Toon posts:

Light modder icoontje? (offtopic, pointless, etc.)

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De heavy modders hebben nu zo'n leuk molice icoontje ter beschikking. Nu leek me dit in mijn geval (ik ben nog lerende) een beetje overdreven... Of is het de bedoeling dat iedereen die modder eet dit logotje mag gebruiken?

Mag ik anders zelf een beetje knutselen om er een light/beginner molice logo van te maken? (zal wel ff duren, ben niet super in PSP ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-10 22:51

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmmm das toch gewoon een icoontje ;).. Ik bedoel het is toch niet speciaal verbonden aan de status heavy modder ;)??

Ja ik weet het niet hoor.. ik doe modden er maar een beetje bij eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is het ook niet meteen verbonden aan de status heavy modder, maar dat is wel de groep die dat icoontje het meeste gebruikt.

Ikzelf modder ook maar wat aan, dus ik vroeg me af of er ook een lite/medium editie was :)

That's it, no big deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:00

GaMeOvEr

Is een hork.

Moet je ff aan Testcase vragen, die heeft hem voor de "Die-hards" gerenderd, maar nieuwe "Die-hards" zijn altijd welkom !

Hij zal er naar mijn idee dus ook weinig problemen mee hebben dat onze nieuwe "collega's" hem gaan gebruiken.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Dat icoontje heb ik gemaakt, bij wijze van humor. Voor mezelf had ik al een serie icoontjes gemaakt gebaseerd op een smiley, in 3D Studio MAX, met diverse gelaatsuitdrukkingen.

Onlangs heb ik de serie uitgebreid met een 'Molice-Smiley' door er een politiepet op te zetten met de letter M. Op hetzelfde moment werd mij door enkele mod-collega's om een icoontje/logo voor de Die-Hard-Moderators gevraagd (kennelijk hing het in de lucht :)), dus dat kwam goed uit. Het gebruik van dit icoontje wordt echter op dit moment niet door alle zgn. Die-Hard-Moderators gebruikt. Het is dan ook geen verplicht iets ofzo en geeft ook geen enkel privilége. Het is ook nog maar de vraag hoelang dit gebruikt zal blijven worden. Besef namelijk wel dat je icoontje onder je nick bij al je gedane postings op GoT verschijnt.

Maar de Die-Hards alhier zijn het er denk ik allemaal over eens, dat het regelmatig en serieus modden gestimuleerd moet worden. Iedereen die zijn Mod-Points bij wil dragen, is bij voorbaat van harte welkom.

Van mij mag daarom iedere serieuze moderator (d.w.z. iemand die het modden serieus neemt, de Mod-FAQ heeft gelezen en deze naar eer en geweten toepast en liefst ook z'n neus/icoon hier regelmatig laat zien :)), dit specifieke Molice-icoontje overnemen en hanteren op GoT :7.

De andere 3D-Smileys die ik heb gemaakt, beschouw ik als 'persoonlijk eigendom', omdat ik ze voor eigen gebruik heb gemodelled, gerendered en ge-Photoshop-ped. Ik hoop dat dat gerespecteerd wordt.

Aan alle moderators, beginnerts en ervaren rotten: "Surft heen en vermenigvuldigt U! Ieder verspild Mod-Pointje is als zaad dat op de rotsen valt!" 8-)

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
GameOver: Slim van je, dat 2-zijdig icoontje :)!

Opdracht voor alle moderators: zoek de verschillen ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

testcase, ik ben een vriend ook heel dankbaar voor het icon !

Vooral omdat het ook nog onder de 10K is en er nog leuk uitziet ook...

Creditz to 667 ! (Hij heeft um gemaakt...)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
Zoiets ga ik misschien ook 's proberen. Je vangt 2 vliegen in 1 klap. Jammer dat-ie het aantal kleuren in die smiley zo sterk heeft gereduceerd (mierenneuken :P), maar zal wel niet anders gekund hebben om onder de 10k te blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Yup.

Moesten ook de hoeveelheid Frames (zijn er nu 13) inkrimpen om hem op die maat te houden.

Mijn eigen plaatje had natuurlijk ook al meerdere Frames, omdat ik van die knipperende oogjes heb. :P

Maar alles bij elkaar vind ik het nog best wel geslaagd voor 10K.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me ziet een nieuwe uitdaging in het maken van een \"dubbelzijdig\" icoontje :) maar daar heeft ie de vriend (667) hopelijk niet voor nodig.

