Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem graag gaan gebruiken voor school, maar voornamelijk om te gamen, streamen, photoshop en videobewerking
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag ongeveer 1000 euro kosten, randapparatuur heb ik allemaal al.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Van een goede vriend kan ik zijn ram geheugen overnemen: Corsair 16 GB DDR3-1600 Quad-Kit ( https://www.alternate.nl/...oduct/837744?event=search )
Ook heb ik in mijn huidige systeem nog een goede hdd en een dvd rom
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel gaat mijn voorkeur naar uit, maar zou graag willen weten of ik een i5 of i7 nodig zal moeten hebben, een amd kan eventueel ook, maar daar ben ik zelf nog niet zo van overtuigd.
En natuurlijk de gtx 970 lijkt me een prima videokaart
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja qua eisen, een kast moet wel een raam hebben, zodat al dat pracht en praal gezien kan worden
Ga je overklokken?
Overklokken ben ik niet van plan
Dit is wat ik nu in gedachten heb:
Ik wil het systeem graag gaan gebruiken voor school, maar voornamelijk om te gamen, streamen, photoshop en videobewerking
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag ongeveer 1000 euro kosten, randapparatuur heb ik allemaal al.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Van een goede vriend kan ik zijn ram geheugen overnemen: Corsair 16 GB DDR3-1600 Quad-Kit ( https://www.alternate.nl/...oduct/837744?event=search )
Ook heb ik in mijn huidige systeem nog een goede hdd en een dvd rom
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel gaat mijn voorkeur naar uit, maar zou graag willen weten of ik een i5 of i7 nodig zal moeten hebben, een amd kan eventueel ook, maar daar ben ik zelf nog niet zo van overtuigd.
En natuurlijk de gtx 970 lijkt me een prima videokaart
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja qua eisen, een kast moet wel een raam hebben, zodat al dat pracht en praal gezien kan worden
Ga je overklokken?
Overklokken ben ik niet van plan
Dit is wat ik nu in gedachten heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 342,90 | € 342,90 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 369,95 | € 369,95 |
| 1 | Zalman Z11 Plus | € 63,25 | € 63,25 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ16GX3M4A1600C9B | € 122,50 | € 122,50 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 100,66 | € 100,66 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.136,16 | |