Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Tweakers F.C. Eredivisie voetbalpoule 2017/2018

Pagina: 1
Acties:

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 23:14
Welkom
Beste Allemaal,

Nu seizoen 2017/2018 weer voor de deur staat en wij op Tweakers best fanatiek zijn in het volgen van de Eredivisie lijkt mij het een leuk idee om een voetbalpoule te starten waarbij het voorspellen van de uitslag en de ranglijst het belangrijkste is. Deze vul je wekelijks in en hierdoor verzamel je punten. Dit is niets nieuws, maar wel een leuke manier om wellicht nog meer te verdiepen in de Eredivisie. Afgelopen seizoen heb ik met plezier gespeeld met een groepje gamers en nu wil ik dit graag uitbreiden naar Tweakers F.C.

Het meedoen is gratis, maar uiteraard gaat de winnaar er wel met een prijs vandoor!
De winnaar van deze poule krijgt een eredivisie clubsjaal naar keuze bij een minimaal aantal van 25 actieve deelnemers.
Bij minimaal 35 actieve deelnemers krijgt de alleen de winnaar een Eredivisie clubsjaal naar keuze en een kadobon van Bol.com of Coolblue twv 20.-

Regels kan je vinden op website.
Aanmelden kan hier: https://www.voetbalpoules.nl/poule/106806/aanmelden

Deelnemers:
Nr.Club naamSpeler
01 Lexzorz Alex
02 Terranova Danny
03 NLRev0lution Danny
04 Gynnad Gynnad
05 Jurgen1989 Jurgen
06 Capacitor Lars
07 F.C. LB Lucien
08 F.C. Kunstgras is voor mietjes LZ
09 Maciejk8 Maciek
10 Purehz Purehz
11 Dutchgio Remco
12 Sharlaine Sharlaine
13 Croman Rik
14 Sjorsje Sjorsje
15 Rapid Superdurt Sup4rdurt
16 Dieks FC Tjeerd
17 Stammetjes CJ
18 rSNNN Jeroen
19 Jero FC Jeroen
20 Han_GoT Han
21 P107 P107
22 FC Hofwijk Screamhouse
23 XIII Erik
24CFC Jessy
25 ijscomannen M
26 JanW JanW
27 BT Entertainment TD
28 TerrorSource TerrorSource
29 FC Fleximex Fleximex
30 Kakkeloebus Lub
31 AjaxMurrays Murrays
32 Vitrix Jeroen
33 Wimpie007 Rayman
34 Sargan's Team Dave
35 LynnNL Lynn
36 Forza Amictia Harro

Meld je nu aan speel mee!:

https://www.voetbalpoules.nl/poule/106806/aanmelden

Lekkerboeie86 wijzigde deze reactie 20-08-2017 18:51 (10%)

• Lekkerboeie86
Het is inderdaad gelijk een mooie speelronde. Je kan kijken naar uitslagen in het verleden. Sowieso in het begin van het seizoen lijken ploegen iets voorzichtiger te spelen. Veel doelpunten zou ik niet op rekenen. Onderschat het thuisvoordeel niet als je twijfelt. PSV heeft bijzonder veel moeite met scoren, dus 1-0 lijkt me daar een aardige voorspelling :)

Lekkerboeie86 wijzigde deze reactie 08-08-2017 12:29 (6%)

• Lekkerboeie86
Iedereen is weer toegevoegd! de 25 spelers komen in zicht :)
Ken je nog mensen die het leuk vinden om mee te spelen. Vraag ze gerust!

• Lekkerboeie86
Wederom 3 spelers erbij vandaag! Welkom XIII en CFC en natuurlijk de ijscomannen :D

Lekkerboeie86 wijzigde deze reactie 09-08-2017 19:19 (25%)

• Lekkerboeie86
31 Tweakers doen inmiddels mee. Dat is wel een mooi aantal! Nog aantal trouwe posters in het Centraal voetbal topic zouden kunnen uitblinken in hun voorspellende gave..

Wat dacht je van @Joster @Harribo @PWM @repeP @Vos @ephymerous en nog vele anderen die ik vergeet.
Uiteraard ben je niets verplicht, maar bij deze jullie persoonlijke uitnodiging :)

• Lekkerboeie86
Vanavond gaat het beginnen! Een aantal spelers moeten nog wel de voorspelling doen voor dit weekend.