Nou nog een foto zoeken die de moeite waard is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 10:50

Jaymz

Keep on moving !

Nou vooruit, laat ik mij ook verleiden tot het gebruiken van de pet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

ikke heb pet ook al.

Volgens mij is dit een pet die iedereen past. Iedereen die hem wilt dragen mag dat :). Maar dan moet je dus wel redelijk modereren (alhoewel een FAQ-lezen alle problemen oplost :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft ook een bladericoon, maar is nog niet helemaal heppie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
Ge kikt anders bes wel bleej :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En die van mij heeft wel veel kleuren :), maar een ranziger B/W plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Maar de mijne bladert cooler...

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 12:06 schreef GaMeOvEr het volgende:
Maar de mijne bladert cooler...
Uhm, nerveuzer bedoel je >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okee dan.

* Ik heb de FAQ natuurlijk gelezen.
* Ik moddereet naar eer en geweten.
(ken toch bijna niemand persoonlijk, dus heb ik ook geen vooroordelen :7 )

Lekkere pasvorm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 11 februari 2001 22:41 schreef Mecallie het volgende:
De heavy modders hebben nu zo'n leuk molice icoontje ter beschikking. Nu leek me dit in mijn geval (ik ben nog lerende) een beetje overdreven... Of is het de bedoeling dat iedereen die modder eet dit logotje mag gebruiken?

Mag ik anders zelf een beetje knutselen om er een light/beginner molice logo van te maken? (zal wel ff duren, ben niet super in PSP ;) )
Ik zal me eerst even voorstellen...

Ik ben Jeroen een zeer goede vriend van GaMe OvEr en een bekende van TgF.

Ik ben van mening dat de echte MODS (van voor het tijdperk dat iedereen dit kon worden) het recht hebben op een herkenbaar icoontje, als nu iemand van mening is dat hij of zij een light MOD is en daar een icoontje voor gaat maken krijg ik een beetje het volgende gevoel |:(

Ik zou zeggen als je het icoontje wil hebben post wat meer en verdien die status :)

P.S. TgF ik wil je best helpen met je icoontje hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Hoe sta jij tegenover mensen die vanaf het moment dat modereren werd vrijgegeven actief zijn gaan modden ?

Het Mod-icoontje heb ik tijdelijk in m'n profiel gezet, waarom weet ik niet precies (behalve dat ik bij de stamgasten van dit forum schijn te horen). Ik denk dat ik tzt weer een ander icoontje neerkwak (op het moment dat ik daar zin in heb denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik kijk ff dat icoontje aan, maar volgende week is 'ie weer weg. Ik ben niet zo'n hokjespersoon.

Dat ik vorig jaar niet kon modereren is mijn eigen schuld, ik begon toen pas echt te lurken. Je groeit erin zullen we maar zeggen. Je hebt altijd verloop en mischien ben ik morgen ook weg (of over 10 jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 16:19 schreef 667tug het volgende:

[..]

Ik zal me eerst even voorstellen...

Ik ben Jeroen een zeer goede vriend van GaMe OvEr en een bekende van TgF.

Ik ben van mening dat de echte MODS (van voor het tijdperk dat iedereen dit kon worden) het recht hebben op een herkenbaar icoontje, als nu iemand van mening is dat hij of zij een light MOD is en daar een icoontje voor gaat maken krijg ik een beetje het volgende gevoel |:(

Ik zou zeggen als je het icoontje wil hebben post wat meer en verdien die status :)

P.S. TgF ik wil je best helpen met je icoontje hoor >:)
Tja, leuk om te zien dat we nu ook volop statussen gaan koppellen aan icoontjes :)

Ik heb het icoontje van Testcase (nog bedankt btw) alleen maar gebruikt voor de lol, zo statusgeil ben ik nou ook weer niet, het is een grap (voor sommigen al uit de hand gelopen gok ik) en meer niet, het is meer een gevoel van saamhorigheid bij de stamgasten hier, gevormd ten tijde van het overlijden van irrelevant (toen werden een aantal mensen als Harde Kern uitgenodigd om iets op de Front Page te zetten.

Daarna is dat gevoel een beetje blijven hangen :)

Er is nu geen Harde Kern Modderaars (althans niet formeel), dat logo is spontaan ontstaan.

