Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Tweakers F.C. Eredivisie voetbalpoule 2017/2018

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 23:00
Vanavond begint speelronde 31

Heracles - AZ

Persoonlijk erg veel zin in zondag. Te beginnen met NAC-Willem II. Mooie Derby waar veel op het spel staat. Feyenoord - Utrecht zijn beide mijn favoriete clubs. En natuurlijk de kampioenswedstrijd van PSV tegen Ajax. Ik heb een kleine overwinning voor PSV, maar het zou me niets verbazen als het kampioenschap nog niet definitief beslist gaat worden zondag.

Heel veel succes met de voorspellingen!

• Lekkerboeie86
Het was weer een vermakelijke ronde! Veel mooie wedstrijden gezien. Merelle pakte met 55 punten de hoogste score en voor de 3e keer de weekwinst!

Vanavond gaan we weer verder met een nieuwe speelronde!
Vergeet niet te voorspellen, want ook wij komen in de buurt van de eindstreep!

• Lekkerboeie86
46 puntjes voor @Terranova 2 meer dan mij verdorie :p

Gefeliciteerd!

• TerrorSource
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 05:58
Als iedereen nou even een speelrondje niks invult kan ik nog winnen 8)

Tweakers V&A Ads
oa. Raspberry Pi 3b + 7Inch Touch Screen & Domotica

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:39
quote:
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 22:42:
46 puntjes voor @Terranova 2 meer dan mij verdorie :p

Gefeliciteerd!
Dank u :o

En nog belangrijker, weer 20 punten ingelopen op plek 1. Nog maar 11 verschil met 2 rondes :o

• Lekkerboeie86
Nog 2 rondes en dan zit deze mooie poule erop jongens! Eventuele nacompetitie telt niet mee. Succes met de voorspellingen voor morgen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Vandaag de laatste ronde! Veel puntjes zijn er te halen. Succes allemaal!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Onwaarschijnlijk wat een ontknoping in de Tweakers poule!!

Vitrix pakt plek 1. Over 34 speelronden en de eindstand voorspellingen 1 puntje meer dan @Terranova. @Han pakt de 3e plek. Zelf blij dat ik met een 4e plaats in de top 5 zit.

Bij deze Vitrix gefeliciteerd!! Knappe prestatie! DM om je prijzenkast te laten vullen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:39
Helaas op 1 punt verloren :( Maar ik had het eerlijk gezegd ook niet verwacht gezien mijn eindstand voorspelling.

Vitrix gefeliciteerd!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TerrorSource
Ik heb uiteindelijk de laatste weekstand gewonnen!

Ik snap alleen niet dat er dan toch spelers zijn met meer punten terwijl ik week-beste was :/
Verdubbeling heeft iedereen gekregen, topscores tellen mee in week-score.

Tweakers V&A Ads

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lekkerboeie86
quote:
TerrorSource schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:00:
Ik heb uiteindelijk de laatste weekstand gewonnen!

Ik snap alleen niet dat er dan toch spelers zijn met meer punten terwijl ik week-beste was :/
Verdubbeling heeft iedereen gekregen, topscores tellen mee in week-score.
Ik denk dat je extra voorspellingen over de eindstand bedoeld? Die kunnen wel degelijk verschillen. Ik heb daar 64 punten behaald. Jij 38 zie ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TerrorSource
quote:
Lekkerboeie86 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:04:
[...]

Ik denk dat je extra voorspellingen over de eindstand bedoeld? Die kunnen wel degelijk verschillen. Ik heb daar 64 punten behaald. Jij 38 zie ik.
Je bedoeld die "Extra" lijst? Snapte daar geen bal van aan het begin dus heb daar maar 38 punten

Tweakers V&A Ads

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lekkerboeie86
quote:
TerrorSource schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:18:
[...]

