Dat icoontje heb ik gemaakt, bij wijze van humor. Voor mezelf had ik al een serie icoontjes gemaakt gebaseerd op een smiley, in 3D Studio MAX, met diverse gelaatsuitdrukkingen.
Onlangs heb ik de serie uitgebreid met een 'Molice-Smiley' door er een politiepet op te zetten met de letter M. Op hetzelfde moment werd mij door enkele mod-collega's om een icoontje/logo voor de Die-Hard-Moderators gevraagd (kennelijk hing het in de lucht

), dus dat kwam goed uit. Het gebruik van dit icoontje wordt echter op dit moment niet door alle zgn. Die-Hard-Moderators gebruikt. Het is dan ook geen verplicht iets ofzo en geeft ook geen enkel privilége. Het is ook nog maar de vraag hoelang dit gebruikt zal blijven worden. Besef namelijk wel dat je icoontje onder je nick bij al je gedane postings op GoT verschijnt.
Maar de Die-Hards alhier zijn het er denk ik allemaal over eens, dat het regelmatig en serieus modden gestimuleerd moet worden. Iedereen die zijn Mod-Points bij wil dragen, is bij voorbaat van harte welkom.
Van mij mag daarom iedere serieuze moderator (d.w.z. iemand die het modden serieus neemt, de Mod-FAQ heeft gelezen en deze naar eer en geweten toepast en liefst ook z'n neus/icoon hier regelmatig laat zien
), dit specifieke Molice-icoontje overnemen en hanteren op GoT 
.
De andere 3D-Smileys die ik heb gemaakt, beschouw ik als 'persoonlijk eigendom', omdat ik ze voor eigen gebruik heb gemodelled, gerendered en ge-Photoshop-ped. Ik hoop dat dat gerespecteerd wordt.
Aan alle moderators, beginnerts en ervaren rotten:
"Surft heen en vermenigvuldigt U! Ieder verspild Mod-Pointje is als zaad dat op de rotsen valt!"