Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Moderator beschuldigd me van Trollen, terwijl dit niet zo is

Pagina: 1
Acties:
  • 826 views

Vraag

• Snowwie
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 02:09
Snowwie in "Buren-lawaai - what to do?"

Ik word hier beschuldigd van trollen, wat absoluut niet waar is. Het oorspronkelijk bericht kan ik niet meer teruglezen, maar ben pissed. Letterlijk. Er stond niets kwetsend in het bericht.

Het ging over het algemeen over mensen die last hadden van burenlawaai en wat je er zoal tegen kunt doen. Sommige tweakers, waaronder ik zelf, gaven al aan, als je eenmaal bepaalde mensen naast je wonen hebt die verander je niet zo snel van karakter. Daar helpt dan niets tegen.

Mijn mening op dat moment was, verhuizen is dan de beste oplossing, en als het even kan, het liefst in een vrijstaande woning zodat je in elk geval niet meer geconfronteerd zou worden met contactgeluiden. Daarnaast vertelde ik ook nog dat vrijstaande woningen niet perse heel duur hoefden te zijn. Oke, dan beland je wel in de uithoeken van het land of zelfs even over de grens in Duitsland, maar daar heb je voor minder dan 100.000 euro een vrijstaande woning met een lap grond waar ze in Amsterdam 2 miljoen voor betalen. Ook had ik in de reactie een voorbeeld geplaatst.

Dan komt vervolgens de volgende persoon die reageert, en die haalt een topic van mij er bij over de parkeerissue die ik eenmalig heb meegemaakt omdat er toevallig iemand kwam, die ook nog eerder kwam, en de buurvrouw had haast, omdat haar vader een zwaar ongeluk had gehad, tja, een hele ongelukkige samenloop van omstandigheden, en mijn vraag in dat topic was puur, hoe zit dat eigenlijk qua verantwoordelijkheid als mensen bij jou thuis komen en ze zetten de auto midden op de weg, wie dan verantwoordelijk is mocht er wat gebeuren?

Ik heb een TR aangemaakt omdat ik van mening was dat de link naar dat topic totaal niets te maken had met buren lawaai. Het waren wederom oude koeien uit de sloot halen. Die gast was juist aan het trollen. Volgens mij is zijn reactie compleet verdwenen, dat wel, maar dat de moderator dan vervolgens mijn reactie aanpast en er met koeieletters in zet *knip* Off-topic, op het trollerige af.", dan vraag ik me af waar de trol zat? Ik postte alleen maar een suggestie met wat voorbeelden en dat wordt afgedaan als trollerig.

Ja, ik weet, je moet het normaal gesproken met de moderator bespreken, maar die komt heus niet op zijn standpunt terug. Dat is hetzelfde als met een politieman in discussie gaan terwijl dat hij jou al die bekeuring gegeven heeft om dat ongedaan te krijgen, nou dat lukt je niet. En vandaar ook mijn klacht hier. Letterlijk een klacht. Er moet toch iemand zijn die ook het werk van de moderators zelfs controleert? Wie doet dat? Een politieman kan ik voor de rechter slepen als het moet. Waar kan ik de moderator heen slepen?

Want dit slaat gewoon nergens op.

Nieuwe Lammert Grofsmid Serie - Chaos Theory

Alle reacties

• Compizfox
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 00:52

Compizfox

I use Arch, BTW

quote:
Snowwie schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 02:42:
Snowwie in "Buren-lawaai - what to do?"
Er moet toch iemand zijn die ook het werk van de moderators zelfs controleert? Wie doet dat? Een politieman kan ik voor de rechter slepen als het moet. Waar kan ik de moderator heen slepen?
De Organisatie achter GoT

Daar is het Doktersteam voor :)

There is no system but GNU and Linux is one of its kernels

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Wetenschap FT_W!

En die verwijzen je echt wel terug naar het "contact opnemen met moderator" > Admin van forumdeel etc traject. Want nu al roepen dat de moderators als politiemannen zijn en jij een arm slachtoffer van een vendetta, zegt meer over hoe je zelf de discussie ingaat.

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Snowwie
Wat is dan het nut van een "doktersteam" als deze je weer terugverwijzen naar de moderator?

Er moet toch iemand zijn die ook het werk van een moderator in de gaten moet houden?

Of bestaat er op GoT geen scheiding tussen uitvoerende en controlerende machten?

