naitsoezn schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 10:46:
Ik weet niet of ik je goed begrijp, en of deze optie voor iedereen beschikbaar is, maar via de app krijg ik tegenwoordig de optie om direct (dus nog voor de eerste keer aanbieden) bij het afhaalpunt te laten bezorgen.
Dus gewoon bestellen, dan krijg je uiteindelijk via de app een bericht dat er een bezorging voor je is aangemeld, en dan kun je in de loop van de dag (vaak eind van de middag of begin van de avond) de mogelijkheid om gewoon direct bij afhaalpunt af te leveren ipv eerst één keer aan te bieden. De volgende dag krijg ik dan vaak de melding dat ik vanaf 15:00 kan afhalen op dezelfde dag als dat ie normaal bezorgd zou worden.
Idd. Zo doe ik het al enige weken. Werkt prima.
Alleen is het een beetje onduidelijk wat nou precies het tijdsinterval is, wanneer je zelf online, de bezorging kunt herrouteren van jouw eigen (oorspronkelijke) adres, naar het afhaalpunt.
Meestal lukt dat 's-avonds na ca. 22:00-23:00h, maar soms ook pas 's-ochtends vroeg. Maar als de chauffeur al onderweg is, dan ben je net weer te laat.

- M.a.w. iemand stuurt mij een pakje.
- Ik zie de T&T code verschijnen in mijn jouw.postnl.
- Dan is het ff afwachten tot het moment je de aflevering kunt wijzigen.
- En zodra dat kan, wordt je pakje doorgestuurd naar het afleverpunt.
- Vervolgens zie je vanaf welk tijdstip de pakjesman het pakje bij het afhaalpunt heeft achtergelaten.
Werkt prima!
En dan toont jouw.postnl het volgende overzicht van zo'n gewijzigde afhaalbestemming:
Ook een goed om te weten:
Gisteren was er een storing bij de track&trace van PostNL (vanaf ca. 14:00h)
http://allestoringen.nl/storing/postnl
En toen wilde ik zelf ook net checken of e.e.a. al klaar lag. Dat ging dus niet...
Maar als je naar
https://www.internationalparceltracking.com ging, kon je WEL je 3S code invullen en de gegevens ophalen (blijkbaar zit daar een andere interface tussen).
Dus de standaard tracking en jouw.postnl lagen er gisterenmiddag uit, maar die internationalparceltracking deed het wel!
[
Voor 13% gewijzigd door
ehtweak op 19-08-2017 14:14
]