hij staat nu dus op 1... Resultaat van 3 overgewaardeerdjes bijna tegelijkertijd :)
Het spijt me dit te moeten zeggen,
maar dit topic lokt naar mijn idee uit tot onnodig modereren, omdat het stoer lijkt..

Oh, iedereen eff modden, leuk!

Ik rook, want mijn vriendjes roken, eff de niet rokers aanpakken dan maar.

Ik vind het wel goed dat er een topic is hoor, ik zie ook goede reacties, maar.. zoals hierboven lees ik toch echt bijna: Hij staat nu op 1 omdat er tegelijk 3 waren!! Ah. Ik durf bijna niets meer te posten, bang dat als jullie het eff snel lezen zonder het te begrijpen me op offtopic, gemodereerd, overbodig gooien.. Terwijl het misschien niet zo is.

Dat wilde ik even zeggen.

http://mrfloris.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Ik vind het wel goed dat er een topic is hoor, ik zie ook goede reacties, maar.. zoals hierboven lees ik toch echt bijna: Hij staat nu op 1 omdat er tegelijk 3 waren!! Ah. Ik durf bijna niets meer te posten, bang dat als jullie het eff snel lezen zonder het te begrijpen me op offtopic, gemodereerd, overbodig gooien.. Terwijl het misschien niet zo is.
Wij zijn er juist voor omdat dit te voorkomen. Foute moderaties terug draaien naar een eerlijk nivo.

Iemand die mod zonder het eerlijk te lezen of zonder er bij na te denken wat de regels zijn is niet een goede mod. Gezien dat wij hier allemaal in dit topic kunnen kijken lezen en schrijven kan je het hier ook leren. Dus schroom niet om eens een keer door dit topic de wandelen en lees eens een kaar de FAQ.

Ook als je het niet eens bent met een moderatie kan je dat hier plaatsen en je krijgt dan dus ook een eerlijke reactie waarom die daarop staat en of die hoger/lager mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xiphoid: ik heb even een typo uit jouw reactie gehaald (mocht je je afvragen waarom ik hem ge-edit heb).

Even een korte toelichting:

Als je de draden op TMF een beetje bekijkt, zul je zien dat dergelijke "oproepen" wel vaker voorkomen, ik zet oproepen tussen quotes, omdat het niet als zodanig geplaatst wordt, je moet het meer zien als het vestigen van de aandacht op een bepaalde draad.

Ik ga er van uit dat de (vaste) bezoeker van TMF voldoende objectiviteit bezit om een draad en de reacties op een objectieve wijze te beoordelen en te waarderen.

Het kan wellicht overkomen als oneerlijk, ik kan me daar wel iets bij voorstellen, maar ik geloof niet dat het in de praktijk zo werkt.

Ik vind het in ieder geval een goede zet van je dat je dit onder de aandacht brengt en da's hier de goede plek voor!

Persoonlijk denk ik dat het allemaal wel meevalt, maar dat we mischien van tijd tot tijd een beetje doordraven.

Ik hoop dat je het een beetje kan volgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
--------------------------------------------------------------------------------
Een respectvolle aanpassing van het icoon, om onderscheid aan te brengen met collega moddereters, is toegestaan.
--------------------------------------------------------------------------------

Als ik zou weten hoe (kan niet echt veel met bewerking ofzo)
Wauskes, Thor-Korenwolf weet er wel raad mee, misschien als je hem heel lief aankijkt, hij wel iets leuks uit z'n hamsterwangzakjes wil toveren :) .

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiphoid

xiphoid

I am just me

Yeah bedankt voor je reactie *fnx*

Ik zie wel in dat het vaker gebeurd, maar valt gewoon op.. Ik bedoel het ook niet zo serieus als het klinkt. Ik zou jammer vinden dat er mensen tussen zitten die gaan modden omdat de andere die ze leuk vinden het ook doen. En dan krijg je dus oneerlijk gemiddeld. Een draad onder de aandacht brengen is niets verkeerd mee. Evenals mijn mening hier geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Op maandag 09 juli 2001 15:41 schreef testcase het volgende:

[..]

Wauskes, Thor-Korenwolf weet er wel raad mee, misschien als je hem heel lief aankijkt, hij wel iets leuks uit z'n hamsterwangzakjes wil toveren :) .
Ik zal eens kijken of /me me zou willen helpen. Heb namelijk nog iets tegoed van hem en hij weet wel wat >:) . Maar als hij mij hiermee wil helpen ben ik zeer bereid om dat te vergeten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op maandag 09 juli 2001 15:57 schreef wauskes het volgende:
Ik zal eens kijken of /me me zou willen helpen. Heb namelijk nog iets tegoed van hem en hij weet wel wat >:) . Maar als hij mij hiermee wil helpen ben ik zeer bereid om dat te vergeten :9
Zo moeilijk is photoshoppen toch niet? Ik ben er ook geen held in, hoor, maar misschien kan ik wel helpen. Heb je al een idee voor een icoon, want daar moet je mee beginnen.

/me kan trouwens alleen 2D spelen; voor 3D graphics en superkleine gifjes moet je toch echt bij * korenwolf zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Ja ik heb al wel een idee voor een icoontje maar heb geen fotosjop en daarkan ik dus echt niet mee overweg.

Ik zal het wel eens uitleggen als ik online ben kijken of je het een beetje kan snappen *D

Maarja ik kan misschien wel iets maken in Paint en dan doormelen dat je hem een beetje verbeterd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiphoid

xiphoid

I am just me

Op maandag 09 juli 2001 15:32 schreef wauskes het volgende:
en lees eens een kaar de FAQ.
Ik heb deze alvorens gelezen.
Maar zal het nog een kaar doen. :P

Prettig om te weten dat er ook een plek is om onterechte mods op draadjes ter sprake te laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Hmm dat is een tiepvout van mij :D

Het kan gebeuren...
Prettig om te weten dat er ook een plek is om onterechte mods op draadjes ter sprake te laten komen.
Dat is inderdaad fijn maar minder voor de echte flamers die op 4 starten en dan een lange weg naar beneden gaan :)

Pagina: 1