@gambieter ik zeg enkel exact zoals het is, en dat jij jezelf verlaagd door te zeggen dat ik een "arm slachtoffer" ben zegt meer over jouw persoonlijke gedachte richting mij dan over de beweegreden van de moderator. En ik ga gewoon de discussie aan, met de feiten, maar dat is blijkbaar niet genoeg, want zodra ik iets zeg waarvan ik denk dat ik er niet mee eens ben (en dat kan een mening zijn) dan komen er gelijk weer een aantal trollen met linkjes naar topics uit het verleden. Het mag ook wel een keer ophouden. Ik probeer een fatsoenlijke gebruiker hier te zijn maar dat fatsoen moet wel van twee kanten komen.

Snowwie wijzigde deze reactie 08-08-2017 03:54 (59%)

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Wetenschap FT_W!

Het is jouw houding en reactie die eerder het probleem zijn. Ipv gewoon eerst uitleg te vragen, ga je gelijk over de rooie en wil je de verantwoordelijke minister spreken en een kamerdebat vanwege de vermaning die je hebt gekregen.

Er is in je post geknipt, je hebt er 14560. Overreactie much. Zo te zien wil je geen uitleg vragen, er niets van wilt leren, en liever slachtoffer spelen. Tja.

En een fatsoenlijke gebruiker post dit soort teksten niet:
quote:
Ja, ik weet, je moet het normaal gesproken met de moderator bespreken, maar die komt heus niet op zijn standpunt terug. Dat is hetzelfde als met een politieman in discussie gaan terwijl dat hij jou al die bekeuring gegeven heeft om dat ongedaan te krijgen, nou dat lukt je niet.
Enig respect voor de moderators ontbreekt gewoon. Je wilt dat ze wel in andermans post knippen, maar niet in jouw posts want dan is de wereld te klein.

gambieter wijzigde deze reactie 08-08-2017 04:01 (43%)

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Snowwie
Nee, er is niet in de post geknipt, de gehele post (en het was een redelijk lange) is compleet verwijderd. Ik weet niet wie verder dat topic nog gevolgd heeft over de "lawaaiige buren", maar kan iemand zich nog herinneren dat ik daar een voorbeeldhuisje plaatste dat maar 79.000 euro kostte, maar wel vrijstaand. Omdat ik zelf burenlawaai ooit heb meegemaakt weet ik heel goed hoe mensen zich voelen, maar ook wat in zulke gevallen de beste oplossing is. Ik snap simpelweg niet waar de moderator de trol zag. Ik heb de gehele reactie niet meer, kon ik em maar tonen, dan kon je zelf oordelen.

Ik heb hem een PM gestuurd met de vraag wat er aan de hand is, waarom die gehele reactie als trol werd weggezet. Dit topic hier in LA is een klacht hierover. Ik heb niet simpelweg onenigheid met een moderator, maar ik voel me gewoon beledigd en daar klaag ik hier over. Mag het?
quote:
gambieter schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 03:54:
Enig respect voor de moderators ontbreekt gewoon. Je wilt dat ze wel in andermans post knippen, maar niet in jouw posts want dan is de wereld te klein.
Ik heb heus wel respect voor de moderators en hun werk dat ze doen, maar ik wil niet langer beledigd worden, ben dat geouwehoer en dat ouwe koeien uit de sloot halen gewoon zat. Kappen daarmee. Die betreffende post was niets mis mee, daar zat geen trol in. Wel volgende een gebruiker die het nodig vond een linkje te maken naar de parkeerissues die ik recentelijk gehad heb. Wat heb dat nu met BUREN LAWAAI te maken?

Als hier gebruikers zijn die echt een issue met mij hebben moeten ze persoonlijk bij me komen, adres kunnen ze krijgen. Het is zo makkelijk iemand lekker de grond in te stampen van achter je computerscherm. In het dagelijks leven heb ik verder met niemand wat te makken, maar hier op het forum, ja, dat is zo lekker makkelijk, lekker klieren en trollen, achter je schermpje, wat dapper allemaal. Alsof we nog op de middelbare school zitten. Ik zou een face to face confrontatie met niemand mijden. Wie wil kan gerust langskomen en dan brand maar los. Oh nee, ik woon in Groningen. Ja, die provincie, die altijd zo wordt afgedaan als een gat waar niemand nog dood gevonden wil worden. Nou, dit is wel mijn geboorteprovincie en ik ben er trots op. Er gaat niets boven Groningen. Dat neerbuigend gedoe richting bepaalde landsdelen. Nog niet eens enkel naar Groningen, maar ook naar Limburg en Zeeland. Nee, ik draai het andersom, lekker wonen in de Randstad, dicht op elkaar, veel geluidsoverlast, criminaliteit, files, drukte, stank, onpersoonlijk gedrag. Leer dan maar eens de oprechtheid, eerlijkheid en vriendelijkheid van een Groninger kennen. En hetzelfde geldt ook voor Limburgers en Zeelanders. En als Groninger zijnde durf ik het ook nog wel van Friezen te zeggen.

