Schermen aansluiten op Macbook (12 inch)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• vdiermen
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 01-10 12:32
Beste Tweakers,

Ik heb jullie hulp nodig bij een hele specifieke vraag waar ik zelf niet zo goed uitkom. Ik denk er over om voor mijn werk een nieuwe macbook aan te schaffen. Nu zat ik te denken aan een Macbook 12 inch omdat die zeer licht is en voor office en internetten voldoet.

Nu wil ik alleen 2 schermen via HDMI en Displayport kunnen aansluiten. Optioneel het liefst ook nog een muis en toetsenbord via USB.

Kan dit via de enkele USB-C poort en zo ja, wat heb ik hier dan voor nodig?

Alvast hartstikke bedankt!

Alle reacties

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Wat heb je zelf al gevonden? Als je bijvoorbeeld zoekt naar macbook usb-c multiple monitors vind je al de nodige informatie hoe je dit eventueel voor elkaar kunt krijgen. Daarnaast is er het nodig te vinden in USB-C en Thunderbolt 3 accessoires.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• vdiermen
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 01-10 12:32
Klopt, zelf al gezocht maar geen USB-C naar HDMI, DP en 2x USB gevonden. Dus waarschijnlijk moet er een workaround gebruikt worden en ik vroeg mij af of iemand daar ervaring mee heeft.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Lees deze dan eens goed door en filter daar eens uit wat je nodig hebt: USB-C en Thunderbolt 3 accessoires