Bacchanten
@defeyenoorder
@Sup4rdurt
Td
sjorre

Aanmelden is nogsteeds mogelijk :)

• Lekkerboeie86
Aanmeldingen zijn denk ik vandaag voor het laatst. Mocht er interesse zijn. Snel doen. Om 19.00 eerste wedstrijd.

• Lekkerboeie86
Jaa mooie start! Iemand had wel 0-3 maar zonder Dessers. Per week is er winnaar en die krijgt een bronzen schaal naast zijn naam :)

• Lekkerboeie86
quote:
Joster schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 08:59:
Ik moest gisteren nog Scorito en Fantasy Premier League invullen dus deze is er niet van gekomen :-(
Je hebt slechts 1 wedstrijd gemist. Je kan per dag nog invullen :)

• Lekkerboeie86
Gefeliciteerd Tjeerd! met Dieks FC heb jij de eerste speelronde gewonnen!

• Lekkerboeie86
Beste allemaal! Tijd om weer naar de voorspellingen te kijken :)
Er zitten best wat lastige wedstrijden tussen.

Daarbij heb ik Lynn nog toegevoegd aan de poule.

We zitten op 35 deelnemers!
Omdat dit toch een serieus mooi aantal is en 50 spelers niet haalbaar is gebleken:

Krijgt alleen de winnaar van deze poule de Eredivisie club sjaal naar keuze en alsnog een kadobon van Bol.com of Coolblue twv. 20.-

Bookmark dit topic even als je geen reminder wilt missen.
Zo blijf je altijd op de hoogte :)

Succes allemaal!

Lekkerboeie86 wijzigde deze reactie 17-08-2017 10:30 (49%)

• Lekkerboeie86
De winnaar van vorige week moet nog de uitslagen invullen!

@dieks Verdedig je 1e plek!
@Purehz Nog niets ingevudl
@Sargan heeft Excelsior - Feyenoord vergeten
@rSNNN Niets ingevuld
Stammetje niets ingevuld

• Lekkerboeie86
@Han @Fleximex en @Lekkerboeie86 Zijn winnaars van deze week!

63 punten is erg netjes voor 9 wedstrijden. Gefeliciteerd!

• Lekkerboeie86
Tussen al het Europese voetbal geweld door, moeten we natuurlijk niet vergeten dat we morgen gewoon weer beginnen met een avondje NAC - Sparta!

Dus voorspellen die handel en pak gelijk de rest van de wedstrijden deze ronde mee :)

• Lekkerboeie86
@Sharlaine @screamhouse Croman/rik @Gynnad BT Entertaiment @dieks @rSNNN CFC/Jessy, Capicitor, Stammetjes

Deze personen moet de poule nog invullen!

• Lekkerboeie86
Had ook 2-1. Een avondje NAC in Breda moet tegen Sparta toch 3 punten opleveren. Als dat al niet lukt, zie ik ze de na-competitie niet ontlopen.

T/m 8 september kan de ranglijst voorspelling doen of wijzigen.

• Lekkerboeie86
Dat ging een stuk beter dan gisteren! :P

• Lekkerboeie86
En we hebben weer een Winnaar! @Murrays heeft deze ronde dik gewonnen met 63 punten en pakt ook de eerste plaats :)

• Lekkerboeie86
Iedereen weer opgelet! Na een interland weekend gaat de Eredivisie morgen weer lekker beginnen! Vergeet niet te voorspellen.

Zeker zaterdag zijn naar mijn idee vrij makkelijk punten te pakken. Maar je weet het natuurlijk nooit :)

Heel veel succes iedereen!

• Lekkerboeie86
@Fleximex croman ,lynnnl @dutchgio wimpie007, Dieksfc, cfc, capacitor en stammetjes. Vergeet niet te voorspellen :).

• Lekkerboeie86
quote:
En je bent nog winnaar ook deze week!! Gefeliciteerd

• Lekkerboeie86
Vanavond begint weer een ronde in de Eredivisie! Met als uitsmijter PSV - Feyenoord op zondag!

Vergeet niet te voorspellen allemaal :)

• Lekkerboeie86
Voor mij vrij dramatisch. Het kwartje viel steeds de verkeerde kant op. Wel leuk voor NAC dat ze de punten deze keer hebben gepakt. Vandaag PSV - Feyenoord. Daar voorspel ik een 0-0 :p

• Lekkerboeie86
Heel netjes @Fleximex je pakt de winst deze week en de 2e plaats! 20 punten op ADO - Ajax en Vitesse - VVV maakt wel het verschil voor jouw. Gefeliciteerd

• Lekkerboeie86
Na een week vol verrassingen gaat morgen de competitie weer verder! Utrecht - PSV toch wel meest aantrekkelijke wedstrijd.

