Welke host voor familie-email?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 8.987 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-06-2024

route99

just passionately curious...

https://www.consumentenbond.nl/internet-privacy/soverin
Ken je dit al?
Als je maar kleine mail boxen nodig hebt kun je de gratis Protonmail ook overwegen.
Er is ook een betaalpakket, iets duurder van soverin.
Je zou ook alleen voor groot gebruikers het betaalpakket kunnen nemen en rest gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb nog de gratis Google Apps, jammer dat ze daar mee gestopt zijn want dat is perfect hiervoor (en 50 dollar per açcount is niet echt een alternatief, er wordt ook steeds minder gemaild)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsb85
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-08 21:11
Ulster Seedling schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:29:
Zijn er hier mensen die zelf ervaring hebben met Soverin?

Ik moet nog steeds overstappen (van mijn zelfgehoste slecht-onderhouden mailserver) en twijfel tussen FastMail en Soverin. FastMail ziet er top uit, alleen zitten ze helaas buiten de EU (i.v.m. privacy) en zijn ze redelijk duur (voor meerdere accounts). Soverin klinkt leuk en is niet duur, maar ik ben nog niet overtuigd van de betrouwbaarheid (klein en jong bedrijf). Ook is een goed spamfilter een must voor mij, en ik weet niet hoe goed dat bij hen is.

Als iemand ervaringen heeft hoor ik die graag!
Ik gebruik op dit moment fastmail, maar die spam filter moet ik op dit moment nog bepaalde zaken hard aanleren. bv sommige nieuwsbrieven waarvan hij denkt dat ik het geen spam zal vinden, dus heb ik regels dat ze automatisch in de spamfolder geplaatst worden..

En dan gelipt er af en toe toch nog eentje in mijn nieuwsbrieven folder..

voor andere zaken is hij redelijk prima maar krijg ook nauwelijks spam binnen.

die nieuwsbrief die ik in spam binnen laat komen stuurt alle wijzigingen door van een website, soms 50 per dag. en ik hoef die wijzigingen alleen maar te lezen als ik een nieuwe opdracht zoek, dus ook geen moeite om telkens aan en af te melden zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 13:30
Ik denk dat TS inmiddels wel een host gevonden heeft, topic is namelijk een jaar oud inmiddels..

De trap is ook niet echt zinvol, en bevat te weinig info om verder het openlaten te rechtvaardigen.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.