Mijn vraag
Ik wil binnenkort mijn pc gaan upgraden om games te gaan opnemen en eventueel te streamen. Mijn vraag is welke video kaart ik zou kunnen kopen die op mijn moederboard past. Misschien moet ik wel een nieuw moederboard of een nieuwe processor, ik zou het graag van jullie willen horen😉
Relevante software en hardware die ik gebruik
Software: Windows 7
Hardware:
Moederboard: Gigatbyte z68xp-ud4
Processor: Intel core i7 2600k
Videokaart: msi n580 gtx twinfrozer 2
Ramgeheugen: crossair vengeance ddr3 4x4 gb
Voeding: antec 750wat atx 12v V2.3
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik zat zelf te kijken om een gtx 1050 ti windforce oC 4g in mijn computer te plaatsen, maar heb geen idee of dat mijn wensen vervult en of het überhaupt past op mijn moederboard.
Het mag allemaal een andere combi worden, dus bijv een nieuw moederboard en een video kaart en dezelfde processor.
Ik wil liever niet meer dan 400€ kwijt zijn aan de upgrade:)
Alvast bedankt!
Ik wil binnenkort mijn pc gaan upgraden om games te gaan opnemen en eventueel te streamen. Mijn vraag is welke video kaart ik zou kunnen kopen die op mijn moederboard past. Misschien moet ik wel een nieuw moederboard of een nieuwe processor, ik zou het graag van jullie willen horen😉
Relevante software en hardware die ik gebruik
Software: Windows 7
Hardware:
Moederboard: Gigatbyte z68xp-ud4
Processor: Intel core i7 2600k
Videokaart: msi n580 gtx twinfrozer 2
Ramgeheugen: crossair vengeance ddr3 4x4 gb
Voeding: antec 750wat atx 12v V2.3
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik zat zelf te kijken om een gtx 1050 ti windforce oC 4g in mijn computer te plaatsen, maar heb geen idee of dat mijn wensen vervult en of het überhaupt past op mijn moederboard.
Het mag allemaal een andere combi worden, dus bijv een nieuw moederboard en een video kaart en dezelfde processor.
Ik wil liever niet meer dan 400€ kwijt zijn aan de upgrade:)
Alvast bedankt!