Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oadm
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-01 17:41
Ik heb al een tijdje last van een slecht functionerende Safari. Soms worden websites niet geopende of heel langzaam. Ik heb de geschiedenis al meerdere malen gewist en alle cookies al meerdere keren verwijderd maar het probleem blijft voorkomen. Het gaat om de Safari versie 10.1.2 (12603.3.8). Als ik Safari opnieuw opstart is het probleem weg maar na een uurtje surfen begint het weer.

Ik heb het laatste OS op mijn iMac uit 2011 zitten en de Mac is voorzien van een 500GB SSD. Voor de rest werkt alles prima en de Mac gewoon zo snel als hij moet zijn. Chrome werkt trouwens wel zonder problemen. Kent iemand deze problemen en heeft iemand suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChristianBurger
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09-08 18:12
Heb je toevallig ziggo?

[ Voor 66% gewijzigd door ChristianBurger op 19-08-2017 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oadm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChristianBurger
Dan vrees ik het ergste. Ik heb zelf heb ook problemen. Ik heb al tientallen keren contact gezocht met apple. Mijn Imac is vervangen en ziggo heeft ook alles gedaan. Ergens is er iets wat ziggo heeft ingesteld waar apple niet mee kan werken of net andersom.

Hier een voorbeeld van een soortgelijke discussie die ook niet opgelost is: https://www.onemorething....-macbooks-troubleshooten/

Hier een topic van mijzelf over problemen met een MacBook. Er staan veel mogelijke oplossingen in dus neem hem even door zou ik zeggen: Wi-Fi probleem - Macbook Pro Retina

[ Voor 14% gewijzigd door ChristianBurger op 20-08-2017 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Dat Ziggo probleem zou je natuurlijk even snel kunnen testen door een uurtje te tetheren met een mobiele telefoon verbinding.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oadm
Ik heb nu een aantal instellingen veranderd en het probleem lijkt verholpen. Sinds ik het vinkje " stop plugins om stroom te besparen' uit heb gezet lijkt het opgelost.

• NL1PSR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03-2024
Na de update van Safari 11 op een Mac kan ik het helemaal niet meer starten. Ben ik dan de enige kan nog niet meer meldingen vinden.

Weet je nog die keer samen in de trein. Ik stak me kont uit het raam en jij je hoofd. En iedereen dacht dat we een tweeling waren.

• ChristianBurger
NL1PSR schreef op woensdag 20 september 2017 @ 20:47:
Na de update van Safari 11 op een Mac kan ik het helemaal niet meer starten. Ben ik dan de enige kan nog niet meer meldingen vinden.
Ik kan het wel starten maar het is er niet beter op geworden. Sites die random vastlopen en sporadisch snellere rpm van de fan terwijl ik gewoon op sites zit die niet veel van het gpu vermogen vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL1PSR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03-2024
http://swcdn.apple.com/content/downloads/36/14/091-00938/p3q0nh19f3vfti9kp449ms1e4wrjh9ltva/Safari11.0Sierra.pkg na herinstallatie werkte alles gelukkig weer. Maar ja deze file vinden is erg lastig.

Weet je nog die keer samen in de trein. Ik stak me kont uit het raam en jij je hoofd. En iedereen dacht dat we een tweeling waren.

Pagina: 1