Snowwie wijzigde deze reactie 08-08-2017 04:21 (55%)

• MrBubbles
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 09-09 17:36

MrBubbles

Ik mis je

quote:
Ja, uiteraard mag het. Maar man, het is internet. Maak je niet zo druk. Doe je pc uit, ga slapen en morgen een nieuwe dag. :(:)

Ik heb hetzelfde eens gehad, weet je nog? In het afvallen topic werd ik aangevallen een tijdlang. Prima hoor, maar dan kom ik er toch gewoon niet meer? Of ik open een topic waar mensen op de man gaan spelen. Ook prima, dan gaat het topic toch lekker dicht?

Tweakers is een prima plek, maar houd in je achterhoofd dat hier een clubje enorme autisten zit die alles maar op 1 manier kunnen zien. 8)

• Snowwie
quote:
MrBubbles schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 04:16:
[...]

Ja, uiteraard mag het. Maar man, het is internet. Maak je niet zo druk. Doe je pc uit, ga slapen en morgen een nieuwe dag. :(:)

Ik heb hetzelfde eens gehad, weet je nog? In het afvallen topic werd ik aangevallen een tijdlang. Prima hoor, maar dan kom ik er toch gewoon niet meer? Of ik open een topic waar mensen op de man gaan spelen. Ook prima, dan gaat het topic toch lekker dicht?

Tweakers is een prima plek, maar houd in je achterhoofd dat hier een clubje enorme autisten zit die alles maar op 1 manier kunnen zien. 8)
Het schijnt gewoon niet op te houden, en ik heb regelmatig sommige moderators fatsoenlijk gevraagd om even een oogje in het zeil te houden. En dat hebben ze soms ook wel gedaan, en ik snap ook wel dat het hele forum modereren soms lastig is.

Jij bent misschien iemand die gewoon de pc uit kan doen en dan rustig kan gaan slapen. Ik niet, dit blijft malen.

---

Maar ik ga de pc ook uitdoen, ik ga nog even lekker Alien Covenant bekijken.

Snowwie wijzigde deze reactie 08-08-2017 04:22 (4%)

• MrBubbles
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 09-09 17:36

MrBubbles

Ik mis je

quote:
Snowwie schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 04:18:
[...]

Het schijnt gewoon niet op te houden, en ik heb regelmatig sommige moderators fatsoenlijk gevraagd om even een oogje in het zeil te houden. En dat hebben ze soms ook wel gedaan, en ik snap ook wel dat het hele forum modereren soms lastig is.

Jij bent misschien iemand die gewoon de pc uit kan doen en dan rustig kan gaan slapen. Ik niet, dit blijft malen.
Vraag je altijd af: is het belangrijk? Dat lijkt me dit niet, wat kan het jou schelen wat ze online van je vinden. Maar goed, your call. d:)b

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
En wat zei de moderator toen je hem vroeg waarom hij je post weggeknipt heeft?

• Ircghost
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 21:54

Ircghost

T.net PowerMod / Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

Die moderator heeft nog niet eens de tijd gehad om te reageren sinds gisteravond..

Steam Profiel || GoT Inc Forum!

• fsfikke
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

quote:
Snowwie schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 04:02:
[...]
Oh nee, ik woon in Groningen. Ja, die provincie, die altijd zo wordt afgedaan als een gat waar niemand nog dood gevonden wil worden. Nou, dit is wel mijn geboorteprovincie en ik ben er trots op. Er gaat niets boven Groningen. Dat neerbuigend gedoe richting bepaalde landsdelen. Nog niet eens enkel naar Groningen, maar ook naar Limburg en Zeeland. Nee, ik draai het andersom, lekker wonen in de Randstad, dicht op elkaar, veel geluidsoverlast, criminaliteit, files, drukte, stank, onpersoonlijk gedrag. Leer dan maar eens de oprechtheid, eerlijkheid en vriendelijkheid van een Groninger kennen. En hetzelfde geldt ook voor Limburgers en Zeelanders. En als Groninger zijnde durf ik het ook nog wel van Friezen te zeggen.
Je lijkt wel een beetje spoken te zien. Vanwaar opeens die compleet onuitgelokte rant op mensen die niet in jouw provincie wonen? Pot en de ketel much :F

DUT Racing

• zeef
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 00:33

zeef

Communitymanager in ruste

Ik zet er tijdelijk een slotje op. Er is onderling contact.

zeef wijzigde deze reactie 08-08-2017 13:39 (32%)

Tweakers Elect #eindbaas vanaf 1/10

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone X Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*