Heel veel succes!

• Lekkerboeie86
Kunstgras is voor mietjes wint deze speelronde!! Mede door een winst voor Vitesse te voorspellen pak je daar 10 extra punten die vrijwel niemand had. Gefeliciteerd!

• Lekkerboeie86
Gek weekendje komt eraan! Genoeg wedstrijden waar ik geen geld op durf in te zetten. Alleen voor PSV lijkt 3 punten bijna zeker, maar in de competitie is alles mogelijk!

Vergeet niet te voorspellen. Vanavond de eerste wedstrijd. Twente - Herecles.

Veel succes!

• Lekkerboeie86
@Terranova @Han @Sharlaine p107

Vergeet niet te voorspellen! Nog 8 wedstrijden om punten te pakken :)

Daarnaast hadden maar liefst 10 personen de uitslag van gisteren exact goed voorspeld!
Dat is wel een knappe prestatie :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Veel onverwacht grote uitslagen. Wie had kunnen voorspellen dat Ajax en Feyenoord en PSV met 4-0 ging winnen?

@dutchgio pakt de winst in deze week! gefeliciteerd :)

• Lekkerboeie86
Goed dat diverse mensen weer wakker is na het interland weekend!
Tijd om de voorspellingen weer in te vullen en punten te pakken :)

Heel veel succes allemaal

@dvanpol ik heb je toegevoegd. Succes!
Edit: ik zie dat je mij van de 2e plaats stoot. Dat had je wel even erbij mogen vertellen :o

Lekkerboeie86 wijzigde deze reactie 13-10-2017 20:22 (18%)

• Lekkerboeie86
Het was het weekendje wel!

@Han pakt zijn 2e week winst met 48 punten. Gewoon de juiste uitslag van Excelsior en bij Groningen voorspellen. Netjes hoor!

Volgend weekend de Klassieker. Feyenoord - Ajax. Ik kijk er erg naar uit, en ben heel blij als het weer voorbij is waarschijnlijk :+

• Lekkerboeie86
Ik wil geen olie op het vuur gooien @Gynnad (daar hebben we een ander topic voor :p) maar Feyenoord gaat zondag met 2-0 winnen. ;)

• Lekkerboeie86
Beste allemaal!

Er staat een mooi weekend voor de deur. Met als hoogtepunt de Klassieker! Dat gaat hopelijk een mooie wedstrijd opleveren!

Om deze wedstrijd en speelronde nog spannender te maken is er een extra prijs te winnen. En daarvoor moet je wel een meester zijn in het voorspellen van uitslagen en nog meer.

Wat moet je doen om een kadobon van 10 euro te winnen van Bol.com of Coolblue:

1. De uitslag en doelpuntenmakers van de Klassieker 100% goed.
2. 9 wedstrijden voorspellen deze ronde.
3. Van die 9 wedstrijden heb je de klassieker 100% goed én van 2 andere willekeurige Eredivisie wedstrijden deze ronde de uitslag goed.
4. Je moet eindwinnaar zijn van deze speelronde.
5. Een account op Tweakers hebben.

Mochten er dingen hieraan onduidelijk zijn hoor ik het graag! Heel veel succes met voorspellen!

• Lekkerboeie86
quote:
Fleximex schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:12:
Als je punt 1 en 3 behaald, heb je hoogstwaarschijnlijk ook wel punt 4 behaald. Of iemand moet korte lijntjes richting belchinezen hebben om het je dan nog moeilijk te maken :+

Edit:
Wacht eens even ik heb je door. Mijn tactiek is altijd om in één keer de uitslagen in te vullen en dan, ongeacht wat er gebeurt, deze niet meer aan te passen. Je probeert mij aan het twijfelen te brengen over mijn ingevulde uitslag (2-3) bij de Klassieker >:)
Wat je zegt klopt wel ongeveer. Maar als je vandaag Groningen - Willem II niet voorspeld, dan ben je automatisch uitgeschakeld voor de prijs. Dus je moet wel vandaag de uitslagen invullen.

Als je dan ook 1 en 3 pakt, dan is de kans wel groot dat je deze ronde gaat winnen. Maar dan moet toch nog wel wat punten pakken links of rechts. Er zijn dan nog 60 punten die je kan winnen of verliezen :p

Het is geen makkelijke opgave, maar ik als er een winnaar komt die dit voor elkaar krijgt, heeft hij de prijs dik verdiend.

