Toon posts:

Telfort Ervaring

Pagina: 1
Acties:
  • 232 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik wil binnenkort overstappen naar Telfort, en vroeg me af wat jullie ervaring is met Telfort.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik heb nu een maand of 5 Telfort Zakelijk en dat bevalt prima. Zaten hiervoor 2 jaar bij KPN en merk zoals beloofd door KPN geen enkel verschil.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 20:33
Voorheen hadden wij in onze stad voornamelijk een lokale glasvezelprovider, totdat deze was overgenomen door Telfort. We konden hier natuurlijk mee in gaan, maar we konden ook een andere provider kiezen. Er toch maar voor gekozen om Telfort te nemen, en tot nu toe bevalt dat zeker goed.

Nu zijn we al enkele jaren lid, en tot op heden 0 storingen gehad ('s avonds). Overdag ben ik verder nooit thuis, dus ik weet niet of het toen is voorgekomen. Maar ik heb zeker geen reden van klagen. Internetsnelheid en en de betrouwbaarheid van het internet zijn gewoon uitstekend.

Het enige nadeel van Telfort is dat je een Experia Box krijgt. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van deze modem, en voor het draadloze gebruik is hij niet extreem snel. Vooral als je met meerdere apparaten tegelijkertijd gebruik maakt van het draadloze netwerk. Om deze reden heb ik zelf een Asus Router gekocht die ik achter de modem heb hangen. Ik heb de Experia Box 8, maar ik zie dat ze ook al de Experia Box 10 hebben die zowel 2.4 als 5Ghz netwerken ondersteund. Dus wellicht als je een abonnement afsluit dat je hier om kan vragen :).

Maar ben je een reguliere gebruiker die geen behoefte heeft voor het opzetten van VPN-verbindingen o.i.d., dan zou je zeker voor Telfort kunnen kiezen.

Je hebt tegenwoordig ook een "nieuwe" provider, NLE. Ik heb hier geen ervaringen mee, maar zij moeten behoorlijk goedkoop zijn.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hey, welkom op Tweakers. We verwachten hier toch echt wel wat eigen inzet, en daar zie ik weinig van. Wat heb je zelf zoal gevonden op Google en op onze site? Er is echt voldoende info te vinden. Zie bijv. [Telfort xDSL] Ervaringen & Discussie - Deel 20

Een topic van amper 1 regel kunnen we weinig mee, daarom gaat dit topic dicht.

[ Voor 19% gewijzigd door Microkid op 18-08-2017 19:32 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.