Als er een MoLiCe squad komt, dan is dat aan Femme (en de zijne) om daar iets in te ondernemen.

Zoals GaMeOvEr dat al zei: het gaat hier om een clubje Die Hards die het modden serieus nemen, maar die hebben dezelfde formele status als de rest :)

667tug: ik had al wat tips gekregen over het bewerken van het icoontje en ik ben zo arrogant om te zeggen dat het eindresultaat best bevredigend was, maar des al wel te plus: bedankt voor je aanbod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag: Hoe sta jij tegenover mensen die vanaf het moment dat modereren werd vrijgegeven actief zijn gaan modden ?

Vind ik een goede zaak, maar begrijp me dit is m'n tweede posting (na lang zeuren van GaMe OvEr is het er eindelijk van gekomen)

Om niet meteen een -2 offtopic te krijgen ofzo :? Moet ik toegeven dat mijn vorige reaktie niet voor deze groep is bedoeld, maar voor de nieuwe (wat minder serieuze) Moddertjes...

Misschien een ranking voorstellen van drie soorten MODS dit kan mischien het posten bevorderen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Ik ging er (achteraf onjuist) vanuit dat aangezien je GaMeOvEr kent (vrij goed zelfs) dat je iets van de gang van zaken wist, vandaar ik zo reageerde.

Ik snap trouwens wel wat je bedoelde, maar niet exact (ik HAD het me persoonlijk kunnen aantrekken, maar daar ben ik gelukkig (onderhand) oud en wijs genoeg voor (om niet te doen))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

667tug is dus een nieuw lid van het gewaardeerde Tnet en GoT. Welkom.

Qua modjes etc, neem het niet al te serieus, dat is niet gezond. In de FAQ staat dat de harde kern niet meer is dan mensen die hier regelmatiger komen dan anderen. Extra status etc is wat mij betreft niet aan de orde.

nou ja, ik wil de status behulpzaamheid krijgen, maar daar is niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou 667, welkom in de jungle dan :)

Mijn reactie was ook geenzins direct op jou van toepassing, maar ik meende een sfeer te proeven van "daar heb je die gasten van de modclan weer met hun self made status verheerlijking", dat wilde ik even van tafel vegen.

Dat newbies direct kunnen modden is op zich niets mis mee, mits ze maar weten hoe, wat en waarom. Daar dient o.a. de FAQ voor.

Wat de laatste tijd weer veel geopperd wordt is een (nog nader in te delen) gezelschap die net iets meer rechten heeft als de rest, dit om de voorkomende bagger moderaties weer enigzins bij te schaven (rasp...rasp...rasp en de splinters zijn weg) en in te kunnen grijpen wanneer het helemaal misgaat.

Voorbeeld: "MS zuigt, *nix roeleert" is NIET +4 Inzichtvol ;)

[dit bericht is NIET gewijzigd door TgF]

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 16:52 schreef ecteinascidin het volgende:
667tug is dus een nieuw lid van het gewaardeerde Tnet en GoT. Welkom.
En dan te bedenken dat ie direct naar TMF (Tweakers.net Moddereter Forum) komt, is GaMeOvEr toch nog ergens goed voor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 12 februari 2001 16:55 schreef TgF het volgende:
[..]
Voorbeeld: "MS zuigt, *nix roeleert" is NIET +4 Inzichtvol ;)
Ehh oops.

Dan moet Jaymz nog heel wat leren. :7

[overbodig]
[dit is dus stamgastenhumor]
[/overbodig]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus betekend dat dat Jaymz zijn badge moet inleveren! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik mis iets in de posting van Jaymz....

[edit], |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

[dit bericht is NIET gewijzigd door TgF]
* Jaymz weet van niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 17:09 schreef Jaymz het volgende:

[..]

* Jaymz weet van niets.
Wellus!

Jij begon met de |:( en nu zijn we allemaal besmet met het |:(-virus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 12 februari 2001 17:09 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik mis iets in de posting van Jaymz....

[edit], |:(
Da's onderdeel van de cyclus, ik parasiteer het over aan jullie, ik raak het kwijt, daarna raken jullie het kwijt.

Hierna begint de cyclus weer opnieuw, het leuke van deze cyclus, is dat je nooit weet hoe erg en lang de afzonderlijke delen zijn.

[edit:'k ben benieuwd wanneer die muur breekt |:(]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Gezien mijn algemene traagheid van begrip en opdoemend OPS, zal ik binnenkort het stokje wel overnemen.