Je bedoeld die "Extra" lijst? Snapte daar geen bal van aan het begin dus heb daar maar 38 punten
Die extra voorspellingen was om de ranglijst van 1 tot 18 te voorspellen. + Nog de topscorer. Hier kon je best wat bonuspunten pakken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jeroenvdnberg
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 10-10 15:00
Woehoe wat een einde! Uiteindelijk 1e geworden met 1 punt voorsprong. Dank allemaal voor de felicitaties!
Zie trouwens dat de play-offs ook nog ingevuld kunnen worden! Vergeet deze dus van de week niet te doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21:58
Tellen de play-offs dan ook nog mee of hoe zit het?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Han
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
quote:
Fleximex schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:11:
Tellen de play-offs dan ook nog mee of hoe zit het?
Volgens mij wel... wordt weergegeven als ronde 19 :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Voor de duidelijkheid. De Tweakers poule is gespeeld. De winnaar is @jeroenvdnberg

Tuurlijk kan je nog de play-offs spelen, maar dat veranderd niets aan de winnaar van de Tweakers poule.
quote:
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 19:30:
Nog 2 rondes en dan zit deze mooie poule erop jongens! Eventuele nacompetitie telt niet mee. Succes met de voorspellingen voor morgen!

Lekkerboeie86 wijzigde deze reactie 09-05-2018 08:57 (39%)

• Lekkerboeie86
Iedereen bedankt voor het meespelen. Hoop dat jullie er plezier in hebben gehad. @jeroenvdnberg heeft zijn prijs inmiddels in ontvangst genomen.

Bij voldoende animo gaan we volgend seizoen weer een poule doen. Waarschijnlijk mag je je dan opnieuw opgeven/aanmelden. En starten we ook een nieuw deel op forum.

Nogmaals iedereen bedankt!

• TerrorSource
quote:
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 22:49:
Iedereen bedankt voor het meespelen. Hoop dat jullie er plezier in hebben gehad. @jeroenvdnberg heeft zijn prijs inmiddels in ontvangst genomen.

Bij voldoende animo gaan we volgend seizoen weer een poule doen. Waarschijnlijk mag je je dan opnieuw opgeven/aanmelden. En starten we ook een nieuw deel op forum.

Nogmaals iedereen bedankt!
Wanneer begint de nieuwe poule? >:)

Tweakers V&A Ads

• Lekkerboeie86
quote:
TerrorSource schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:08:
[...]

Wanneer begint de nieuwe poule? >:)
Hele goede vraag! Opzich ben ik wel voor om weer een nieuwe te starten! Was leuk om te doen. Maar vraag me af of er animo voor is. Voor het WK wilde ik er ook 1 starten, maar was serieus niemand geintresseerd. Terwijl het topic in een paar weken 375 pagina's heeft.

Ook vind ik het wel leuk om er weer een prijs te hangen, maar of ik daar weer 40 euro voor over heb weet ik niet zo zeker.

Ik zal ik het centraal voetbal topic de vraag weer eens op gooien.

• TerrorSource
quote:
Lekkerboeie86 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 11:38:
[...]

Hele goede vraag! Opzich ben ik wel voor om weer een nieuwe te starten! Was leuk om te doen. Maar vraag me af of er animo voor is. Voor het WK wilde ik er ook 1 starten, maar was serieus niemand geintresseerd. Terwijl het topic in een paar weken 375 pagina's heeft.

Ook vind ik het wel leuk om er weer een prijs te hangen, maar of ik daar weer 40 euro voor over heb weet ik niet zo zeker.

Ik zal ik het centraal voetbal topic de vraag weer eens op gooien.
Iedereen 5euro inleggen en verdelen over de top3? ;)
Ik heb bij Voetbalpoules wel meegedaan met WK maar "Tweakers F.C," accepteerde mij niet in de poule.

Laten we anders gewoon een topic maken en kijken wie er mee doet. duurt toch nog 3-4 weken.

Tweakers V&A Ads

• Lekkerboeie86
Pagina: 1 2 3 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Formule 1

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True