Bitcoin Miner Beginner Cheap

Pagina: 1
Acties:
  • 743 views

• groningen321
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 29-04-2022
Hi,

Ik zoek een zo goedkoop mogelijk cryptocurrency (makkelijk te minen currency, dus geen bitcoin/litecoin, maar een nieuwe/minder gebruikte)) miner. Liefst een USB miner. Alleen om te proberen/leren minen. Gaat niet om de winstgevendheid oid!

Eerst hadden ze op aliexpress van deze miners voor 20 euro, nu niet meer. Weet iemand waar wel?

[ Voor 16% gewijzigd door groningen321 op 08-08-2017 20:08 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Coin mining - hardware, software en instellingen - deel 2

Bitcoin kan je wel vergeten; een instap ASICS kost je 1500 Euro (gebruikt en achterhaald). Zelfst LiteCoin ga je niet over USB werkend krijgen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• groningen321
Ja bedoelde eigenlijk cryptocurrency in het algemeen. Dus kan ook een relatief nieuwe/kleine minen.

Gaat er alleen om om te leren. Niet om winstgevendheid

• groningen321
MAX3400 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:47:
Coin mining - hardware, software en instellingen - deel 2

Bitcoin kan je wel vergeten; een instap ASICS kost je 1500 Euro (gebruikt en achterhaald). Zelfst LiteCoin ga je niet over USB werkend krijgen.
Ja bedoelde eigenlijk cryptocurrency in het algemeen. Dus kan ook een relatief nieuwe/kleine minen.

• JannyWooWoo
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 23-01 17:27
Zo goedkoop mogelijk? Cheapste miner die ik ooit "gemaakt" heb was een Intel compute stick van 120 euro.

Dan via een service als https://hash-to-coins.com minen, die switched automatisch tussen verschillende scrypt coins die lage difficulty hebben. Na een paar dagen heb je een berg verschillende coins die je dan naar een exchange kan laten overmaken en leuk mee kan traden.

Een oude Intel NUC werkt b.v. ook of een 2e hands Mac Mini.

Maar nee, je kan er geen Bitcoin, Litecoin of Ether mee minen. Bij de eerste 2 time je out lang voordat je een solution kan submitted als je niet zoals @MAX3400 noemde een ASIC miner hebt. Voor Ether heb je 4GB VRAM nodig.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move OH -> CAA

2) CAA beleid
Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.