Na een affaire over een bod in een privé gesprek vond meneer het nodig om een review over mij achter te laten.
Ik zal even bij het begin beginnen.
Deze gaat als volgt:
Hierop besloot ik hem een bericht te sturen.
Waarop ik een review terug plaatste.
Aflevering:Score: 1"
Daarop reageerde meneer weer met een review gevolgt:
Nou is mijn vraag of u al onze reviews zou kunnen verwijderen.
Ook heb ik inmiddels gezien dat ik niet de enige ben die wordt lastig gevallen door meneer.
En misschien zijn verdere stappen richting meneer ook fijn. Want Dit soort Tweakers zijn niet thuis.
Ik ben namelijk nieuw hier met verkopen. Maar na het laatste incident ben ik niet echt tevreden over Tweakers & Verkopen/Kopers.
Ik overweeg echt minder om hier nogmaals producten te verkopen.
Ik had zo'n goede hoop, omdat ik de site zelf eigenlijk altijd gebruik om reviews te lezen & prijzen te vergelijken.
Met vriendelijke groet.
Tom van Amelsvoort.
Ik zal even bij het begin beginnen.
Waarop ik antwoorddeBeste AltTabKeys,
Onderstaand bericht is een reactie op 'Intel Core i7-4790K Boxed [Lees beschrijving SVP]' (https://tweakers.net/aanb...ees-beschrijving-svp.html).
----------
Bod 100€
----------
Dit bericht is verstuurd via de website van Tweakers. Informeer jezelf goed over veilig handelen op internet, voordat je een aan- of verkoop doet. Lees voor meer informatie How to - Veilig handelen
Hierop besloot meneer om een review achter te laten op mijn profiel.Geen akkoord.
Om eerlijk te zijn vind ik dit een onrealistisch bod, aangezien er minimaal anderhalf jaar garantie opzit, het een boxed versie is, nooit overgelockt is, en altijd koel is gebleven.
Ik heb meerdere advertenties voorbij zien komen waarbij ze voor 250,- weggingen. Dus ik denk dat ik redelijk netjes zit...
Met vriendelijke groet,
Tom van Amelsvoort.
Deze gaat als volgt:
Maar aangezien meneer nog nooit iets bij mij heeft besteld, zou meneer in theorie en praktijk niet kunnen hebben ervaren en kunnen oordelen of mijn beschrijving klopt & hoe de aflevering was.Voldoet aan beschrijving: 1* Communicatie 2** Aflevering 1*
Vraagt te veel voor zijn tweedehandse producten. Bijna 80% van de nieuwprijs. Geen aangename tweaker dit.
Hierop besloot ik hem een bericht te sturen.
Waarop meneer antwoordUw review...
Bezorging, 2 sterren. Terwijl ik nog nooit een pakketje heb geleverd? Beetje onmogelijk, is het niet?
Zelfde voor 'voldoet aan omschrijving' ...
En onze communicatie ging toch gewoon goed?
Ik antwoordde keurig op tijd. Alleen voelt u zich op uw staart getrapt nadat ik mijn mening geef.
Ik maak maar een melding, over een onrealistische review.
En daarna een een tweede review plaatste op mijn pagina:Ten eerste is het realistisch bod. maar als u het zo nodig vind om daarover een review te schrijven(negatief). Dan mag u die zeker terug verwachten. Dit is zeker geen normale gang van zaken. Uw mening heb ik geen probleem mee, helemaal niet zelfs. Echter de wijze via een review vind ik onacceptabel daarom mijn negatieve review.
Wederom geeft meneer weer 2 maal 1 ster voor iets waar hij geen ervaring heeft, namelijk: Voldoet aan beschrijving & AfleveringVoldoet aan beschrijving *1 Communicatie 1* Aflevering *1
Geeft een slechte review als die naar zijn mening te laag bod ontvangt. Dit hoort hier niet thuis.
Waarop ik een review terug plaatste.
Daarbij gaf ik hem de volgende score "Voldoet aan beschrijving:Score: 1 Communicatie:Score: 1Voldoet aan beschrijving: N.V.T Communicatie 2** Aflevering: N.V.T
Meneer laat 1 onterechte fake reactie achter nadat meneer zijn zin niet krijgt en ik een negatieve (naar mijn ogen terechte) review over zijn handeling achter laat.
Ik verwacht dat meneer straks een 3e reactie achter laat?
Waarvan 2 onterecht?
Overigens even gemaild naar Tweakers en gevraagd naar het verwijderen van zijn en mijn reviews. Aangezien ik kan aantonen dat het onrealistische review's zijn
Aflevering:Score: 1"
Daarop reageerde meneer weer met een review gevolgt:
Zoals u ziet. Doet hij dit doelbewust.Voldoet aan beschrijving:Score: 1 Communicatie:Score: 1 Aflevering:Score: 1
Blijft zelf ook neppe reviews schrijven. Just returning the favor. Kan slecht omgaan met tweakers.
Nou is mijn vraag of u al onze reviews zou kunnen verwijderen.
Ook heb ik inmiddels gezien dat ik niet de enige ben die wordt lastig gevallen door meneer.
En misschien zijn verdere stappen richting meneer ook fijn. Want Dit soort Tweakers zijn niet thuis.
Ik ben namelijk nieuw hier met verkopen. Maar na het laatste incident ben ik niet echt tevreden over Tweakers & Verkopen/Kopers.
Ik overweeg echt minder om hier nogmaals producten te verkopen.
Ik had zo'n goede hoop, omdat ik de site zelf eigenlijk altijd gebruik om reviews te lezen & prijzen te vergelijken.
Met vriendelijke groet.
Tom van Amelsvoort.
What a terrible day to have eyes!