Oude N9800GTX PLUS - T2D512 - OC terug gevonden

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een paar weken terug een oude videokaart gevonden die van mijn broer was nu is het zo dat ik geen idee heb of het een goeie is, want hij zit er namelijk echt oud uit. Het is een MSI N9800GTX PLUS - T2D512 - OC dus zal die überhaupt nog wat waard zijn?

Ik heb ook al naar een paar dingen op internet gezocht bijvoorbeeld hoeveel die nu nog waard is heb er niet echt iets over gevonden alleen prijzen van zeker wel 8 jaar terug ongeveer € 167,- dus nu zal die wel enorm zijn gedaald, want je kunt hem namelijk bijna nergens meer krijgen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat ding is dus antiek. Ik zou hem nog een paar jaar op de plank laten liggen tot hij weer meer waard wordt :+
Maar nee, dit was destijds al een budget-ding, dus ik verwacht niet dat ie nu nog een deuk in een warm pak boter slaat, laat staan iemand warm laat lopen terwijl er voor hetzelfde geld al veel meer performance te krijgen is. Taxatietopics zijn echter niet toegestaan, dus daar ga je weinig eer mee behalen.

[ Voor 36% gewijzigd door Room42 op 05-08-2017 22:37 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JannyWooWoo
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 02-12-2023
Budgetding? De GTX 9800 was een volbloed nVidia G92, fantastische kaarten en goddelijk in SLI.

Samen met een Core2Duo E8400 had je dus echt de ultieme game PC!

In 2008...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennnie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 16:34
Volgens mij hebben de ingebouwde gpu's in processors tegenwoordig vergelijkbare kracht als die videokaart, dus ik denk niet dat iemand daar nog geld voor over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Voor dit soort vragen hebben we een guide:
Howto: prijsbepaling (oude) hardware

Aangezien de antwoorden a) subjectief zijn, b) zelf prima uitgezocht kunnen worden en dus c) voor niemand anders toegevoegde waarde hebben, gaat dit topic dicht.

Wel geef ik je een tip mee - enige vermelding van een 9800GTX+ in V&A is een vraag:
V&A gevraagd: EVGA GeForce 9800GTX+ 512MB

Mogelijk kun je dus iemand blij maken en wat bescheiden biergeld regelen :Y

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.