Beoordeling geplaatst in V&A op profiel

Pagina: 1
Acties:

• mike1992
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-11 22:39
Een bug?

Als iemand mij beoordeeld in V&A krijg ik onder het belletje rechtsbovenin een melding. Tevens krijg ik hier een mailtje van.

Stel ik open de link in de mail om de beoordeling te kijken, dan lees ik die en is dat prima, echter, de melding rechtsboven blijft staan.

Zelfs het openen van het meldingenoverzicht is niet genoeg om hem te laten verdwijnen, dit doet hij pas als ik er via dat icoon daadwerkelijk op klik, maar ik heb hem al lang gezien? 8)7

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

@mike1992 als je op de ballonen naast de melding klikt of onder op "Markeer alles als gelezen" verdwijnt de melding zonder hem te hoeven openen :)

200 fish found!

• mike1992
OpZich een prima tip dat wist ik niet, maar het blijft onnodige extra kliks. 1 notificatie openen of markeren als gelezen duurt even lang. Maar dat neemt toch niet weg dat het systeem het zou moeten snappen, dat als ik de betreffende pagina open, ik het gezien heb?

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

@mike1992 je zou eens de discussie Markeer notificaties als gelezen bij openen topic kunnen lezen welke een feature request is wat lijkt op het bovenstaande wat jij voorstelt. Vervolgens kun je nog eventueel jouw punten er aan toevoegen.

200 fish found!

• mike1992
Lijkt me een goede tip dank je!