Toon posts:

Sitecomrouter wlr 5000

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Ik heb deze sitecomrouter verbonden middels een kabel aangesloten aan mijn Ubee evw3200 waarop het wifi signaal binnenkomt. De sitecomrouter geeft 2 signalen die beide niet echt optimaal werken. Ze geven wel een signaal maar het is net of er geen data doorkomt. Hoe kan ik dat veranderen. De sitecomrouter staat achtin de woonkamer om signaal in de tuin ed te krijgen. Dat lukt nu dus niet
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Geen
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Handleiding lezen maar snap er weinig van

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordje
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:23
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:54:
Ik heb deze sitecomrouter verbonden middels een kabel aangesloten aan mijn Ubee evw3200 waarop het wifi signaal binnenkomt.
Hoe en welke op poorten?
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:54:
Ze geven wel een signaal maar het is net of er geen data doorkomt.
Want? Wat zijn de symptomen?

Lees overigens ook deze sticky eens door die volgens mij precies gaat over de situatie die jij wilt creëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sitecomrouter heb ik input op modumpoort Vanuit de Ubee output lan2

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2017 14:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Is dit niet dezelfde vraag die je vorige maand al een keer had gesteld ?

Sitecom wifi signalen (2)

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is nog niet opgelost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Id3ntityX
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-09 12:52
In het vorige topic werd het je al te technisch, in dit topic kun gelijksoortige vragen verwachten als mensen er moeite in steken. Heb je inmiddels al wat meer opgestoken over hoe dit soort netwerken in elkaar steken? Zo ja, kun je aangeven wat je troubleshoot is geweest en welke resultaten je kreeg (inclusief gebruikte methodes om te meten)? Lukt dat niet, dan is het misschien beter om een lokaal computerbedrijf je of Ziggo in te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Of misschien een tip voor een ander forum waar ze het wel kunnen uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:47:
Of misschien een tip voor een ander forum waar ze het wel kunnen uitleggen?
Lees bovenstaande nog eens: we hebben het al proberen uit te leggen, maar jij haakte steeds af. Dat gaat elders niet anders zijn.

Nu, als je serieus aan de slag wilt willen wij je rustig helpen, maar je moet niet de illusie hebben dat het mogelijk is om een 'magische' oplossing te hebben waar je zonder eigen inspanning of verdieping in de materie alles perfect kunt laten werken, zeker gezien je apparatuur low-end en verouderd is en nagenoeg geen hulp kan bieden bij het oplossen. De intelligentie moet je bij dit soort dingen zelf aanleveren. Geen zin in? Dan moet je dat inhuren (iemand anders het probleem voor je laten oplossen) of duurdere, nieuwere apparatuur kopen dat zichzelf goed kan instellen (maar ook daar moet je niet onderschatten hoeveel je zelf moet bedenken :o )

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1