Ik ben op zoek naar een vervanger voor mijn OnePlus One.
Belangrijkste eisen:
- Up-to-date, dus Android 7, liefst met kans/garantie op updates naar nieuwer
- (Zo goed als) stock Android, bijv. wat OnePlus en Motorola doet, maar geen Hetty/Sammy/Sony etc.
- 1080p scherm of beter
- Snapdragon 625 of beter
- 64GB interne opslag 32GB ook goed, aangezien op Nougat een SD-kaart gebruikt kan worden om de opslag uit te breiden
- < €300
Leuk, maar niet vereist:
- Grote batterij
- Geen soft nav buttons, maar een hardware alternatief
- Kleine bezels
- Dun, tenzij grote batterij (uiteraard)
- Alert slider (fysieke stil/geluid switch)
Iets als de recentelijk uitgebracht Motorola Moto G5S Plus vind ik wel gaaf, maar daarvan zijn de specs nog vrij onzeker (wel/geen NFC? Kompas? Dual sim? 32GB/64GB?).
Er is vrij veel op de markt, vooral in China. Over Chinaphones lees je heel veel verschillende dingen en ik vind het moeilijk om er zelf een te vinden die betrouwbaar oogt en grotendeels aan mijn wensen voldoet.
Heb jij of weet jij van een telefoon die mogelijk iets voor mij is?
Belangrijkste eisen:
- Up-to-date, dus Android 7, liefst met kans/garantie op updates naar nieuwer
- (Zo goed als) stock Android, bijv. wat OnePlus en Motorola doet, maar geen Hetty/Sammy/Sony etc.
- 1080p scherm of beter
- Snapdragon 625 of beter
- 64GB interne opslag 32GB ook goed, aangezien op Nougat een SD-kaart gebruikt kan worden om de opslag uit te breiden
- < €300
Leuk, maar niet vereist:
- Grote batterij
- Geen soft nav buttons, maar een hardware alternatief
- Kleine bezels
- Dun, tenzij grote batterij (uiteraard)
- Alert slider (fysieke stil/geluid switch)
Iets als de recentelijk uitgebracht Motorola Moto G5S Plus vind ik wel gaaf, maar daarvan zijn de specs nog vrij onzeker (wel/geen NFC? Kompas? Dual sim? 32GB/64GB?).
Er is vrij veel op de markt, vooral in China. Over Chinaphones lees je heel veel verschillende dingen en ik vind het moeilijk om er zelf een te vinden die betrouwbaar oogt en grotendeels aan mijn wensen voldoet.
Heb jij of weet jij van een telefoon die mogelijk iets voor mij is?
[ Voor 4% gewijzigd door erikieperikie op 10-08-2017 15:50 ]