Maar aan de andere kant.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ecteinascidin Bedankt voor je welkom :)

Yup, ik ben dus echt vers kannonenvoer ;)

Ik hoop dat ik nog wat zinnigs in te brengen heb op een of ander forum, zo niet....
....dan kan ik altijd nog in de kroeg rond hangen voor zolang deze nog bestaat >:)

Ik hoop in de toekomst wat meer tweakers te leren kennen (onvermijdelijk gok ik)....

Verder zal ik de eerste tijd eens wat op faq rond hangen en kijken wat een passend forum voor me is (dit is vragen om spottende reakties) >*< <- hier het ik spot met mezelf icoontje...

Dus tot ziens op de andere fora / ums...
AAAaaaarrrggggghhh waar is m'n logo nou weer :? F5,F5,F5,F5... Weh :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Yup, ik ben dus echt vers kannonenvoer ;)
neeee, daar moet je echt wat langer voor meelopen :). We gaan geen verse tweakers opofferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

[beetje laat, en eigenlijk ook vergeten modus]

TUG667, ook welkom. >:) ;)

[/beetje laat, en eigenlijk ook vergeten modus]

'K moet zeggen dat dit forum onderhand het gezelligst aan 't worden is (zolang de juiste mensen off-topic gaan blijft dat het ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
Zijn er nu een TUG667 en een 667tug :? Of moet ik zeggen |:( Kan Jaymz nog een puntje aan zuigen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 13 februari 2001 10:12 schreef arjenk het volgende:
Zijn er nu een TUG667 en een 667tug :? Of moet ik zeggen |:( Kan Jaymz nog een puntje aan zuigen :+
:? ik snapput niet meer wie is wie (ik vond al vreemd dat 'k 't icoontje niet herkende)
--------------------------------------------
Check profile van beide (let op homepage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Laatst online: 14-10 13:38

dusty

Celebrate Life!

Op maandag 12 februari 2001 17:11 schreef Jaymz het volgende:
Da's onderdeel van de cyclus, ik parasiteer het over aan jullie, ik raak het kwijt, daarna raken jullie het kwijt.

Hierna begint de cyclus weer opnieuw, het leuke van deze cyclus, is dat je nooit weet hoe erg en lang de afzonderlijke delen zijn.
Dus jij bent de reden waarom ik de laatste 3 dagen elke keer 1 karakter naar links zit te tikken met mijn rechterhand..

erg ,poe;okl lezen enzo...

[edot: Ik weiger dit te editten. perios]

(argl! |:()

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opheldering...

tug667 & 667tug is één en dezelfde persoon...

heb floris al gevraagd de gebruikersnaam tug667 te verwijderen...
Eerste keer vergeten uit te loggen (dacht het wachtwoord kwijt te zijn)... |:(

Kom daar dus nu ook achter (achja zo leer je elke dag wat Uhummm....)

voortaan dus 667TUG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

* KeX lurkt vaak rond op TMF.

Al is het alleen al om inzicht te krijgen wat te doen met mn spaarzame modpuntjes loop ik elke dag hier wel ff binnen. Mijn navigatie en leesprioriteit is vaak afgestemd op icons en op user name (in die volgorde).
Die hard modders -> veel puntjes <-> veel inzicht -> interessant voor mij.
Als nu iedereen hetzelfde icon heeft of gelijkende icons wordt het IMO niet duidelijker.

Als nu slechts de grote modboiz dit doen (GaMeOvEr, testcase, TgF, ecteinascidin, Jaymz, poohbeer, IceStorm o.i.d. met excuses aan mensen die diehard modden maar die ik niet als zodanig herkend heb) dan is dit goed voor het overzicht. Vooral omdat ze in TMF actief zijn. Ik denk dat ik door de icons het bos niet meer zie als iedereen denkt dat een Molice-8ige icon wel interessant is.

* KeX out, leaving his 2$cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Ik weet ook nog niet zeker of ik zou gaan meedoen. De roos laat ik voorlopig weer als icon aanstaan. ('k heb een idee waar ik 'em wil achterlaten, maar of dat er van komt is een andere vraag).

Tegen de tijd dat ik de roos achterlaat zie ik wel weer welk icoon ik neem (misschien een clos-up van ons Josje als 'tie als 1e over de finish komt in Australië:9~)
Pagina: 1