Kleine tip: als je "geen score" invult bij Feyenoord - Ajax heb je opzich een grotere kans omdat je dan niet hoeft te kiezen uit 11 spelers :p

• Lekkerboeie86
Jero FC is de enige die vanavond correct heeft voorspeld. Netjes gegokt, in 2003 won Willem II daar voor het laatst.

Jaa ik weet het, het kampioenschap van Feyenoord duurde nog langer :>

• Lekkerboeie86
Ben blij dat ik 10 punten pak bij Sparta en 7 bij Twente, maar verder is het voor mij ook geen beste ronde.

Morgen eindelijk de klassieker! Ik ben heel erg benieuwd of de speciale prijs eruit gaat.

Heel veel succes iedereen

• Lekkerboeie86
@Sup4rdurt heeft deze ronde gewonnen met maar liefst 50 punten. Helaas had je de klassieker niet 100% goed en daardoor val je niet in de prijzen. Maar toch knappe score en je staat nu op de 2e plaats.
Gefeliciteerd :)

• Lekkerboeie86
Het is weer zover!

Vandaag op het programma: Twente - Excelsior

Vergeet niet om vandaag al te voorspellen!
Heel veel succes allemaal :)

• Lekkerboeie86
Gefeliciteerd @Terranova wel mooie laatste bij Heerenveen - AZ pak je mooi ff 12 punten mee!

• Lekkerboeie86
Tijd om weer voorspellingen te doen allemaal! Veel succes iedereen :)

• Lekkerboeie86
Zooo weer een lekker boeiend interland weekend gehad. Eerlijk gezegd geen minuut gezien. Nu weer tijd voor club voetbal!

De voorspellingen mogen weer geplaatst worden! Succes iedereen.

• Lekkerboeie86
Met 45 punten pakken @Terranova en @Lekkerboeie86 toch even de week winst voor de 2e keer!
Daarnaast kan ik met trots melden dat we een nieuwe nummer 1 hebben :+

• Lekkerboeie86
Morgen gaan we weer beginnen met een AZ - Twente! Tijd om dus weer te voorspellen :)

• Lekkerboeie86
Toch even @dutchgio in het zonnetje zetten. Tot nu alle winnaars en/of gelijkspelen goed. En ook nog 16 punten bij AZ. Netjes dat je Zwolle goed had. Die zag ik niet aankomen.

• Lekkerboeie86
Mooie week! Ik zie genoeg hoge scores. 71 punten voor @dutchgio. Hij heeft alle wedstrijden goed voorspeld en 2x de uitslag correct! Hogere week score heb ik nog niet eerder gezien. Gefeliciteerd!

• Lekkerboeie86
Vanavond gaan we weer beginnen! FC Utrecht uit tegen Zwolle. Succes allemaal!

• Lekkerboeie86
Het was weer een spannend weekend met diverse vreemde uitslagen. Voor mij persoonlijk ongeveer de slechtste in tijden, maar Maciejk8 pakte 42 punten en daarmee voor het eerst de week winst! Gefeliciteerd :)

• Lekkerboeie86
Het is weer zover! Gaat een mooi weekend worden. Wat dacht van Willem II - NAC vanavond. Deze wedstrijd leeft enorm in Brabant.

Zondag:

Utrecht - Feyenoord en als afsluiter Ajax - PSV.

Vergeet niet te voorspellen. Deze ronde kan je grote verschillen maken. Veel wedstrijden hebben niet een overduidelijke favoriet naar mijn idee.

• Lekkerboeie86
Jero FC doet het gewoon!! 48 punten gepakt. Gefeliciteerd!

• Lekkerboeie86
Een midweekse speelronde begint vanavond. Dus voorspel vast de uitslagen.

Succes!

• Lekkerboeie86
@Han gefeliciteerd met deze midweekse ronde! Helaas was het voor mij een drama. Zelf vergeten om laatste 2 wedstrijden te voorspellen en hierdoor flink gezakt!

Morgen gaan we weer beginnen met punten pakken.
Succes iedereen!

• Lekkerboeie86
Ga je lekker @Han ?
20 punten gepakt bij Roda - VVV!
Netjes!

• Lekkerboeie86
Het laatste rondje voor de winterstop! Wie gaat winter kampioen worden in de Tweakers poule?

