Ik heb 2 dagen geleden mijn DAC binnengekregen, M-Audio Transit Pro.
Ik speel FLAC muziek af en hoor op de rustige stukken van de muziek ruis.
Ook merk ik niet specifiek veel verbetering t.o.v zonder DAC, wel kan ik mijn headset eindelijk op een hoog volume draaien.
Maar puur omdat ik dus niet geheel tevreden ben met wat ik verwacht had, is er nog een optie om een interne geluidskaart aan te schaffen, of zelfs een nieuwe headset met een hogere impedance waarde.
Zelf niet bijzonder veel verstand van geluid, ik weet niet eens wat het belangrijkste is met Khz en bits en kbps als ik een nummer download.(Alleen dat de hoge waardes vaak meer kwaliteit bevatten.)
Mijn vraag
Is het slim om een geluidskaart als deze te kopen?
pricewatch: Asus Xonar Essence STX II 7.1
Of toch een nieuwe headset? met hogere ohms?
Mijn headset: Beyerdynamic mmx300
Moederbord: Z170 Premium
Mijn DAC: M-Audio Transit Pro
Ik speel FLAC muziek af en hoor op de rustige stukken van de muziek ruis.
Ook merk ik niet specifiek veel verbetering t.o.v zonder DAC, wel kan ik mijn headset eindelijk op een hoog volume draaien.
Maar puur omdat ik dus niet geheel tevreden ben met wat ik verwacht had, is er nog een optie om een interne geluidskaart aan te schaffen, of zelfs een nieuwe headset met een hogere impedance waarde.
Zelf niet bijzonder veel verstand van geluid, ik weet niet eens wat het belangrijkste is met Khz en bits en kbps als ik een nummer download.(Alleen dat de hoge waardes vaak meer kwaliteit bevatten.)
Mijn vraag
Is het slim om een geluidskaart als deze te kopen?
pricewatch: Asus Xonar Essence STX II 7.1
Of toch een nieuwe headset? met hogere ohms?
Mijn headset: Beyerdynamic mmx300
Moederbord: Z170 Premium
Mijn DAC: M-Audio Transit Pro