Doe snel je voorspellingen!

• Lekkerboeie86
BT Entertainment pakt de ronde winst met 55 punten.

@Terranova pakt met 686 punten het winterkampioenschap! Gefeliciteerd.

Volgend jaar beginnen op 19 januari met Utrecht - AZ en op zondag de Klassieker!

Iedereen fijne feestdagen!

• Lekkerboeie86
Zoo iedereen weer zin in de competitie?! Vanavond een inhaal wedstrijd van Sparta - Vitesse. Ik had een winst voor Vitesse, maar ik ga nu toch voor het Dick Advocaat effect! Je kan de uitslag nog veranderen :)

Vrijdag doe ik hier nog even een herinnering voor het vervolg van de competitie.

• Lekkerboeie86
Vanavond gaan we weer beginnen! Utrecht - AZ is wel een lekkere pot om mee te beginnen! Zondag de klassieker! Maak er wat moois van allemaal. Succes met de voorspellingen!

• Lekkerboeie86
Uiteraard moet ik niet vergeten om @Han te feliciteren met de week winst én de eerste plek! Lekker bezig :)

Vandaag een lastige inhaal wedstrijd voor Feyenoord. De uitslag ga ik deze keer maar niet veranderen.

• Lekkerboeie86
Vandaag gaan we weer beginnen met Heerenveen - Sparta. Succes allemaal!

• Lekkerboeie86
63 punten voor @Fleximex deze ronde maakt je met afstand winnaar deze week! Lekker bezig. Ondertussen neemt @Han iets meer afstand, maar de top zit nog goed bij elkaar :)

• Lekkerboeie86
Na een lekker midweeks beker avontuur gaan we vanavond weer beginnen met de competitie! Succes allemaal :)

• Lekkerboeie86
Lekker bezig @Sargan mooie score. 4 wedstrijden 3x de uitslag goed en bij PSV 1 goal te weinig wat toch nog 7 punten geeft. Totaal nu al 37 uit 4 wedstrijden. Bij je voorspellingen van morgen heb ik wel wat twijfels :p

Lekkerboeie86 wijzigde deze reactie 03-02-2018 22:56 (8%)

• Lekkerboeie86
Jurgen1989 pakte 20 punten bij Sparta - Willem II en mede hierdoor de week winst met 58 punten!

Het zit allemaal lekker dicht bij elkaar. Genoeg wedstrijden om naar die eerste plek te strijden.

Dinsdag, woensdag en donderdag gaan we weer verder. Dus doe alvast de voorspellingen :)

• Lekkerboeie86
Weinig verrassingen deze ronde qua uitslagen. Behalve dat Maciek voor het eerst seizoen de ronde weet te winnen :p

Gefeliciteerd!

• Lekkerboeie86
Iedereen de voorspellingen gedaan?? Dan beginnen we vanavond met Groningen - NAC

• Lekkerboeie86
Maar liefst 54 punten pakt Merelle en wint voor het eerst de speelronde! Bovenin loopt @Han toch weer verder uit. Grote klasse!

• Lekkerboeie86
Interessante ronde komt eraan.

PSV - Utrecht
Vitesse - Ajax
Twente - Groningen
Sparta - ADO

Het kan echt alle kanten op. Succes met voorspellen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lekkerboeie86
De nummer 2 Vitrix pakt 46 punten deze week! Dit is genoeg voor de week winst. Veel verrassingen in de uitslagen.

• Lekkerboeie86
Vanavond gaan we weer een potje voetballen! Heracles - Twente om mee te beginnen. Succes met voorspellen!

• Lekkerboeie86
Yes! Het is weer zover. Na het interland weekend gaan we weer naar club voetbal kijken. Veel leuker natuurlijk :p

Vooral onderin weer een aantal leuke wedstrijden. Morgen 5 wedstrijden en zondag 4 dus vergeet niet op tijd te voorspellen!

• Lekkerboeie86
57 punten voor Vitrix deze week en een eerste plek! Op 10 punten volgt @Han dus kan echt nog alle kanten op. Wel lang de eerste plaats volgehouden!

• Lekkerboeie86
Spannende ronde komt eraan! Vanavond beginnen we met Excelsior - Willem II
Zaterdag oa AZ-PSV

Succes allemaal

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Hoop gekkigheid deze speelronde! Maar kunstgras is voor mietjes had dit al in zijn glazen bol gezien. 49 punten pakt hij voor de weekwinst.

Hoewel de competitie al redelijk beslist is, komt de ontknoping van deze voetbalpoule in zicht. Ik hoop dat jullie het sowieso leuk vonden. Vrijdag 13 april nieuwe speelronde!

• Lekkerboeie86
Vanavond begint speelronde 31

Heracles - AZ

Persoonlijk erg veel zin in zondag. Te beginnen met NAC-Willem II. Mooie Derby waar veel op het spel staat. Feyenoord - Utrecht zijn beide mijn favoriete clubs. En natuurlijk de kampioenswedstrijd van PSV tegen Ajax. Ik heb een kleine overwinning voor PSV, maar het zou me niets verbazen als het kampioenschap nog niet definitief beslist gaat worden zondag.

Heel veel succes met de voorspellingen!

• Lekkerboeie86
Het was weer een vermakelijke ronde! Veel mooie wedstrijden gezien. Merelle pakte met 55 punten de hoogste score en voor de 3e keer de weekwinst!

Vanavond gaan we weer verder met een nieuwe speelronde!
Vergeet niet te voorspellen, want ook wij komen in de buurt van de eindstreep!

• Lekkerboeie86
46 puntjes voor @Terranova 2 meer dan mij verdorie :p

Gefeliciteerd!

• Lekkerboeie86
Nog 2 rondes en dan zit deze mooie poule erop jongens! Eventuele nacompetitie telt niet mee. Succes met de voorspellingen voor morgen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Vandaag de laatste ronde! Veel puntjes zijn er te halen. Succes allemaal!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Onwaarschijnlijk wat een ontknoping in de Tweakers poule!!

Vitrix pakt plek 1. Over 34 speelronden en de eindstand voorspellingen 1 puntje meer dan @Terranova. @Han pakt de 3e plek. Zelf blij dat ik met een 4e plaats in de top 5 zit.

Bij deze Vitrix gefeliciteerd!! Knappe prestatie! DM om je prijzenkast te laten vullen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lekkerboeie86
quote:
TerrorSource schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:00:
Ik heb uiteindelijk de laatste weekstand gewonnen!

Ik snap alleen niet dat er dan toch spelers zijn met meer punten terwijl ik week-beste was :/
Verdubbeling heeft iedereen gekregen, topscores tellen mee in week-score.
Ik denk dat je extra voorspellingen over de eindstand bedoeld? Die kunnen wel degelijk verschillen. Ik heb daar 64 punten behaald. Jij 38 zie ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lekkerboeie86
quote:
TerrorSource schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:18:
[...]

Je bedoeld die "Extra" lijst? Snapte daar geen bal van aan het begin dus heb daar maar 38 punten
Die extra voorspellingen was om de ranglijst van 1 tot 18 te voorspellen. + Nog de topscorer. Hier kon je best wat bonuspunten pakken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Voor de duidelijkheid. De Tweakers poule is gespeeld. De winnaar is @jeroenvdnberg

Tuurlijk kan je nog de play-offs spelen, maar dat veranderd niets aan de winnaar van de Tweakers poule.
quote:
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 19:30:
Nog 2 rondes en dan zit deze mooie poule erop jongens! Eventuele nacompetitie telt niet mee. Succes met de voorspellingen voor morgen!

Lekkerboeie86 wijzigde deze reactie 09-05-2018 08:57 (39%)

• Lekkerboeie86
Iedereen bedankt voor het meespelen. Hoop dat jullie er plezier in hebben gehad. @jeroenvdnberg heeft zijn prijs inmiddels in ontvangst genomen.

Bij voldoende animo gaan we volgend seizoen weer een poule doen. Waarschijnlijk mag je je dan opnieuw opgeven/aanmelden. En starten we ook een nieuw deel op forum.

Nogmaals iedereen bedankt!

• Lekkerboeie86
quote:
TerrorSource schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:08:
[...]

Wanneer begint de nieuwe poule? >:)
Hele goede vraag! Opzich ben ik wel voor om weer een nieuwe te starten! Was leuk om te doen. Maar vraag me af of er animo voor is. Voor het WK wilde ik er ook 1 starten, maar was serieus niemand geintresseerd. Terwijl het topic in een paar weken 375 pagina's heeft.

Ook vind ik het wel leuk om er weer een prijs te hangen, maar of ik daar weer 40 euro voor over heb weet ik niet zo zeker.

Ik zal ik het centraal voetbal topic de vraag weer eens op gooien.

• Lekkerboeie86
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True